XXL Nutrition

Rare jongens, die moslims

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Dodental hadj stijgt tot boven 360

MINA - Het aantal pelgrims dat donderdag tijdens een islamitisch ritueel in de Saudische stad Mekka is omgekomen, is opgelopen tot 362. Dat heeft een Saudische regeringsfunctionaris vrijdag gezegd.

Onder de doden bevinden zich volgens hem ongeveer honderd Egyptenaren. Volgens eerdere berichten waren tijdens de hadj 345 pelgrims omgekomen doordat ze werden vertrapt. Volgens de Pakistaanse media kwamen ook 35 Pakistani om.

Bron: nu.nl

Het is elk jaar weer hetzelfde verhaal daar in Mekka. Dit soort dingen helpen mij nou niet echt om de Islam als een beschaafde godsdienst te zien. Maar I'm trying, real hard...

Ja, stelletje idioten. elke keer vallen er weer dooien. Ik zal en wil die cultuur nooit begrijpen.

Triest Volk

ja ach... er worden ook westerlingen vertrapt als de mediamarkt/H&M weer een uitverkoop heeft :)

Mja, kijk, als je die moslims nou een koekje van eigen deeg wel geven is dat natuurlijk wel dé locatie om een leuke aanslag te plegen. Waar blijven die christen extremisten?

was er gisteren nog over aan het praten met een groepje moslims die ik ken .

ik begrijp het nog steeds niet ???

Rob G zei:
Mja, kijk, als je die moslims nou een koekje van eigen deeg wel geven is dat natuurlijk wel dé locatie om een leuke aanslag te plegen. Waar blijven die christen extremisten?

lol, dan komen er echt problemen hehe.
Zie het wel gebeuren een keer.

triest, hier en overal
de dbbers zo te zien ook en de pelgrims
dat er over de waarde van een leven zo word gesproken

Het rare is gewoon (en dat valt me bij zo goed als alles op, ook bij de vogelgriep in Turkije nu); dat is dat ze echt álles toeschrijven aan de wil van Allah...terwijl zoveel dingen gewoon logisch verklaarbaar zijn...
Wil Allah dat ik sterf, tja dan is het maar zo. Worden er 360 mensen vertrappeld? Tja spijtig maar dat is de wil

(dat gaat m'n verstand te boven gewoon)

Rob G zei:

dat vertelde ik ook al tegen die turk die ik ken .

en hij andwoorde : dan is dat maar zo , iedere moslim die naar mekka gaat is bereid te sterven voor zijn geloof :eek:

stelletje schapen....

stelletje schapen....

achterlijk

laat ze elkaar maar vertrappen, zal mij een (varkens)worst wezen

• Topic Starter Topic Starter
spiertje16 zei:
triest, hier en overal
de dbbers zo te zien ook en de pelgrims
dat er over de waarde van een leven zo word gesproken

Ja dat is het hem nou net, in het westen was zo'n evenement al jaren geleden verboden, daar hechten ze namelijk wél aan mensenlevens.

rondjes rennen om een pilaar en stenen gooien. hmm..
Apart zijn ze wel.

:eek: Het lijken wel beesten ze moesten dan eens filmen.. of hebben ze dat al gedaan?? ja volgens mij wel > De trek van het wildebeest......

kent iedereen vast wel die docu.. :D

Als dikke BB'er zijnde er tussen gaan staan en dan van:

VAN VOOR NAAR ACHTER, VAN LINKS NAAR RECHTS !!

Ze zouden er toegangspoortjes moeten neerzetten, lekker entree heffen.. alle stenen afnemen aan het poortje en 5 meter verder een kraampje met kers verse keien neerzetten, bordje "te koop , mooie keien voor €8,- p/st ! . Ook geen economisch inzicht die mensen :D

Marc zei:
Ze zouden er toegangspoortjes moeten neerzetten, lekker entree heffen.. alle stenen afnemen aan het poortje en 5 meter verder een kraampje met kers verse keien neerzetten, bordje "te koop , mooie keien voor €8,- p/st ! . Ook geen economisch inzicht die mensen :D

:roflol:

Terug
Naar boven