- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geachte heer W.,
In uw e-mail geeft u aan dat u als inwoner van België in Nederland een Betaalrekening wilt openen. U vraagt of u als klant welkom bent bij ons. Graag geven wij u uitleg.
Bij het openen van een ING Betaalpakket zijn een aantal voorwaarden verbonden. Als u een buitenlands identiteitsbewijs heeft en een buitenlands woon- of correspondentieadres dan is het niet mogelijk om een ING Betaalpakket aan te vragen.
Mocht u een geldig buitenlands identiteitsbewijs hebben en een Nederlands woon- of correspondentieadres hebben dan kunt u wel een ING Betaalrekening aanvragen. Dit doet u via de volgende link:
[Link niet meer beschikbaar]
Klik op ‘Een Betaalpakket kiezen' onder ‘Kies uw Betaalpakket' om een pakket met een Betaalrekening aan te vragen. In het volgende scherm klikt u op ‘Aanvragen' onder het pakket van uw wens. Vul vervolgens het formulier in en verstuur dit online.
Als wij uw aanvraag accepteren, ontvangt u binnen twee weken een openingscontract. Dit formulier levert u ondertekend in op een ING-kantoor. Het is van belang dat u een legitimatiebewijs meeneemt naar het ING-kantoor.
Ook kunt u een Betaalrekening aanvragen op een ING-kantoor. Neemt u hiervoor een legitimatiebewijs mee? Op het kantoor vult u samen met één van de medewerkers een aanvraagformulier in. U ontvangt direct een voorlopig Betaalrekeningnummer.
Bij de ING staat de klant centraal. Daarom vinden wij het belangrijk om te weten hoe u de afhandeling van uw reactie heeft ervaren. Wij willen u daarom vragen of u de vragenlijst van ons klanttevredenheidsonderzoek via internet wilt invullen. Dit zal u ongeveer 4 minuten kosten. Bij voorbaat onze hartelijke dank!
U komt via de volgende link in de vragenlijst:
http://webcollect.viewscast.com/INGEmail/?agent=161
Met vriendelijke groet,
K. Bousboa
Medewerker Klantenservice
ING Bank N.V.
Rabobank, de bank die het zonder financiele steun ook redt. Rabobank, de bank waar je tot op heden nog steeds wel een hypotheek kan krijgen onder borgstelling van ouders (geen 1 andere bank in NL). Nee, zo ontevreden ben ik niet over de Rabobank. Dat het een commerciële instelling is en ook winst uitkeert, net als andere banken, was ook al bekend. Een eigen visie en beleid vind ik niet erg.
Gelukkig nog iemand die het snapt, zo moeilijk is het niet als je even je grijze massa gebruikt. Veel bedrijven waar ik ooit eens voorzichtig klant werd, daar ben ik nu vaste klant en die bedrijven verdienen nu goed aan mij. Als die mij hadden behandeld zoals Rabobank was ik ook naar hun concurrenten gegaan.Volgens mij snappen de meeste mensen nog steeds niet het punt wat de TS probeert te maken... (of ik snap het niet)
Natuurlijk is het Rabobank zijn recht om klanten te weigeren.
Maar het is raar dat Rabobank zo kortzichtig handelt. Iemand die net naar een andere bank overstapt, zeker in een ander land, zal niet meteen een miljoen euro erop gooien maar die zal dit in het begin voorzichtig spelen en op later termijn steeds verder uitbreiden.
Vanaf mijn 8e jaar (dacht ik?) had ik al een bankrekening lopen bij de ING. In die tijd had ik er € 10,- op staan. Had ING in die tijd iets aan mij? Nope. Maar nu jaren later is het een oude vertrouwde bank geworden waar steeds meer vermogen op gestort zal worden en zullen ze heus wel wat winst uit mij kunnen halen. Ook verder in de toekomst gezien.
Als ze mij in die tijd geweigerd hadden was ik overgestapt naar een andere bank en had die nu van mijn geld kunnen profiteren.
Dus ik snap het bedrijfsbeleid van de Rabobank niet.
Rente was overigens niet de reden om naar NL bank te gaan, wilde in eerste instantie gewoon rek. hebben om betalingen op te ontvangen.