uncLez
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn bij jullie ondertussen de KNKF inschrijvingen rond enzo? Ik heb een maand geleden ingeschreven voor de wedstrijd, maar heb nog niks van de KNKF gehad.
Weet niet of dat per se rond moet zijn om deel te mogen nemen, maar begin hem wel een beetje te knijpen als dat wel het geval is![]()

Zijn bij jullie ondertussen de KNKF inschrijvingen rond enzo? Ik heb een maand geleden ingeschreven voor de wedstrijd, maar heb nog niks van de KNKF gehad.
Weet niet of dat per se rond moet zijn om deel te mogen nemen, maar begin hem wel een beetje te knijpen als dat wel het geval is![]()
Bij mij zat er 6 weken tussen de bevestiging van de NPB en het ontvangen van het pasje van de KNKF. Dat kan dus erg lang duren, ja.

In 2008 deed ik de 1e keer mee aan een wedstrijd van de NPB...in 2009 kreeg ik pas mijn pasje...dat was ruim één jaar later...met 6 weken heb je echt een "voorkeurs/spoedbehandeling" gekregen bij de KNKF![]()

"Lelijk" zou ik niet willen zeggen, maar wel "markant/karakteristiek" want met die baard van je maak je een "onvergetelijke" indruk 
De administratie bij de KNKF is een ramp...het duurt eeuwen voordat je vaak wat hoord. Dit is echt voor verbetering vatbaar, maar ligt dus niet aan de NPB!
Als je een betaalbewijs hebt is dat voldoende...en mocht je helemaal niets gehoord hebben, neem dan voor alle zekerheid contact op met de KNKF.
[Link niet meer beschikbaar]
Het zal voor het meedoen aan de wedstrijd overigens geen belemmering vormen!![]()
"Lelijk" zou ik niet willen zeggen, maar wel "markant/karakteristiek" want met die baard van je maak je een "onvergetelijke" indruk
![]()

Het was een ramp. Nu is de administratie wel op orde, alleen erg langzaam. Wat lang op zich laat wachten is de pas. Die wordt door de Nationale Sportpas BV vervaardigd. Een initiatief van NOC*NSF en Davinchi Ventures BV. Dit bedrijfje loopt totaal niet en een faillissement is hangende. In ieder geval trekt NOC*NSF zich terug uit het verhaal gezien de verliezen. Aangezien de sportpas het enige bewijs van lidmaatschap is wat door de KNKF wordt afgegegeven is dit een lastige situatie.
De worstelaars en gewichtheffers nemen trouwens nog steeds het oude paspoort bij de KNKF af. Daartoe kan het bestuur van de NPB ook beslissen. Die wordt door de ledenadministratie van de KNKF gemaakt en kost € 11,-
Overigens is de ledenadminstratie rechtstreeks bereikbaar via hofmans@knkf.nl
.Je hebt gelijk...de administatie bij de KNKF was een ramp, en het paspoort wordt vervaardigd door de Nationale Sportpas BV.
Je geeft zelf al aan dat het lang duurt en er zelfs een faillissement dreigt.
Ik kan als webmaster van de NPB niet voor het bestuur spreken, maar weet dat het bestuur van mening is dat als iemand een betaalbewijs heeft (een kopie van een bankafschrift) van dat hij de contributie betaald heeft aan de KNKF dit voldoende is om toegelaten te worden tot een wedstrijd.
Ik krijg heel vaak verontwaardigde mailtjes van mensen die lid zijn geworden van de NPB en vervolgens niets meer horen.
Mensen krijgen nu in elk geval van de penningmeester van de NPB een bevestigende mail retour.
Wellicht dat de KNKF behalve een acceptgirokaart sturen ook de mensen duidelijk kan maken dat niet de KNKF maar de Nationale Sportpas BV verantwoordelijk is voor het paspoort en dat het enige tijd kan duren voordat e.e.a. geregeld. Bij de contributie aan de KNKF is het verkrijgen van een paspoort (van de Nationale Sportpas) inbegrepen dus waarom mensen alsnog opzadelen met extra kosten (ook al zijn die slechts €11,-) als de KNKF dit paspoort zelf moet verzorgen?
Er zijn inmiddels zoveel instanties betrokken bij het lidmaatschap van de NPB dat de sporter door de bomen het bos niet meer ziet. Er komt daardoor een hoop burocratie om de hoek kijken wat allemaal onnodige vertragingen oplevert. Ik ben benieuwd hoe e.e.a. zich verder zal ontwikkelen...duidelijk is dat e.e.a. voor verbetering vatbaar is en dat geld voor alle betrokkenen.
Is het niet zo dat binnen de NPB leden alleen via een vereniging lid kunnen worden? Ik meen dat het individuele wedstrijd lidmaatschap vorig jaar is afgeschaft. Overigens is de sportpas iets anders dan een paspoort. Dat laatste is een boekwerkje waarin alle resultaten kunnen worden bijgehouden en gaat een sportleven mee. Daarvoor dient iemand een pasfoto aan te leveren. Daar zit wat werk in en dat kost nou eenmaal geld. De sportpas zou jaarlijks vervaardigd moeten worden en is gratis.

Het bestuur van de KNKF draagt verantwoordelijkheid, maar heeft geen schuld. Dat is denk ik de beste weergave van wat er speelt. Daarnaast is er een enorme kennis en informatie achterstand door de wisselingen in bestuurlijke posities en de snelheid waarmee ontwikkelingen elkaar opvolgen. Dat heeft ook zijn weerslag op verenigingen en leden.
Maar for the record, ik maak sinds 2006 al geen deel meer uit van dat bestuur. En al ben ik wel betrokken bij diverse zaken die de KNKF betreffen, hou ik mij vanuit mijn werk met andere dingen bezig.
Ik weet niet of er interesse is in de achtergronden van het beleid van de krachtsportkoepel. Sport is net als politiek. Er speelt altijd van alles, maar niemand weet wat precies.
Nu moet het weer over bankdrukken gaan!

Update deelnemerslijst: 36 inschrijvingen!
Als het zo doorgaat passeren we de 40...en dan kunnen we toch wel van een succes spreken wat de rawbankdrukwedstrijd betreft!