Fitness Seller

Rare jongens, die moslims

Marc zei:
Als dikke BB'er zijnde er tussen gaan staan en dan van:

VAN VOOR NAAR ACHTER, VAN LINKS NAAR RECHTS !!

Ze zouden er toegangspoortjes moeten neerzetten, lekker entree heffen.. alle stenen afnemen aan het poortje en 5 meter verder een kraampje met kers verse keien neerzetten, bordje "te koop , mooie keien voor €8,- p/st ! . Ook geen economisch inzicht die mensen :D

:roflol:

toch typisch dat dit soort situaties zich niet voordoen bij een loveparade of fast foreward..waar ook honderdduizenden mensen lopen..het heeft gewoon met hun "hysterie" te maken....vreemde jongens..

Is idd massahysterie, gebeurd in europa ook zo nu en dan wel ergens hoor.

ach het is wel te begrijpen..die mensen daar daar overlijden gaan naar het paradijs, dus het schijnt allemaal niet zo erg te zijn: In het paradijs is voor iedere man 70 maagden.
Ieder jaar gebeurt het weer ( in 1990 schenen er zelfs 1000 mensen zijn dood gedrukt) En volgend jaar zal het weer gebeuren omdat er niks aan gedaan wordt.

ik vind het wel zielig voor die mensen, ze hebben nog getracht het goed te organiseren.. helaas.

Zeven jaar geleden via Jordanie naar Thailand gevlogen, toevallig tijdens de Hadj. Op Amman Airport waren wat Burmeze moslims op hun terugreis. Na wat uren wachten door een verlate vlucht mochten we eindelijk de wachtruimte in om het vliegtuig in te gaan. Mijn broer en ik dachten slim te zijn door een beetje aan de zijkant van de rij te gaan staan.

Sluizen gaan open, al die Burmezen gaan als een gestoorde lopen duwen. Alsof het vliegtuig binnen 10 seconden zou wegvliegen. 1 oude Burmese moslima duwt mij als een gek in de rug, ik heb haar maar een zwieper gegeven de slurf in, anders waren er waarschijnlijk gewonden gevallen. Echt niet te filmen hoe ongeorganiseerd ze te werk gingen. Als dat tijdens de Hadj er nog wat erger aan toe gaat kan ik me voorstellen dat er vele doden vallen.

De Jordanese bewaker knikte overigens goedkeurend toen ik die moslima de slurf doorgooide, die was het waarschijnlijk ook al gewend.

als jullie niet weten waar jullie over praten zeg dan nikssssssssssssssssssss

bel me als ik moet lachen ............? koetjeeeeeeeee

stelletje racisten jullie

jahhhhhhhhhhhhh,,, stenen gooien kunnen ze ook in frankrijk dus waarom naar mekka.

Santoz zei:
Het rare is gewoon (en dat valt me bij zo goed als alles op, ook bij de vogelgriep in Turkije nu); dat is dat ze echt álles toeschrijven aan de wil van Allah...terwijl zoveel dingen gewoon logisch verklaarbaar zijn...
Wil Allah dat ik sterf, tja dan is het maar zo. Worden er 360 mensen vertrappeld? Tja spijtig maar dat is de wil

(dat gaat m'n verstand te boven gewoon)

omdat jij niet in god gelooft.
Maar zelfs de grootsten uit de westerse wereld, pllato, aquino, valla, descartes enz. vinden dat de mens de waarheid kan vinden door het geloof en de gegeven rede die elk mens bezit. geloof en rede zijn uitgangspunten bij alles wat een mens doet. kijk maar ook naar topuni's zoals oxford, harvard en cambridge. oxford heeft als motto: Lord is my light.
sinds de mens bestaat, heeft de mens altijd in god(en) geloofd of andere spiritualiteit beleden. Dat zal toch niet toeval zijn? ondanks de verlichting van de 18 e eeuw en de opkomst van de rede als enig inzicht tot de waarheid, valt elk mens, elk land terug op geloof of andere spiritualiteit of geestelijkheid. amerikaanse grondwet begint met ' the Lord (...)'
derhalve mn beste vriend, als het geloof in god sterk is, dan is het niet moeilijk om te begrijpen dat een gelovig iemand ook het slechte toewijdt aan God
Dominus Illuminatio Mea

wow someone got owned :)

• Topic Starter Topic Starter
klempic zei:
omdat jij niet in god gelooft.
Maar zelfs de grootsten uit de westerse wereld, pllato, aquino, valla, descartes enz. vinden dat de mens de waarheid kan vinden door het geloof en de gegeven rede die elk mens bezit. geloof en rede zijn uitgangspunten bij alles wat een mens doet. kijk maar ook naar topuni's zoals oxford, harvard en cambridge. oxford heeft als motto: Lord is my light.
sinds de mens bestaat, heeft de mens altijd in god(en) geloofd of andere spiritualiteit beleden. Dat zal toch niet toeval zijn? ondanks de verlichting van de 18 e eeuw en de opkomst van de rede als enig inzicht tot de waarheid, valt elk mens, elk land terug op geloof of andere spiritualiteit of geestelijkheid. amerikaanse grondwet begint met ' the Lord (...)'
derhalve mn beste vriend, als het geloof in god sterk is, dan is het niet moeilijk om te begrijpen dat een gelovig iemand ook het slechte toewijdt aan God
Dominus Illuminatio Mea

Mooie citaten, maar je zegt 0,0. Hooguit onderstreep je dat er gelijkenissen bestaan tussen de westerse oudheid/middeleeuwen en de huidige islam...

als je nergens in gelooft dan kun je beter je bek dicht houden en niks zeggen stelletje racisten

radou01 zei:
als je nergens in gelooft dan kun je beter je bek dicht houden en niks zeggen stelletje racisten

dus omdat je in 'niets' gelooft, mogen wij inzo mening niet uitte over de islam en overige (idiote) religies/gewoontes? Jij klinkt echt als een berg stront die 'ergens' in gelooft en totaal geen weerwoord heeft en zich dan maar verschuilt achter: 'Oh, wat voel ik me gediscrimineerd'.

Hoe cliché? Een moslim die zich aangesproken voelt, niet normaal zijn woord kan weerleggen, gelijk begint te roepen dat iedereen die niet gelooft racisten zijn en als klap op de vuurpijl een BMW als avatar heeft!

Terug
Naar boven