MuscleMeat

Race naar 300 kg deadlift

ik blijf erbij, hij zag er verdomde soepel uit..

Nice g-men, ik race je wel naar de 365kg ( 800lbs ! ) :D

Yep looked good.

Sinds wanneer zijn round back hitched deadlifts "verdomd soepel"? 't Mag dan wl 300kg wezen maar of het een hernia waard is... Daarnaast is een 300kg deadlift niet uitzonderlijk.

of hij zichzelf een hernia trekt moet ie zelfweten, 300 vind ik toch wel uitzonderlijk voor zijn bw en zover ik weet natural

Gefeliciteerd met het behalen van de 300kg !

Thnx mannen. de volgende doelen worden een 700LBS deadlift en 10x250.

Sinds wanneer zijn round back hitched deadlifts "verdomd soepel"? 't Mag dan wl 300kg wezen maar of het een hernia waard is... Daarnaast is een 300kg deadlift niet uitzonderlijk.

hier druipt de jaloezie van af.. Was je er trouwens bij gezien je reactie??

@G-men: gefeliciteerd kerel, 300 is serieus een ziekelijk gewicht en dat doen er niet veel jou na!

Haha jongen toch, give the man some respect hij heeft net 300kg gelift.
Misschien niet uitzonderlijk vergeleken met de zware jongens op topniveau maar niettemin een zeer bewonderenswaardige mijlpaal.

Congrats Gijs !

Ook wel netjes dat je op en front view kan zien of iemand zwaar round backed staat :)

Tja. Als je zijn video's van 290/f300 ziet, hoef je geen Dave Tate te heten om in te schatten dat hij hier zeer waarschijnlijk round back deadlift :)

Ben zeker niet jaloers omdat ik zeker weet dat ik die 300kg ook ga liften over wat jaren ;) Met uitzonderlijk bedoel ik trouwens niet dat het niet sterk is, maar ik vraag me gewoon af waarom je op zo'n moment zo'n risico neemt en ik ben verbaasd over de reacties. Een paar jaar geleden werd er in verschillende topics nog keihard gelachen om dit soort gasten:
http://www.youtube.com/watch?v=KkTTo_bNlQE
terwijl de techniek van gmen geen eens zo verschilt. Dit is dan 300kg maar je ziet nu ook al genoeg filmpjes hier op het forum van 150-200 kg round back hitched deadlifts. Lijkt wel of het een standaard techniek is geworden terwijl het ****ing k*t voor je lichaam is.

AlexT zei het ook al in gmen zijn topic en KaLe had laatst ook een opmerking, maarja kritiek wordt hier altijd afgedaan als jaloersheid of onwetendheid etc. :')

Laatste post hier over van mijn kant, geen zin om dit te gaan bespreken in dit topic.

Laatst bewerkt:
Ben ook geenvoorstander van roundback deadlift maar dat is voor iedereen anders (eigen risico). Deze man hierboven zijn techniek is gewoon te k*t voor woorden.... Terwijl gijs (naar mijn idee) alleen bij de 250+ zn rug gaat kromme.

Het is nogal een verschil als je met 150 kg rounded back hitch deadlift of met 250+.. ;)

Thnx mannen, mijn rug voelt vandaag perfect aan. Geen centje spierpijn. Profeet vind Konstantin Konstantinovs ook maar belabberd deadliften ik bedoel wie kan dat nu niet met een rounded back.

Het is nogal een verschil als je met 150 kg rounded back hitch deadlift of met 250+.. ;)

Wat is het verschil dan?
Al ben ik ook wel van mening dat er teveel gezeken wordt over dat er maar 1 manier is om te deadliften, massas pros doen het zoals het zogezegd NIET mag, en die weten er toch meer van denk ik :)

Je moet niet wekelijks gaan hitchen ofzo maar voor de rest moet je techniek zoeken die voor jou beste aanvoelt imo :O.

een deadlift blijft echt zon ding wat per persoon veel verschilt.. als gijs zo goed lift, moetie gewoon zo blijven liften.. ik snap het gezeur sowieso niet helemaal, want het zag er gewoon goed uit (ik zag het vanaf de zijkant). is het uberhaupt wel eens bewezen dat een bolling in de bovenrug slecht zou zijn? volgens mij is dat voor veel mensen gewoon een natuurlijke manier van tillen

Oh was dit topic er ook nog, ik zit inmiddels op 220 kg :)

een deadlift blijft echt zon ding wat per persoon veel verschilt.. als gijs zo goed lift, moetie gewoon zo blijven liften.. ik snap het gezeur sowieso niet helemaal, want het zag er gewoon goed uit (ik zag het vanaf de zijkant). is het uberhaupt wel eens bewezen dat een bolling in de bovenrug slecht zou zijn? volgens mij is dat voor veel mensen gewoon een natuurlijke manier van tillen

Idd, ik heb meestal een lichte ronding in men bovenrug als ik deadlift, onderrug is wel vrij recht. Als ik met perfect rechte rug moet tillen voelt het onnatuurlijk aan. Hitchen enzo is zonder twijfel slecht maar bij zo'n gewichten + PR mag je dat wel doen als strongman ;).

Ik zit op nu 2x200 kilo :D

Terug
Naar boven