XXL Nutrition

Aankondiging RAW Bankdrukwedstrijd 12 september

• Topic Starter Topic Starter
Zou mooi zijn, en volgend jaar een RAW PL wedstrijd !

In 2009 is een RAW PL wedstrijd helaas (net als een RAW BP wedstrijd) geannuleerd moeten worden wegens te weinig deelnemers.
Het minimumaantal deelnemers om een wedstrijd doorgang te laten vinden is bij de NPB 15.

Voor bankdrukwedstrijden is eerlijk gezegd wel altijd meer animo dan powerliftwedstrijden omdat nu eenmaal meer bankdrukkers dan powerlifters zijn. Wellicht dat we een enquete tijdens de wedstrijd kunnen houden (na afloop een A-4 uitdelen met de vraag of er animo is voor RAW PL wedstrijd).
Het zou verder fantastisch zijn als er ieder jaar naast de gewone PL/BP competitie ook genoeg animo zou zijn voor een raw PL en BP wedstrijd :)

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Echt top! Als dit geen motivatie is!

Alleen al 6 deelnemers in onze (125+)klasse!

Verder is er alsnog iemand van de Nederlandse (bankdruk) selectie die ik op de deelnemerslijst heb zien staan...niemand minder dan Ad van de Ven...in benchshirt goed voor 250+ :eek:...ben zeer benieuwd wat hij raw laat zien :)

Update deelnemerslijst...38 inschrijvingen! :)

Tof om te zien dat er zoveel deelnemers zijn, hopelijk levert het wat mensen op die meer wedstrijden gaan draaien :thumb:

Tof om te zien dat er zoveel deelnemers zijn, hopelijk levert het wat mensen op die meer wedstrijden gaan draaien :thumb:

Ruim 75% van de deelnemers hiervan doet al mee aan wedstrijden bij de NPB. Voor die resterende 25% hoop ik dat ze inderdaad de smaak te pakken krijgen en we ze vaker op het plankier terug zullen zien :)

Hier een mailtje van Wim Bevers van Topfit!

Hallo Lift(s)ers,

i.v.m. het aantal deelnemers is de aanvang van de wedstrijd vervroegd naar 11 :00 uur.

Alle wedstrijden van de NPB beginnen om 11uur, dus om misverstanden te voorkomen, deze wedtrijd dus nu ook !

De weging begint om 9 :00 uur, en sluit om 10 :30 uur.

Het inschrijfgeld is € 10,- en de entree is € 2,50.

Er kan worden ingeschreven tot 5 september 2010.

Met vriendelijke sportgroeten,

Wim Bevers
Sportcentrum TOPFIT
Parallelweg 11a
5664 AC Geldrop

www.sportcentrumtopfit.nl
info@sportcentrumtopfit.nl

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Om e.e.a. te verduidelijken...die €10,- inschrijfgeld voldoe je gewoon bij het wegen. Het wegen is van 09.00-10.30...d.w.z. dat als je om 10.45 komt om te wegen je helaas te laat bent!
Als iedereen gewogen is wordt iedereen ingedeeld...de wedstrijd begint NIET eerder dan 11.00.
Zorg dat je a.u.b. op tijd bent :).

mooi om te zien dat er zoveel meedoen :thumbs:

Begrijp ik het goed dat je moet betalen om mee te mogen doen.? :rolleyes:

In iedergeval Veel suc6 alle !!..

Daar heb je gelijk in.

Maar waarom zie je dit dan nooit bij Strongman wedstrijden..? Of hebbe ze daar dan meer sponsore.?

Any way ik snap wat je bedoeld.!

Daar heb je gelijk in.

Maar waarom zie je dit dan nooit bij Strongman wedstrijden..? Of hebbe ze daar dan meer sponsore.?

