XXL Nutrition

Race naar de 100kg bench (-18)

haha en naturel he ! ik heb vrienden van 17 die al aan de winstrol zitten.. ik ben denk ik de enige in mijn buurt die niet gespoten heeft of pilletjes heeft gebruikt :(

Djeezes man. 17 jaar en al aan de AAS zitten... Dat is gewoon zielig :( ze geven de sport gewoon en nog slechtere naam...

Djeezes man. 17 jaar en al aan de AAS zitten... Dat is gewoon zielig :( ze geven de sport gewoon en nog slechtere naam...

Zijn ook veel gastjes van 16 die gewoon al aan de naald zitten...

ik ken iemand van 17 die zijn 3de kuur van dit jaar gaat nemen...

van maart'08 tot maart '09

respect voor jullie, jongens!! :thumb:

Ja pietje heeft echt wel brute schouders :p

Whoehoe!Vandaag 3x 80 en 1x 90 kilo gedrukt:D
Ben echt super blij dat dit is gelukt!
Wou het even meldden ik hoop dat ik in de zomer de 100kg haal dat is mijn doel(voorlopig):p
vriendelijke groetjes

3 x 80 en 1 x 90?

Rare verhouding maarja, zal mij verder een worst wezen...

Filmpjes zijn altijd wel leuk trouwens om te zien hier :)

Als iemand van plan is ze te maken.

3 x 80 en 1 x 90?

Rare verhouding maarja, zal mij verder een worst wezen...

Filmpjes zijn altijd wel leuk trouwens om te zien hier :)

Als iemand van plan is ze te maken.
Ja klopt rare verhouding omdat ik direct was begonnen met top bandrukken dan heb ik nog de meeste kracht daarna setjes gedaan met 50 kilo lekker om mee te trainen:D.
Filmpje? zou ik wel kunnen maken, maar wat bereik ik daarmee?

Ja klopt rare verhouding omdat ik direct was begonnen met top bandrukken dan heb ik nog de meeste kracht daarna setjes gedaan met 50 kilo lekker om mee te trainen:D.
Filmpje? zou ik wel kunnen maken, maar wat bereik ik daarmee?

Mr. Olympia..
Natuurlijk bewijzen dat je het kan. Ik twijfel niet, want natuurlijk is het mogelijk, maar met een filmpje laat je het tenminste ECHT zien.

Mr. Olympia..
Natuurlijk bewijzen dat je het kan. Ik twijfel niet, want natuurlijk is het mogelijk, maar met een filmpje laat je het tenminste ECHT zien.
mmm oke heb je wel en punt... ik zal binnenkort een filmpje maken, alleen dan wil ik wel wat respect en dan weten mensen dat ik niet lul, ik moet alleen wel filmpje in sportchool maken omdat wij thuis niet zoveel gewichten hebben dus dat kan nog wel iets langer dan een weekje duren.

mmm oke heb je wel en punt... ik zal binnenkort een filmpje maken, alleen dan wil ik wel wat respect en dan weten mensen dat ik niet lul, ik moet alleen wel filmpje in sportchool maken omdat wij thuis niet zoveel gewichten hebben dus dat kan nog wel iets langer dan een weekje duren.

Mijn respect heb je al, ik geloof dat je het kan, en met die leeftijd van jou is het gewoon f*cking beest!

4 x 92,5 mop !

Op naar de 100

Terug
Naar boven