MuscleMeat

rare voeding voor extra energie

Voordat je iets anders doet, lees alsjeblieft eerst de sticky's in de voedingssectie.

Nee het is geen drugs! Het is whey proteine wat je herstel bevorderd. Imo op jou leeftijd met waarschijnlijk weinig tot geen ervaring zou ik zeggen krijg eerst je dieet op orde ism je training. Hou dat eens een half jaar strikt vol en ga dan eens kijken naar aanvullende supplementen.

Supplementen zijn slecht een aanvulling voor goede voeding, trainingen en rust!!!

• Topic Starter Topic Starter
ff

Laatst bewerkt:
Het is niet dat ik dik ben, t is dat ik meer spieren wil.
Bij mij is geen vetrolletje te vinden.

Ik eet vrij gezond, altijd mager vlees op brood en s'avonds nooit te vet vlees en elke avond weer groente.

Waar het mij om gaat, is dat ik het een keer wil proberen en ik graag wil weten of het echt helpt. Mocht het mij goed helpen en het niet slecht voor me is dan zou ik het wel vaker willen aanschaffen, maar ik vraag me af of er testers zijn, dus een dosis voor een 2x trainen.

Bedankt!

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

@ Dikke bleek
Slecht of slechts

Lees de sticky's eens door en kijk daarna nog eens wat je wil. Supplements wont make up a bad diet!

cc

Laatst bewerkt:
Julie denken dat ik een bodybuilder wil worden. Lets keep it simple:

- Geeft het een boost?
- En het is niet de bedoeling dat mijn spieren er over 1 jaar uitpuilen ofzo
- Zijn er proefmonsters

Ik ga nu de stickies lezen!
Ik heb er alleen last van dat ik gewoon niks push.

A wise man once said to me "Geduld suddenbunny-san :p"

- Nee geen boost
- Proefmonster is mogelijk maar ik zou er niet van uitgaan
- Je spieren gaan zeker niet uitpuilen binnen 1 jaar van het nemen van wat proteine.

Bij Crash staat er dat je 15 minuten loopt te trillen en dat je een boost krijgt alsof je big momma kan optillen.

vv

Laatst bewerkt:
dd

Laatst bewerkt:
dd

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven