MuscleMeat

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Gerucht:
United wil 135milj. voor Bale betalen.
Ik zeg strik erom en wegwezen.
Vervolgens Isco laten spelen of Reus voor 25 milj. (!) ophalen.
 
Gerucht:
United wil 135milj. voor Bale betalen.
Ik zeg strik erom en wegwezen.
Vervolgens Isco laten spelen of Reus voor 25 milj. (!) ophalen.

Inderdaad, Isco doet het de laatste tijd echt goed! En Bale voor 135 miljoen... laat hem maar gaan idd.
 
makkelijk te praten mannen hier boven. Je kan wel zeggen Bale verkopen, maar die man beslist wel 3 finales hé. Copa, CL en WK voor clubs.

Ik ben een Bale fan, maar ik ben ook eerlijk en ik vind ook dat Bale het slecht doet dit seizoen, maar daarom mag je hem niet gelijk gaan verkopen. Bale is na Ronaldo de ster bij Real Madrid.

Het voordeel aan Bale is dat hij een slechte wedstrijd kan spelen maar toch kan scoren, een slechte wedstrijd kan spelen maar toch constant verdedigt.

Isco is fantastisch net als Jesé en Reus die op de plek van Bale kunnen spelen. Maar Ancelotti zal altijd voor BBC kiezen, een geslaagde voorhoede.
 
makkelijk te praten mannen hier boven. Je kan wel zeggen Bale verkopen, maar die man beslist wel 3 finales hé. Copa, CL en WK voor clubs.

Ik ben een Bale fan, maar ik ben ook eerlijk en ik vind ook dat Bale het slecht doet dit seizoen, maar daarom mag je hem niet gelijk gaan verkopen. Bale is na Ronaldo de ster bij Real Madrid.

Het voordeel aan Bale is dat hij een slechte wedstrijd kan spelen maar toch kan scoren, een slechte wedstrijd kan spelen maar toch constant verdedigt.

Isco is fantastisch net als Jesé en Reus die op de plek van Bale kunnen spelen. Maar Ancelotti zal altijd voor BBC kiezen, een geslaagde voorhoede.

Hij is heel belangrijk geweest voor Real, alleen 135 milj.. wtf..

+ de goal tijdens het WK was natuurlijk dramatisch ingeschoten..
 
Hij is heel belangrijk geweest voor Real, alleen 135 milj.. wtf..

+ de goal tijdens het WK was natuurlijk dramatisch ingeschoten..

Reus heeft volgens mij ook de vaardigheid om zo een goal te maken.
nadeel voor Real als ze Bale wegdoen is dat er een deel verdediging weg is.
voordeel 135 MILJOEN!!
 
Reus heeft volgens mij ook de vaardigheid om zo een goal te maken.
nadeel voor Real als ze Bale wegdoen is dat er een deel verdediging weg is.
voordeel 135 MILJOEN!!

Isco heeft het verdedigen dit seizoen helemaal opgepakt.
Ancelotti heeft hem goed achter de reet aangezeten. Voor mij persoonlijk hoeft Reus niet te komen, maar ben bang dat hij anders voor 25 milj. naar Barcelona vertrekt..
 
Isco heeft het verdedigen dit seizoen helemaal opgepakt.
Ancelotti heeft hem goed achter de reet aangezeten. Voor mij persoonlijk hoeft Reus niet te komen, maar ben bang dat hij anders voor 25 milj. naar Barcelona vertrekt..

ivan,

135 is mooi. maar bereken dit is :

100 werd bale gekocht.
25 word aan reus betaald

+ niet eens de salaris van bale gerekend.

met andere woorden bale's verkoop zal real madrid niet rijker maken.

Reus is fantastisch maar je hebt Jese en Isco op de bank.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Isco heeft het verdedigen dit seizoen helemaal opgepakt.
Ancelotti heeft hem goed achter de reet aangezeten. Voor mij persoonlijk hoeft Reus niet te komen, maar ben bang dat hij anders voor 25 milj. naar Barcelona vertrekt..

Isco heeft een bijzonder statsestiek is na Ramos en Pepe de beste balafppaker van het elftal
 
Natuurlijk heb ik liever Isco. Jong, Spaans en fantastisch. Maar 25 miljoen voor Reus.....weinig mainnn
 
ivan,

135 is mooi. maar bereken dit is :

100 werd bale gekocht.
25 word aan reus betaald

+ niet eens de salaris van bale gerekend.

met andere woorden bale's verkoop zal real madrid niet rijker maken.

Reus is fantastisch maar je hebt Jese en Isco op de bank.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------



Isco heeft een bijzonder statsestiek is na Ramos en Pepe de beste balafppaker van het elftal

Goede berekening :D
 
waarom spelers weg doen / kopen..

Real wint nu alles, al lange tijd
 
Winning change a never team

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Nog 3 weken en dan ben ik weer in mijn geliefde Bernabeu. Yeah!
 
Marcelo raakte in de finale tijdens WK voor clubs in Marokko geblesseerd aan zijn hamstring en werd vervangen door Coentrao. Marcelo is niet ernstig geblesseerd maar er word gerekend tot 2 à 3 weken. Dus de eerst 2 competitie wedstrijden begin 2015 spelen wij zonder Marcelo.

Goed nieuws : Modric herstelt veel sneller dan verwacht en hem kunnen we midden-eind Januari terug zien voetballen, gelukkig maar want vanaf nu is het alles of niets. Elke punten verlies kan lijden tot uitschakeling/mislopen van een prijs.

Ik hoop weer op een mooi jaar.
Hala Madrid!
 
Pakslaag, jammer.
De 3-punters gingen er niet in. Volgende wedstrijd is weer voor ons!

Isco is in bloedvorm, zo laat hij op de training weer fantastische dingen zien:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven