Fitness Seller

Raar aangekeken bij benentraining

Waar maak jij je druk om? Who gives a shit wat die kneusjes van je denken. Doe gewoon je ding.

Amen.
Niks van aantrekken, concentreren en gewoon je eigen ding doen!
Geef ze over een tijd maar het nakijken met een goed stel blokken op je benen!;)

Stoorde me hier in het begin ook aan, ondertussen ben ik al gewoon om rare blikken te vangen bij bepaalde oefeningen. Bij deadlift en squat gaat het nog, bij pulltroughs en hiptrusters beginnen ze pas echt raar te kijken. Wat me erger stoort zijn die mensen die je bij allout deadliften gaan aanspreken van "goed, sterk van je" om dan vervolgens zichzelf de hemel in te prijzen hoe sterk ze wel zijn. Zeker als je dan weet dat ze dat ter plekke aan het verzinnen zijn.

Best gewoon negeren en trainen.

Mensen zijn vermoeiend, zo is het nou eenmaal. Gelukkig is de kans groot dat je ze alleen in the gym ziet, dus negeren zal de rest van je leven niet beinvloeden.

maak je geen zorgen om andere hun gains , enkel om die van jezelf..

zoals phil heath ooit zei : It's not a sprint, it's a marthon. Eventually; I WILL get there.

neem een andere gym

Hen er allrmaal uit squatten en deadliften. Daarna overhead pressen wat zij kunnen.

Laat ze kijken yoh, dat is een teken van haat.. they are mirin..!:D je moet in jezelf denken **** those people, u mad bro? ga er gewoon lekker hard tegen aan! Ik ben in de gym de enige meisje die hardcore krachttraining doet.. ook ik word vaak aangekeken.. maar trek me er niets van aan.. soms train ik in een wintertrui dan kijkt iedereen me vaag aan but I DONT CARE. het is mijn road.. hun doen het niet voor me ik doe het zelf! :)

Ga huilen beta

Laat ze kijken yoh, dat is een teken van haat.. they are mirin..!:D je moet in jezelf denken **** those people, u mad bro? ga er gewoon lekker hard tegen aan! Ik ben in de gym de enige meisje die hardcore krachttraining doet.. ook ik word vaak aangekeken.. maar trek me er niets van aan.. soms train ik in een wintertrui dan kijkt iedereen me vaag aan but I DONT CARE. het is mijn road.. hun doen het niet voor me ik doe het zelf! :)

Hardcore joh :cool:

Ik doe gewoon krachttraining, weet niet wanneer je iets 'hardcore' kan noemen.
Ik word ook aangekeken, maar pak dat juist op als een compliment :D
Als iemand mij tijdens een oefening aanstaart probeer ik weg te kijken. Als mijn blik (vanwege de houding) toch naar diegene is, blijf ik hem gewoon aanstaren..ik ga mijn houding niet veranderen of zo.

Masallah een turkse chick die hardecore traint

Senmisin aysee

Prison mentality! Gewoon beuken. Of maak een praatje. Niet zo onzeker!

Niet alle hardcore in de gym opmaken, bewaar wat voor de slaapkamer, dame :p
Just sayin!!

Gewoon de volgende keer je lul uit je broek hangen , laat ze dan maar kijken ..TOCH...

Verkapt wat ben ik toch stoer dat ik mijn benen train topic. Volgens mij verbeeld je je gewoon een heleboel.

Wat wel leuk is om bij chicks in de krachthonk te doen, is om raar naar hun spierbal te staren als ze dat helemaal geisoleerd trainen met een zo'n klote oefening. Als je merkt dat ze jou hebben gezien, moet je glimlachen, wegkijken en verder trainen. Verder gewoon negeren natuurlijk:cool:

moesten we nu es allemaal naar dien gym gaan voor ne LEG DAY? nee?

Waar train je als ik vragen mag?

dood staren idd haha altijd leuk
gooi maar eens een heavy squat and watch their facessss :O

Doe de peanut crab walk!

Terug
Naar boven