AndroidHealthClinic

Race naar 300 kg deadlift

Aangezien we toch bezig zijn om [Link niet meer beschikbaar] wil ik deze ook graag meedoen!
Dit wordt een lange zware weg...

Voor spek en bonen weliswaar want ik kan geen halters vanaf de grond tillen, mijn hamstrings zijn nogal veel te kort.

Dus ik pas de halter uit een power rack, loop naar achteren en dan zak ik door tot de halter halverwege mijn schenen hangt, en back up.

Anders is het wel voor spek en bonen :p

Mijn max op deze manier is 240kg uit 1998. Op dit moment is het waarschijnlijk 190kg maar het komt aardig terug.

Wellicht dat ik aan het eind een cursus hamstring stretchen ga volgen zodat ik voor het echie mee kan doen ;)

Jaap

Dude ga je hamstrings stretchen ofzo...das echt erg

Jacco is dus officieel niet meer de stijfste:eek:

Tis idd heel erg met je als je in hurkstand niet eens bij het halter komt...maarja
Voor het einde van het jaar trek ik ook de 300!

daarna race naar 365kg of 400kg ? :p

Ongetwijfeld...alhoewel ik denk met 350 nagenoeg iedereen toch wel op ozek moet gaan naar een AS dealer :P
Of we hebben alle genetic freaks op het board vanuit de Benelux :P

Ongetwijfeld...alhoewel ik denk met 350 nagenoeg iedereen toch wel op ozek moet gaan naar een AS dealer :P
Of we hebben alle genetic freaks op het board vanuit de Benelux :P

Een stelletje freaks zijn het hier toch wel.....maar of het nou genetic freaks zijn dat betwijfel ik dan weer. :p

met of zonder 365 - 400kg is al freaky :D

vandaag 265 gedeadlift..

de 300 komt langzaam dichterbij.. nog 35 kilootjes te gaan.. :D

Bump!

Edit: ik zie dat ik sinds mei geen verbetering heb van men deadlift 1RM ... tijd om er iets aan te doen

Leeft dit nog? :)

• Topic Starter Topic Starter
Als mensen wat prs posten dan leeft het weer hehe.;)

strongman 260kg (ik doe niet aan oude stats)

ItaStaLLion67 - 240kg.

Race naar de 320 van maken?:rolleyes:

Junipero - 220

Matthieu 270kg

@Gijs: zout op ;)

Terug
Naar boven