XXL Nutrition

Radeloos

Bezoekers in dit topic

Kenn__

Novice
Lid geworden
15 feb 2016
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
57kg
Beste,

Ik had gehoopt dat jullie mij wat uitleg konden geven met mijn "eet problemen".
Zal eerst een kleine schets over mezelf geven:
- 173cm
- 55-58 kg

Zoals je waarschijnlijk wel merkt aan mijn lengte en gewicht ben ik totaal niet dik.
In tegendeel zelfs, ben heel mager. Maar toch.
Ik werk in de horeca en heb zo goed als geen tijd om eten te voorzien voor 's middags en 's avonds.
Er wordt natuurlijk wel eten voorzien. Maar dit bestaat elke dag uit: broodjes, pizza, frieten, kebap, ...

Waardoor ik een "buikje" gekregen heb, zoals ik al zei ben ik niet dik. Toch is het iets dat me stoort. Zal misschien komen omdat alleen m'n vetpercentage te hoog is?
Ik heb al alles geprobeerd, fitness, minder eten, keto-dieet... Maar niets blijkt te helpen.

Misschien kunnen jullie mij helpen met een soort van voedingsschema. Of is het beste om gewoon een schema te maken met een surplus van kcal en zal dan uiteindelijk alles goedkomen?
Zodra ik weet dat ik een fatsoenlijk voedingsschema heb kunnen samenstellen kan ik ook terug beginnen met sporten..

Hartelijk bedankt!

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Beginnen met tussen de middag geen broodjes, patat en kebab is een start. Als dat lukt, kijk eens onder de sectie voeding. Good luck.
 
Er zijn bovendien tal van mogelijkheden aan maaltijden die in een korte tijd te preppen zijn. Zo kun je denken aan wraps of broodjes met beleg die wel beter binnen je macro's of kcal doel passen.

Ik neem ook aan dat je vast wel eens een dag in de week vrij bent. 1 goed uurtje in de keuken staan en je kan zoveel maaltijden (Om maar even het stereotype bodybuilding maaltijd als voorbeeld te nemen: kip rijst en broccoli). voor heel de week klaarmaken.
 
terug beginnen met sporten..

Dit is natuurlijk ook een grote sleutel.

Spiermassa geeft een heel andere kijk op je lichaam / daarnaast wordt je bodycompositie anders.
Daarnaast gaat je metabolisme omhoog, dus komt het de verbranding van (overtollig) vet ten goede.

Succes !
 
Back
Naar boven