MuscleMeat

Rare gewaarwording

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
De Test ent en Bold kuur was niet echt een succes. De werking laten we in het midden nu.

Echter wat ik nu meemaak is wel heel vreemd terwijl er vast logische verklaring voor is.

Zit nu nog 1 week in de nolvadex nakuur.

Net na de kuur was ik 107kg in de ochtend ofzo. Vocht, opgezette buik.

Lekkere buikgriep gekregen, op 2 dagen 5kg kwijt geraakt tot 103. (6 crackers en 4 koppen thee op 2 dagen en wat water , anders ging ik geheid over me nek)

Week getraint, voeding terug op gepakt zo ver het kon ( zat op een 3800cal ipv 4500 in kuur ) , week later terug naar 4500cal en ik zat s'morgens op 104kg

Nu ben ik weer aan het trainen, 4500cal , 300 gram eiwitten, verdeeld alles over een 6 a 7 maaltijden.

Nu ging ik vorige week op de weegschaal staan, 102kg..

Vanmorgen.. 101kg..

Mijn buikje is compleet weg, loopt strak, sixpack is zichtbaar onder laagje vet nog, de aders lopen over me onderarmen (nog nooit zo erg gehad als nu) , aantal aders op me schouder/borst en die liggen er nu dikker op als voorheen.

Ben geen kracht kwijt, heb meer definitie gekregen, Ben ik allemaal vocht aan het kwijt raken ?

Ik ga vanavond de cm er eens bij pakken, heb niet het idee dat ik veel kleiner ben geworden ondanks het verlies van de nodige kg's. Wel wat natuurlijk maar niet veel.

snap er niks van en leuk vinden al helemaal niet

Zal idd vocht wezen wat je kwijtraakt. Zo snel raak je geen spiermassa kwijt hoor. :)

Ja, is denk ik vocht.... En het klinkt super!!

En nog een xtra tip op de koop toe: Ook al heb je griep of iets dergelijks, BLIJF GEWOON ETEN. Het niet eten is één van de redenen waarom mensen zich zo lamlendig voelen tijdens een griepje!!

;) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kon niet eten tijdens de griep, alles kwam omhoog en kon ik zo uitspugen.. Smakelijk! :o Normaal eet ik altijd door.

Ik ga maar eens wat zout eten :D

wow maar kcal pakken per dag en dan toch strakker worden? hoe doe je dat

Markywannabee zei:
wow maar kcal pakken per dag en dan toch strakker worden? hoe doe je dat
Als je eens leest zie je dat hij waarschijnlijk een hoop vocht is verloren. Niet per definitie vet natuurlijk.

tja met zo'n buikgriep loop je helemaal leeg....

Ik zit nu al 2 dagen thuis met de buikgriep.De wc kan ik onderhand vinden met me ogen dicht.:(

ik heb buikgriep gehad 1week vr wedstrijd in oktober..sjongesjonge...

2dagen letterlijk noch water noch voedsel op mijn maag blijven liggen...

ripped was ik idd wel méér:D

ja ik hoor het al de aap komt uit de mouw!

buikgriep is de oplossing!

Svp serieus heren.

niks raars aan;

je weegt 107 net uit je kuur komende (test + eq = vocht vasthouden)
je zit in je nakuur (= vocht verliezen) + je wordt ziek (= vocht verliezen als een gek)

nu ben je 5kg kwijt, en je kijkt in de spiegel en ziet dat je droger wordt (= je lijkt groter)

1+1 = 2 toch?

als ik een tijdje niet train (vroeger deed ik dat nog weleens) , dan vond ik het de eerste aantal weken wel meevallen; ik bleef er goed uit zien en lachte; haha, ik word helemaal niet kleiner joh, valt best mee.
Maar dat is het resultaat van droger worden; je lijkt zelfs groter te worden....

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt ook wel, kan het wel beredeneren maar benieuwd waar het echt aan ligt, toch de boldone die na werkt (leek enigste wat aansloeg in de kuur) of de nolvadex die werkt en echt vocht wat ik kwijt raak etc.

meten word weten. De arts even bellen voor een bloed onderzoek

Zou er nog even mee wachten tot je een weekje of 4 met je nolva gestopt bent. :)

Heb je pics van jezelf,Capo?

Terug
Naar boven