Fitness Seller

Raad nodig :)

Petrico

Novice
Waardering
0
Het is een beetje een gedeelde post tussen voeding/kuur, maar ik zet hem hier even.

Kan iemand me toevallig helpen. Ik heb de laatste dagen dit forum liggen afschuimen voor informatie, en het enige probleem dat ik heb is dat er teveel informatie staat... Beetje moeilijk om het allemaal op te nemen :)

De vraag die ik me stelde is het volgende : ik heb net een dieet gevolgd (wat ik blijkbaar volledig fout heb gedaan na wat ik hier allemaal gelezen heb) waar ik toch wel wat vet mee ben kwijtgeraakt (en spijtig genoeg ook teveel spiermassa). De reden van dit dieet was een gewenste sixpack te krijgen, waar toch al kleine resultaten van te zien zijn. Nu heb ik wel 2 maand zonder training gezeten door de examenperiode (prioriteit).

Ik ben momenteel volledig terug in de training gevlogen, maar de moed zakt me in de schoenen als ik zie hoeveel kracht en massa ik verloren ben. Daarom had ik mezelf een kuur gekocht met het oog om snel terug op gewicht te komen, en de kracht er terug bij te krijgen. Maar nu vroeg ik mij of het beter is om eerder nu zonder enige kuur te trainen en verder (goed) te dieëten tot de 6pack er is, of eerst de kuur te zetten en hierbij goed te eten om daarna wel te zien naar de buik? Of om mss eerder met een creatinekuur te beginnen om later over te schakelen naar anabolen.

Een tweede vraag kan ik misschien beter direct stellen: is het goed of slecht om een creatinekuur (kuur omvattende creatine, aminozuren, glucosamine) te combineren met een anabolen kuur? of is dit overbodig of zelfs negatief?

Alvast bedankt bij voorbaat, en sorry als deze vragen al gesteld zijn, dan heb ik erover gekeken in de forum (gigantisch forum:) )

Misschien eventuele bruikbare info : train al 7jaar(natuurlijk), rustig begonnen en dan overgeschakeld naar powerlifting. Ik meet ongeveer 195cm en zit rond de 88kg (er mag dus wat vlees bij!)

wat wil je nu eigenlijk gozer?

Wat heb je gekocht? Wil je dat we je aanmoedigen om wat te pakken?

Hoe oud ben je?
Deze vraag stel ik ivm dat je aangeeft examenperiode..

• Topic Starter Topic Starter
Die kuur pak ik zowiezo, het gaat niet om aanmoediging, gewoon hoe ik dit het beste aanpak. Het is natuurlijk de bedoeling om aardig wat spieren bij te kweken, maar doe ik dit nu beter na het dieet voor de de buik, of eerst de kuur en dan het dieet?

Ik ben 21, zit in de hogeschool, daarom heb ik nog maar net gedaan met examens.

Zoals ik al zei zit ik al wel even in het fitness/powerlift wereldje. qua training weet ik toch al het een en ander (kan natuurlijk altijd nog bijleren) maar het gaat hier vooral om het gebruik van kuren waar ik weinig tot niets van afweet.

welke kuur heb je gekocht vertel dat eerst even

• Topic Starter Topic Starter
getver, zo uitgebreid had ik het niet in gedachte :D
Ik heb hier momenteel Testex Prolongatum, iets spaans, en er moet nog een 2de middel komen, wat ik normaal op het einde van de week zou krijgen maar ben de naam kwijt (nandroline ofzoiet dacht ik?? ook iets spaans)
Reden van de aankoop is dat de persoon van wie ik het koop juist hetzelfde gebruikt, en ook mooi resultaat heeft.
Mij is verteld van elks 1ml te injecteren, en dit 2 maal per week. Dit gedurende 6 weken.

Nu laat ik het aan de meer ervaren mensen over om te zeggen of ik een kat in een zak gekocht heb, maar aangezien hij toch resultaat heeft zal het toch wel iets helpen niet??

Het is niet de bedoeling voor me om direct van 88kg naar +100 te schieten en enkele weken tijd :p
Maar alle meningen zijn welkom (en raad natuurlijk ook)

Lezen bro,basis inlezen,zeker van de deca en de test die je gaat gebruiken.

Weet wat je gebruikt

dit zie ik niet goed komen testex , deca voor 6 weken :s:s

ooit van nakuur gehoord???
beter dat jij nog ff w8 met die troep...leer eest maar eens, wat? hoeveel? hoevaak? en wat te doen als...en heel belangrijk natuurlijk wat er na?
voedings schema ff posten in voeding...
lezen leren en dan pas doen pik...

Terug
Naar boven