Fitness Seller

Raar aangekeken bij benentraining

FlemishPride

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
90kg
Yuu,

Ik wil even iets kwijt over wat toch mijn motivatie voor benentraining naar beneden haalde. Ik train dus eigenlijk in een fitnessruimte ( hardcore gym kan je het niet noemen) waar het barst van de superdudes met de oorbellekes, keiharde tommorowlandmuziek, coole petjes en waar iedereen grappig wil zijn. Oke , vele zijn goed gespierd ( al dan niet met een spuit in hun kont) en daar ben ik niets tegen. Alleen ben ik het spuugzat dat ik als een mong**l wordt bekeken als ik eens mijn benen train. Ze dragen trainingsbroek dus ik kan niet het welbekende motto van Gym Memes zeggen ''Everyday is upperbodyday''.
Ik begrijp er naast vrij weinig van hoe ze massa kunnen pakken. Gemiddeld train ik iets van een anderhalf uur( cardio inbegrepen) terwijl zij iets van 100 oefeningen doen ???

Achja , het aanschaffen van een Aldi versie van de Ipod is nu écht wel nodig.

In de gym kijken er altijd wel mensen naar je. Niets van aantrekken en gewoon je ding doen.

• Topic Starter Topic Starter
In de gym kijken er altijd wel mensen naar je. Niets van aantrekken en gewoon je ding doen.

Aankijken niks op tegen , het daadwerkelijk staren alsof ik de gemiddelde Oost-Europese vrouw ben met een C-cup... Redelijk eng. Vooral de machocultuur die er hangt, begint me de keel uit te hangen.

Aankijken niks op tegen , het daadwerkelijk staren alsof ik de gemiddelde Oost-Europese vrouw ben met een C-cup... Redelijk eng. Vooral de machocultuur die er hangt, begint me de keel uit te hangen.
Homegym, andere gym zoeken of als oost europese vrouw met c cup verkleden als je daar down voor bent.

Hier wen je wel aan. Ben je wel helemaal zeker van jouw techniek? Misschien is het een actie-reactie verhaal; jij gedraagd je misschien wat onzeker, en men reageert daarop. Of misschien projecteer jij het 1 en ander, en zie jij wat jij wilt zien. In ieder geval: focus je op de uitvoering van de oefening.

Waar maak jij je druk om? Who gives a shit wat die kneusjes van je denken. Doe gewoon je ding.

Niet laten merken dat je er mee zit en ze gaan vanzelf weer verder.

En zoals eerder genoemd: ben je wel zeker van je techniek? Iemand met rare techniek krijgen van mij soms ook een bert-stare..

Gwn doodstaren als ze kijken :D

Works everytime

Of vragen wat er is? Als men naar mij staart, zeg ik vaak hallo en komt daar vanzelf wel een gesprek uit. En anders maar niet. Mensen zijn vaak wel behulpzaam, al wordt er vooraf veel geaarzeld.

• Topic Starter Topic Starter
Nuja , ik ben niet de boy die het alfamannetje komt uithangen. Ik train altijd op m'n eentje en probeer op mijn eigen te letten. Behulpzaam zijn die gasten zeker niet. Laatst nog eens een spotter gevraagd. Ene zei dat die ging komen maar kom gewoonweg niet-.- Met m'n techniek is weinig mis , denk ik toch. Denk gewoon dat ik eens ga kijken voor een andere gym.

They want the D. Wss toon je iets nieuw aan hun.

niks van aantrekken. Zit je daar om hen te imponeren of train je daar voor jezelf?
oordopjes in en knallen maar!! En gewoon terug staren!

het zit je hoog ofnie dat die kneusjes je aan zitten kijken:o gewoon schijt aan hebben;) je komt toch om te trainen :P

Niets van aan trekken.
of anaal vernederen

gewoon lief terugkijken en knipoog geven ;)

Waarschijnlijk zijn het homo's

Komt waarschijnlijk doordat jij de enige bent in die gym die weet wat ie doet :D

Terug
Naar boven