Any way ik snap wat je bedoeld.!

dit klopt wel ja, waarom dit bij strongman niet is weet ik niet.
zal te maken hebben met sponsoren. en omdat het denk ik vaak wat minder officieel is ? bij een BD/PL wedstrijd zijn altijd 3 officiele scheidsrechters aanwezig. bij strongman is dit vaak gewoon iemand die al een tijdje in de sport mee draait. (dit is maar en voorbeeld) maar waar het nog meer mee te maken heeft weet ik niet en ga ik ook geen uitspraken over doen. miss dat huggy ofzo er meer over kan zeggen ?

anyway ik hoorde net dat ik ben ingeschreven voor de wedstrijd van ilja duss ik ben er bij! als het goed gaat tenminste want heb net beetje last gekregen van mijn rechter pec.. dacht echt dat ie ging afscheuren. ff rust geven

ohjah en is Danny Gunter van Bodyzone bekend hier? enigste in de -75 klasse.. ilja dacht dat het een nieuwe was duss miss is die hier bekend.

Laatst bewerkt:
De reden dat het meedoen aan een NPB wedstrijd kosten met zich meeneemt is al gedeeltelijk verklaard...er zijn 3 officiële scheidsrechters waarvoor de reiskosten en een natje en een droogje geregeld moeten worden.
Dan moeten de meeste wedstrijden zonder sponsorgeld gedaan worden en is het ook moeilijk om sponsors te vinden (en ik kan het weten want ik heb diverse bedrijven al eens aangeschreven). Dan van het geld van de contributie van de leden gaat een groot deel van naar de KNKF die de ledenadministratie doet.
De NPB is lid van allerlei officiële instanties (KNKF/ NOC*NSF) en daar zijn nu eenmaal kosten aan verbonden (één dopingcontrole kost al €500,-( :eek:

ohjah die van de doping controle had ik ook nog aan kunnen kaarten da had je al x vermeld dat dat zo duur was !

75 Jork van de Water Atlas..
ik dacht toch echt dat ik Jorg hete..
ff kijken hoe ik dat kan laten veranderen

75 Jork van de Water Atlas..
ik dacht toch echt dat ik Jorg hete..
ff kijken hoe ik dat kan laten veranderen

:roflol: troost je...ik ben een meisje en mag bij de dames meedoen ;), want mijn naam René (wat de mannelijke vorm is) hebben ze als Renee (wat de vrouwelijke versie is) geschreven.

:roflol: troost je...ik ben een meisje en mag bij de dames meedoen ;), want mijn naam René (wat de mannelijke vorm is) hebben ze als Renee (wat de vrouwelijke versie is) geschreven.

ik had altijd al zo mijn twijfels! :P
nee het is ook geen ramp, alleen alsk daar elke x jork hoor ga ik me wss wel irriteren :P bij jou word de uitspraak niet anders;)

ik had altijd al zo mijn twijfels! :P
nee het is ook geen ramp, alleen alsk daar elke x jork hoor ga ik me wss wel irriteren :P bij jou word de uitspraak niet anders;)

ah op de beginners wedstrijd zeiden ze steeds ribbering ipv Riddering en dan weer ridderink enz dat blijf je houden :)

Oh by the way, Nick en Hummer, ik weet niet of dit ondertussen al lang afgekaart is, maar ik bedenk het me ineens.

Vorige week had ik onder toeziend oog van Ielja getraind en die had het er over dat jullie bankdruk shirts bij haar hadden gekocht (of in ieder geval wat powerlift shizzle) en ze die had opgestuurd. Zouden jullie haar via de mail kunnen bevestigen of dat aangekomen is? Daar was ze benieuwd naar, maar waarschijnlijk waren jullie op dat moment op vakantie.

Cheerio!

Oh by the way, Nick en Hummer, ik weet niet of dit ondertussen al lang afgekaart is, maar ik bedenk het me ineens.

Vorige week had ik onder toeziend oog van Ielja getraind en die had het er over dat jullie bankdruk shirts bij haar hadden gekocht (of in ieder geval wat powerlift shizzle) en ze die had opgestuurd. Zouden jullie haar via de mail kunnen bevestigen of dat aangekomen is? Daar was ze benieuwd naar, maar waarschijnlijk waren jullie op dat moment op vakantie.

Cheerio!
Volgens mij weet ze dat wel hoor. ;)

Terug
Naar boven