Fitness Seller

Raar aangekeken bij benentraining

• Topic Starter Topic Starter
Verkapt wat ben ik toch stoer dat ik mijn benen train topic. Volgens mij verbeeld je je gewoon een heleboel.
Oke , het is uw gedacht dat ik me stoer zou voelen door mijn benen te trainen. Eigen mening dus.
Ik kan u gerust mededelen dat ik me helemaal niet stoer voel , wel uniek omdat ik zelden maar dan ook echt maximaal 4 keer iemand zijn benen zag trainen. Dan waren het ook nog wielrenners.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 22:58 ----------

moesten we nu es allemaal naar dien gym gaan voor ne LEG DAY? nee?
Apparatuur is wel aanwezig , vergezeld met een stoflaag tot de dag waarop ik mijn benen train.

Oke , het is uw gedacht dat ik me stoer zou voelen door mijn benen te trainen. Eigen mening dus.
Ik kan u gerust mededelen dat ik me helemaal niet stoer voel , wel uniek omdat ik zelden maar dan ook echt maximaal 4 keer iemand zijn benen zag trainen. Dan waren het ook nog wielrenners.
.

dan heb je gewoon een mongole gym.
Bij mij traint juist iedereen zijn benen (vooral de bejaarden :P)

• Topic Starter Topic Starter
Misschien train je je benen wel als een dikke mong**l en hebben ze zoiets van "Waar de **** is die mee bezig..".

'T kan maar zo!

Niemand wil graag met spillebeentjes rondlopen toch? Ik zou gewoon nog steeds been blijven pakken en je er niks van aantrekken. Als dat niet lukt dan misschien een gym zoeken waar je je wel thuis voelt.

Gewoon je territorium afbakenen door een paar ruften te laten en magnesiumpoeder op de vloer te strooien. Als je dan in het squatrack blijft zal niemand je lastig vallen.

don't give a ****, kijk ze heel raar aan en begin dan te gillen. wedden dat ze niet meer naar je durven kijken

Zeg gewoon dat ze mooie ogen hebben als ze je blijven aankijken :)

lachwekkende verhalen en velen zo herkenbaar....

vragen/opmerkingen zoals:
- "waarom train je je benen? dat is zo'n onzin.."
- "op maandag train je borst ja"
- "hey laat ff schijven over voor de benchpress"
- "wat ben je aan t doen???"

komen toch wel vrij regelmatig voorbij naast de schunnige blikken.

Aankijken niks op tegen , het daadwerkelijk staren alsof ik de gemiddelde Oost-Europese vrouw ben met een C-cup... Redelijk eng. Vooral de machocultuur die er hangt, begint me de keel uit te hangen.

HAd ik ook. Schaf je een homegym aan en ontwikkel WEL spieren en kracht.

koptelefoon op, als ze staren nog even gauw je biceps aangespannen bewonderen in de spiegel, en als ze dan tegen je willen praten maak je een sorry gebaar en wijs je naar je koptelefoon en vervolgens weer lekker verder squatten :p

koptelefoon op, als ze staren nog even gauw je biceps aangespannen bewonderen in de spiegel, en als ze dan tegen je willen praten maak je een sorry gebaar en wijs je naar je koptelefoon en vervolgens weer lekker verder squatten :p

toppie!! :)

Bij ons is het net omgekeerd. Mij kijken ze raar aan als ik cardio ga doen :dunno:

Ik heb alleen maar respect voor mensen die squatten als ik in het squatrack sta en iemand wil squatten dan rond ik me curlsetjes extra snel af.

ik word raar aangekeken als ik een wortel als snack eet.

beter zoek je gewoon een andere sportschool inderdaad.

bij ons is het altijd wel relaxt,
wanneer iemand een oefening fout doet wordt hij wel aangekeken, maar vaak daarna ook wel hulp aangeboden.

maar ik zit dan ook bij een super chille gym:)

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 18:24 ----------

ik word raar aangekeken als ik een wortel als snack eet.

dat heb ik altijd als ik met een bigmac menu binnen wandel???

Terug
Naar boven