AndroidHealthClinic

Rare Footage Bruce Lee

Damm zo snel.

• Topic Starter Topic Starter
Hier nog een supervette music clip

Zie ik daar onze chuck norris?

ja, is de tegenstander van Bruce Lee in de film 'Way of the Dragon'

In loving memory of Bruce Lee: the little dragon

Ik vraag me af of die ooit aan de roids heeft gezeten.

Dat zeg je nou wel zo 1 2 3 met je monster beargumentatie, maar er zijn toen der tijd wel heel wat discussies over geweest toen.

die paar spiertjes kan hij naturel ook wel bouwen.
hij zat wel aan andere drugs.vroeger keek ik altijd zijn films.oefende zijn trucjes op school uit.

weet niet meer precies , maar geen simpel wietje.vind het wel een lache kerel.hoe hij die koppen altijd trekt.zullen de beelden versnelt zijn in zijn films?

nee, zijn niet versnelt... We kunnen wel discussieren over of hij heeft gebruikt, maar daar komen we toch niet achter. Maar niets dan respect voor deze man!

als je hem ziet met die 2 stokjes met zon ketting ertussen.das gewoon niet normaal hoe snel hij dat doet.

Waar lijkt het dan dat hij gebruikt...ik vind hem niet veel massa hebben...wel ripped natuurlijk...! respect...maar waar dan?

Waar lijkt het dan dat hij gebruikt...ik vind hem niet veel massa hebben...wel ripped natuurlijk...! respect...maar waar dan?

hij kuurde niet , waarom zou een karatekid kuren.zoveel massa heeft hij niet.sommige mensen zijn een beetje de weg kwijt en denken dat je geen 5 kilo spier meer kunt gainen zonder stijf te staan van de anabolen.(beetje overdreven natuurlijk maar je begrijpt me) bruce is the man :D

weet niet meer precies , maar geen simpel wietje.vind het wel een lache kerel.hoe hij die koppen altijd trekt.zullen de beelden versnelt zijn in zijn films?

nee ik heb zo van die docu's over bruce lee gezien van de film makers en ze vroegen bruce lee om z'n dingen allemaal wat trager te doen want de filmmakers hadden schrik dat het publiek zou denken dat het versneld was

ook de camera's van toen hadden een stuk lagere frame rate dus kon er niet zoveel beelden per seconden worden opgenomen . ik dacht zelfs dat ze het vertraagde bij sommige scene's omdat ie gewoon te snel was

en over steroids er zijn speculaties dat ie veel vetverbranders gebruikte maar , je had veel mensen die jaloers waren en kwaad op bruce lee dus het kan altijd een of andere roddel zijn dat zulle we helaas nooit te weten komen denk ik .

Terug
Naar boven