MuscleMeat

Nieuws Radicale Jood hoog op lijst PVV

In ieder geval is een stem op de PVV een gedeeltelijke stem op de Likud. Ik wil nu ook een vertegenwoordiger van Hamas bij de PvdA of zo zodat ik daar op kan stemmen voor het evenwicht.

We worden aan alle kanten geinfiltreerd geloof ik ... als we de PVV moeten geloven dan zitten Hamas en Hezbollah als bij de PvdA

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil de kandidaat dan weten. Cohen is een Hezbollah voorman eigenlijk? Wel een rare naam voor een radicale moslim maar goed.

Eric, THP en BigT zijn hier het voorbeeld van waar Zionisme en Antisemitisme naar streven. Zo veel mogelijk Europese burgers als denktank die hun hersens kraken over de autonome conflicten van het Jodendom versus de Islam.

Ongezien verspillen we onze tijd terwijl we in Europa onze eigen Christelijke conflicten van duizenden jaren sinds de jaren 40 van de vorige eeuw juist definitief achter ons hebben gelaten. Laten we zo min mogelijk vergelijkbare hersenspinsels opnieuw importeren, dat geldt ook voor enkel de diplomatieke kant op het cognitieve niveau.

Eric, THP en BigT zijn hier het voorbeeld van waar Zionisme en Antisemitisme naar streven. Zo veel mogelijk Europese burgers als denktank die hun hersens kraken over de autonome conflicten van het Jodendom versus de Islam.

Ongezien verspillen we onze tijd terwijl we in Europa onze eigen Christelijke conflicten van duizenden jaren sinds de jaren 40 van de vorige eeuw juist definitief achter ons hebben gelaten. Laten we zo min mogelijk vergelijkbare hersenspinsels opnieuw importeren, dat geldt ook voor enkel de diplomatieke kant op het cognitieve niveau.
We hebben hier nu eigenlijk ook last van een 'conflict' met de islam in Europa, zij het op een andere manier. Overal waar die religie aanwezig is zijn er conflicten.

Van de Joden in Antwerpen heb je weinig last eigenlijk, vooral economisch een aanwinst.

Maar nu dreig ik weer als zionist en Jodenknuffelaar te worden afgeschilderd :angstig:

Aangezien ze ons er actief in betrekken lijkt het me alles behalve autonoom. En ook die Christelijke conflicten lijken me verre van passe.

At T, ik had het ook uitsluitend over individuen binnen de Joodse gemeenschap die hetzelfde bijltje lijken te willen gebruiken als onze oosterburen 7 decennia terug. Of in ieder geval iets wat daar sterk de schijn van heeft.

Over de onderwerping kan ik veel langer stigmatiseren en ja een groot aantal van hen zijn inderdaad neurotisch verhit en dierlijk.

tief es op met je gojimithude
dit heet nou eenmaal vrijheid van meningsuiting

tsja...vrijheid van meningsuiting houdt in dat ik deze site van tijd tot tijd racistisch, bot, antisemitistich, atheistisch en ordinair mag noemen waar dames het best weg kunnen blijven wegens het hoge puber niveau hier op de site :rolleyes:

pakje condooms is al besteld :D

Terug
Naar boven