MuscleMeat

Race naar de 300kg deadlift

wacht tot je eens komt trainen in België, je zal het niet meer dubieus vinden, moet je maar es aan Alex vragen :gek::roflol:

maar effe serieus, ik wil eerst aan m'n techniek gaan werken want ik heb het gevoel dat die voor geen reet (nou doet ie het weer :rolleyes:) goed zit, voor de rest is het ook even een break voor ik weer aan het werk ga, ben met zoveel dingen tegelijk bezig dat er wel eens een idiote brainfart uitmoet

:roflol:

200 kg a 94 kg bw
300 is voor mij een utopie vrees ik
elk klein kgtje erbij ben ik al blij mee

Youri monster, jij bent toch diegene die bij Jimmy ineens met die 135kg farmers ging wandelen?

250 @ 86 kg

Youri monster, jij bent toch diegene die bij Jimmy ineens met die 135kg farmers ging wandelen?
Check. En bedankt voor de appreciatie. :D

Vandaag gedeadlift en op derde rep gefaald met 240kg. :s Serieus slechte dag voor deadlift dus, maar als ik op een goede dag 4 reps ermee haal, is het mooi. Dus het zal hard, hard, hard (en slim) werken worden om die 300kg te halen voor eind december. Desalniettemin blijf ik bij mijn besluit. :D

250 @ 99 kg bw

Dit topic is precies niet zo levend meer. Heeft niemand updates?

Ik had bíjna een update, maar failde 270kg heel dicht bij lock-out.

(lift begint ergens bij 45"; daarvóór zat mijn belt niet goed :p )
http://www.youtube.com/watch?v=dvwgG_k9mBk

Shit wat een speed onderin

oja chreiz mij kan je updaten :D

Respect voor de 'niet' hitch!!

die had je zo in lockout kunnen hitchen man!

Iig very strong youri

Fijne comments. Die helpen me zeker om over de zware emotionele klap van de fail te komen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Oef zonde man. Als je langer had getrokken was je misschien wel boven gekomen.

Oef zonde man. Als je langer had getrokken was je misschien wel boven gekomen.
Na, al mijn energie was op. Anders had ik hem echt wel uitgetrokken. Dit was aan het einde van een aantal sets deadlift, dus ik was ook al wel een beetje moe. :)

Terug
Naar boven