MuscleMeat

Race naar de 100kg bench (-18)

waarom is het een rotoefening? Is het slecht voor je knieën misschien :rolleyes:?

hehe :roflol:
nee in principe niet(ik doe been automaat die je omhoog moet duwen(weet de naam niet:p met 150kilo dan heb ik ook geen last van knieen)
Alleen ik heb weleens met 90kilo gesquat en had daarna wel wat pijn in me nek dus vind het niet zo prettig;)......hoeveel wege jij eigelijk?lengte?en hoeveel squat jij dan?

Leuk als je dan 100 kunt benchen. Maar het met 50 kilo squats al opgeeft....
Squatten dus !

Vind het zelf niet erg om te doen hoort bij de grote 3 en het is het gewoon heel goed voor je beentjes. En zoals hierboven al gezegd werdt het geeft je voldoening na ieder setje.

..

Laatst bewerkt:
nee in principe niet(ik doe been automaat die je omhoog moet duwen(weet de naam niet:p met 150kilo dan heb ik ook geen last van knieen)
Alleen ik heb weleens met 90kilo gesquat en had daarna wel wat pijn in me nek dus vind het niet zo prettig;)......hoeveel wege jij eigelijk?lengte?en hoeveel squat jij dan?

Ach je bent nog jong, je verandert vanzelf wel van gedachten, geloof me. :o

..

Laatst bewerkt:
80kg * 1

Nog steeds 1x60.. 1x65 geprobeerd, maar failde.. :P

Volgende keer beter:(, nu chill in je nest kruipen ! ;)

Neen, morgen lekker uitslapuh! 1e 4 uur vrij. :D
Proefwerkweek, maar 4 toetsjus, heb er al 2 gehad, nog morgen 1 en woensdag 1, en dan heb ik gewoon donderdag + vrijdag lekker vrij.. :D
Gewoon chilluh maar NATUURLIJK gewichten tilluh!
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik begin te merken dat dit een verslaving wordt, heb elke keer zin om te trainen, I just f*cking love it man!

Neen, morgen lekker uitslapuh! 1e 4 uur vrij. :D
Proefwerkweek, maar 4 toetsjus, heb er al 2 gehad, nog morgen 1 en woensdag 1, en dan heb ik gewoon donderdag + vrijdag lekker vrij.. :D
Gewoon chilluh maar NATUURLIJK gewichten tilluh!
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik begin te merken dat dit een verslaving wordt, heb elke keer zin om te trainen, I just f*cking love it man!

tjaah, je bent zeker niet de enige hier :p!
Morgen borst biceps, ben al helemaal hyped up voor morgen.
Maar eerst me duits leren want die gaat gwn door :mad:, en kben natuurlyk zon gelukkige jongen dat we om 8 uur alweer op de fiets zitten.

tjaah, je bent zeker niet de enige hier :p!
Morgen borst biceps, ben al helemaal hyped up voor morgen.
Maar eerst me duits leren want die gaat gwn door :mad:, en kben natuurlyk zon gelukkige jongen dat we om 8 uur alweer op de fiets zitten.

Hehe, dat wordt om 11:30 fietsen voor mij. :D

17 jaar

benchpress 90kg 5x

ben niet hoger gegaan ? haha

Laatst bewerkt:
Ach waarom niet, proberen kan geen kwaad, filmen is helemaal mooi, iedereen kan makkelijk praten achter een scherm.. (no offence voor de mensen die het echt kunnen! :P)

haha
vind het wel een beetje k*t..

want ik heb een slechte 'train-vakantie' gehad.. niet dat ik ging feesten ofzo.. maar veel gewerkt ( bezorger haha )

daar leed mijn trainen wel een beetje onder.. ik heb afgelopen donderdag borsten getraind.. en had er echt lang last vn ! net geen spierpijn meer.. en dan woensdag weer pompen.. ik denk niet dat ik net als normaal gesproken weer 90kg makkelijk haal.. maar ik doe me best.. anders probeer ik het gewoon a.s. zondag weer? haha :P KOMT GOED IN IEDER GEVAL !

Is niet onmogelijk ofzo...

Borst vandaag afgemaakt en naar de klote geholpen, ging lekker 2x85 gepiekt :cool:

2 X 100 KG GEDAAN

hahahaha
nooit verwacht..

was wel bang van de kg's !

Terug
Naar boven