- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds wanneer zijn round back hitched deadlifts "verdomd soepel"? 't Mag dan wl 300kg wezen maar of het een hernia waard is... Daarnaast is een 300kg deadlift niet uitzonderlijk.
Sinds wanneer zijn round back hitched deadlifts "verdomd soepel"? 't Mag dan wl 300kg wezen maar of het een hernia waard is... Daarnaast is een 300kg deadlift niet uitzonderlijk.
Thnx mannen. de volgende doelen worden een 700LBS deadlift en 10x250.

Met uitzonderlijk bedoel ik trouwens niet dat het niet sterk is, maar ik vraag me gewoon af waarom je op zo'n moment zo'n risico neemt en ik ben verbaasd over de reacties. Een paar jaar geleden werd er in verschillende topics nog keihard gelachen om dit soort gasten:Het is nogal een verschil als je met 150 kg rounded back hitch deadlift of met 250+..![]()

een deadlift blijft echt zon ding wat per persoon veel verschilt.. als gijs zo goed lift, moetie gewoon zo blijven liften.. ik snap het gezeur sowieso niet helemaal, want het zag er gewoon goed uit (ik zag het vanaf de zijkant). is het uberhaupt wel eens bewezen dat een bolling in de bovenrug slecht zou zijn? volgens mij is dat voor veel mensen gewoon een natuurlijke manier van tillen
.