AndroidHealthClinic

ready for the next step, wie kan mij helpen

timmy32

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Hallo BB-ers,

Voor mijn gevoel ben ik klaar voor de volgende stap, hardcore bodybuilding !!

Ik train nu ca 1,5 a 2 jaar en wil nu graag naar de volgende stap om echt gespierd te worden, ja wie niet zou je zeggen.

heeft iemand advies voor goeie sups ?

Ik kom er eerlijk gezegd niet helemaal uit om dat ik allemaal verschillende dingen lees..

Geef je voedingsschema eens.

OT : probeer eens gewoon creatine en whey

multivit/whey/omega 3 en creatine zijn de basis...

probeer van daaruit zelf meer info te vergaren en kijk waar je op reageert (verschilt van persoon tot persoon)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks...

Ik gebruik nu inderdaad al whey (3x per dag een shake) en result (creatine)

hier een voorbeeld van mijn voeding:

0830 uur whey shake, banaan, snelle jelle
0930 uur halve liter goedemorgen
1130 uur 2x boterham met ham
1330 uur 1x boterham kaas, 1 x appel, 1x mueslireep, 1x wheyshake
1530 uur 2x boterham pindakaas, 1x banaan
1700 uur 1x mueslireep, 1 wheyshake
1800 uur avondeten; aardappels, bloemkool, vlees of bijvoorbeeld spaghetti
2000 uur cashewnoten
2200 uur halve liter magere kwark

maar ik wil eigenlijk wat minder gaan eten want ik wil graag lager in mijn vetpercentage zitten..

Probeer je ontbijt te verbeteren, brinta of havermout in plaats van een snelle jelle of goedemorgen.

Qua supps zou ik niet teveel bijnemen, probeer eerst je voeding wat aan te scherpen. :)

je gaat niet gespierd worden van supps ze ;)

lager vetpercentage: voeding aanpassen en cardio erbij en bv een fatburner erbij ter ondersteuning.
Krijg je ook veel energie van dus wie weet train je wat sterker in de gym

Okeey..thanks..

aan wat voor aanpassingen denk je dan als ik bf wil verlagen, zie mijn schema ??

en heb je nog adviezen voor een fatburner ?

Thanks Baksteen,

ga mijn schema inderdaad wat aanpassen en bedankt voor de links..

Ik lees een aantal keer, meer eiwitten nemen !!

Waar kan ik het best en de meeste eiwitten uit halen qua voeding ? en dan bedoel ik eten wat ik ook makkelijk kan nemen tijdens werk etc etc..

ik bedoel eiwitten naast de whey shakes die ik 3x per dag neem..

dank je,

kwark/melk/ei/vlees/vis.

top, thanks he..

iemand verder ervaring met size on voor tijdens de training..

ik gebruik nu whey, result en size on..

daar stop ik binnenkort mee voor een korte break en daarna wil ik weer een pakketje oppakken, iemand advies voor een goed pakket ?

(liefst geen pakketen waar je dissy van wordt...haha)

thanks,

niet teveel shakes gebruiken. Eiwitten haal je beter uit vast voedsel...
Leuk supplement: Beta alanine icm met een creatine... of anders een aminozuren powder

Ja dat idee had ik al dat ik teveel eiwitten probeer te halen uit de shakes ipv uit voedsel, reden hiervoor is dat ik het echt moeilijk vind om zoveel eiwitten uit voedsel te halen..

Als je het goed wilt doen dan heb je ca 2 a 3 gram eiwit nodig per kg lichaamsgewicht, klopt toch ?
In dit geval heb ik 90 kg x 3 gram dus 270 gram eiwit nodig per dag, hoe kom ik in godsnaam aan zoveel eiwitten, iemand advies ??

@baksteen,

dus of beta alanine met een creatine OF aminozuren powder ? of juist allebei.

nog advies qua producten, welke merken etc ?

thanks,

bestel nu alles bij bodyenfitshop en dat bevalt mij meer dan goed

Ja dat idee had ik al dat ik teveel eiwitten probeer te halen uit de shakes ipv uit voedsel, reden hiervoor is dat ik het echt moeilijk vind om zoveel eiwitten uit voedsel te halen..

Als je het goed wilt doen dan heb je ca 2 a 3 gram eiwit nodig per kg lichaamsgewicht, klopt toch ?
In dit geval heb ik 90 kg x 3 gram dus 270 gram eiwit nodig per dag, hoe kom ik in godsnaam aan zoveel eiwitten, iemand advies ??

Tja, dat is zelf uitrekenen he hoeveel eiwit per 100gr een product bevat. Verdelen over bijv. 6 maaltijden per dag = 40 gram eiwit per maaltijd. Je zal iets van 30 gram per maaltijd uit 'directe' eiwitbronnen moeten halen aangezien de andere voedingsmiddelen vaak ook altijd wel eiwit bevatten

zelf haal ik het vn uit:

melk 1liter of meer
kwark 1 bak of meer
kip 500 gr (of ander vlees)
eieren 6x
whey 80 gr.

af en toe magere yoghurt of ander stuk vlees. EN vis = vies:cool:

Laatst bewerkt:
Hey MastaguyB,

thanks voor je reactie, dat is nog al wat, ik bedoel dat is geen kattepis.....we hebben een uitdaging te pakken !

ik moet zeggen dat je dan inderdaad behoorlijk wat naar binnen moet werken, meeste moet wel lukken, moeilijkste is de 500 gram kip en nog eens de 6 eieren...pfff

oja, halfvolle melk is dat prima ?

Terug
Naar boven