Fitness Seller

rare voeding voor extra energie

Verstandige keus! Je kunt je zuur verdiende centen aan veel betere producten uitgeven dan dit en daarnaast is dit voor jou op dit moment ook helemaal niet aan de orde. Fancy producten die lekker gehyped zijn door sterke merketing stategien is iets waar je doorheen moet kijken. Kijk naar wat wetenschappelijk bewezen is, wat ervaringen van andere zijn en vebind hier je eigen conclusies aan om te bekijken of het je het wel of niet wil proberen.

Alle begin is moeilijk maar als je maar graag genoeg wil komt het vanzelf helemaal goed.

drie kitkatjes per dag?
heb in maanden geen snoepje meer gehad.

eet ipv die kitkatjes, bord vol met pasta en tonijn uit blik, is ook nog es beter dan een protein shake;)

Bij detuinen.nl hebben ze nu eiwit shakes voor 10 euro per 908G.
Dat is vrij cheap en zou zeggen give it a try..

En of het een boost geeft?
Bij mij niet krijg alleen wel energie erdoor en heb minder tot bijna geen spierpijn de volgende dag :)

Bij detuinen.nl hebben ze nu eiwit shakes voor 10 euro per 908G.
Dat is vrij cheap en zou zeggen give it a try..

En of het een boost geeft?
Bij mij niet krijg alleen wel energie erdoor en heb minder tot bijna geen spierpijn de volgende dag :)

Het gaat over crack;)

Wat een hulp bedankt mensen!

Maar ik zal bodyenfitshop is mailen of zei een proefmonster hebben.

Ik wil het een keer proberen maar ik ga t zeker niet altijd gebruiken. Mede omdat zoals philosopher al zei; gewoon verstandig eten en lekker trainen is het beste.

Maar ik zie het dan als een ervaring en een hulpmiddel ergens in de toekomst wellicht.

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Het is dan de bedoeling dat ik gewoon meer energie heb, ik red bijvoorbeeld (is niet zo) 8 keer op 40 kilo. Dan red ik het wellicht 10 keer op 40 kilo of 8 keer op 46 kilo.

Zo bedoel ik het

Voor energie en mentale boost is het leuk spul, maar voor resultaat moet je gewoon je voeding/training/rust op orde hebben wil je resultaten gaan zien. Wat is het voordeel van die 6 kg extra wat je dan kan drukken? Als je voeding belabberd is schiet je er niks mee op.

De teksten die erbij staan, van snelle spiergroei, waanzinnig dit waanzinnig dat is gewoon dikke onzin, verkooppraatjes.

Wat wil je bereiken precies? Dat je 6 kilo meer kan drukken?
Train 2 maanden langer en 3x in de week en je dat lukt dan makkelijk :)
supplementen als je 14 bent = onzin
succes

Crack is een pre-workout shake, geen whey. Deze zal je wel een boost geven.

Crack is leuk spul hoor, verkijk je er niet op!:D
Beetje prijzig is het wel, maar is de eerste pre-workout shake die ook echt werkt voor mij!

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Wat wil je bereiken precies? Dat je 6 kilo meer kan drukken?
Train 2 maanden langer en 3x in de week en je dat lukt dan makkelijk :)
supplementen als je 14 bent = onzin
succes

Dit is pas onzin. Waar baseer je dit in godsnaam op?

Crack is leuk spul hoor, verkijk je er niet op!:D
Beetje prijzig is het wel, maar is de eerste pre-workout shake die ook echt werkt voor mij!

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Dit is pas onzin. Waar baseer je dit in godsnaam op?

hijs 14 alsof hij nu al een goeie voedingsschema heeft waar die zich aan houdt, laat hem eerst even jaartje met de juiste voeding beginne voordat ie supplementen gebruikt! imo niet nodig supps nog

Dit is een jongen van 14 die gewoon 'wat meer spieren'(zoals hij dat zelf zegt) wil. Dan is 3 keer per week trainen voor een paar maanden genoeg en heeft hij als hij genoeg slaapt geen supplementen nodig voor extra energie om toch nog die paar kilo meer erbij te pakken.
Mijn opmerking '14 jaar en dan supplementen=onzin' is idd niet helemaal juist maar voor deze jongen lijkt het me onzin voor wat hij wil bereiken.

Dit is een jongen van 14 die gewoon 'wat meer spieren'(zoals hij dat zelf zegt) wil. Dan is 3 keer per week trainen voor een paar maanden genoeg en heeft hij als hij genoeg slaapt geen supplementen nodig voor extra energie om toch nog die paar kilo meer erbij te pakken.
Mijn opmerking '14 jaar en dan supplementen=onzin' is idd niet helemaal juist maar voor deze jongen lijkt het me onzin voor wat hij wil bereiken.

Niet onzin maar geldverspilling.

of hij krijgt 10euro zakgeld per week en moet een maand sparen voor een maand die booster ghehe... agjaa hij begrijpt het zelf nu ook wel.

Op de meeste pre workout suplementen zoals Crack staat NIET onder 18 jaar, hier is een reden voor dus blijf er maar vanaf totdat je wat ouder bent.

Whey daarintegen kan een kind nog drinken dus dat kan je wel eventueel halen maar gezien je posts betwijfel ik of je voedingsschema in orde is dus supplementen zullen al helemaal niet gaan helpen.

:roflol:
Je mindert en eet 3 kitkatjes per dag.. :roflol:

ghehe, ik eet al een jaar eigenlijk geen snoep meer.. soms een koekje op een verjaardag maar daar houd het ook bij op:cool:

10 euro whey bij de tuinen?
k zag alleen voor 20 euro XD

Is vast shit met 75% melk-eiwit pas op wat je koopt daar!

Terug
Naar boven