MuscleMeat

realistisch?!

• Topic Starter Topic Starter
Gros van tieners is geinteresseerd in het deel van het lichaam dat goed zichtbaar is in de spiegel. De voorkant dus.

ik wil wel even erbij vermelden dat ik mijn benen wel train, niet dat je denkt dat ik alleen mun bovenkant train

mijn schema is nu alsvolgt:
ma Borst+triceps
di benen+onderrug
wo rustdag
do rug + biceps
vr schouders + buik

:) en ik moet zeggen dat ik wel aanleg heb om snel spiermassa te verwerven, omdat ik van mezelf al een brede bouw heb.

ik heb ook dingen als creatine geprobeerd maar dat heeft bij mij geen enkel effect gehad helaas.
met EAS de essential aminos merk ik wel dat ik dan minder snel verzuur (of dat nou aan die EAS ligt of dat ik nu gewoon ff lekker ga durf ik ook niet te zeggen).

hebben jullie nog tips wat ik zou kunnen testen aan 'onschuldige suplementen'? ik had al iets gelezen over NoXplode maar weet niet of ik daar iets aan heb.

je kan er een pre workout bij nemen
paar goede:
jack3d
Noxpump
Maximize v2
unleash v3
crack

jack3d vin ik zeker een aanrader als pre workout
die cordova heeft zeeeeeker een brute bouw,
naar mijn mening mooier dan coleman..
das een O.D. steroids als je het mij vraagt, michelin mannetje

vraagje btw:

ik zie dat je benen + onderrug heb..
doe jij ook deadliften? en zo ja, doe je dat met je onderrug/benen dag of rugdag?

Laatst bewerkt:
Deadlift en BOR kun je niet echt vergelijken met elkaar.
Alhoewel deadlift een voorkeur is van een persoon bij welke training hij die doet.

Wat deed jij ook alweer op het bodybuild forum?
Dat "Michelin mannetje" van jou is 8 keer op een rij mr olympia geworden.

wat ik doe op dit forum is mezelf inlezen over verschillende onderwerpen, misschien mensen tips te geven en tips aannemen van mensen.
kan me niet schelen dat hij 8x op rij Mr. Olympia is geworden.
ik vind dat persoonlijk te groot en te opgeblazen, PUNT ;)

ga eens naar een gemiddelde natural competitie kijken in de benelux en je weet wat er mogelijk is.

wat ik doe op dit forum is mezelf inlezen over verschillende onderwerpen, misschien mensen tips te geven en tips aannemen van mensen.
kan me niet schelen dat hij 8x op rij Mr. Olympia is geworden.
ik vind dat persoonlijk te groot en te opgeblazen, PUNT ;)

Het te groot vinden is een ding, Het een OD steroids, opgeblazen en michelin mannetje noemen is iets heel anders. Er zit een verschil tussen je mening uiten en een bodybuild legende belachelijk maken.

Je zit hier op een bodybuild forum, daar maak je geen vrienden mee. ;)

zo ik heb net mijn nieuwe spul binnen gekregen, een trainingsstack van XXLnutrition. alleen jammer dat ik een andere smaak heb ontvangen dan besteld, ik haat kers:( maargoed eens kijken wat me dit oplevert!

een pre-workout booster erbij in de vorm van Unleash v3, hopen dat ik geen maagkrampen ervan krijg zoals ik bij sommige mensen heb gehoord.

en Whey delicious appeltaart smaak, helaas staat erop "supplementen zijn geen voedingsvervangers" want het ruikt wel heel lekker ^^

Hahaha daar heb je gelijk in idd hehe..
nja belachelijk maken is ook weer niet de bedoeling natuurlijk
zal een klein btje op me woordkeuze letten dan ;)
ben nogal recht voor z'n raap

Heeft weinig met recht voor zijn raap te maken, is gewoon een uiting die je in het dagelijks leven ook hoort, maar beetje respect mag wel hoor, doen meer als de gemiddelde voetballer voor hun sport ;)

haha dat is sws een feit, voetballers zijn lui en verwend

na 2 daagjes trainen:
ik merk dat ik door die unleash heel veel energie krijg, maar zodra ik een paar oefeningen heb gedaan lijkt het wel of alle energie daarin is gestopt en dan blijft er alleen nog maar duizeligheid over..
maar mss is dat gewoon een kwestie van wennen???

heb gelukkig geen maagkrampen van die unleash zoals anderen soms wel krijgen :D

verder kan ik nog weinig zinnigs melden erover na 2 trainingen

Eet je wel van te voren ?
Ik had er ook last van bij andere supplmenten, misselijk en duizeligheid.
Oplossing was gewoon een banaan te eten onderweg naar trainen.
Plus banaan zo'n 10min voor de training heeft ook weer andere pluspunten.

undefined

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Lijkt mij ook een geval van iets te weinig eten. Laatst ook een x gehad dat ik te weinig had gegeten en werd ook licht in me hoofd tot op een punt dak bijna gestrekt ging! Kreeg daarna gelukkig een reepje cadeau :)
kan ook zijn dat je TE hard ging :p banaan goeie optie voort traine of ff tussendoor

nou te weinig eten heeft het niets mee te maken want ik eet minstens net zoveel als voorheen ???

ook ga ik sporten ong. een half uurtje na het avond eten dus daar kan het niet aan liggen, maar een banaantje vooraf kan altijd natuurlijk, maar ik vind het gek dat ik niets veranderd in eet patroon maar wel duizelig word.

dan ligt het idd niet aan je voeding ofzo nee..
zou verdr geen idee hebben zonder gelijk aan hartkwalen of iets dergelijks te denken :P

haha nou nou dat is wel erg radicaal ^^ maar mss moet ik wennen aan de energie boost ofzo

Kan misschien zijn dat je gevoelig bent voor 1 van de stoffen.
Dit komt regelmatig voor :)
Anders misschien half schepje proberen kijken hoe dat bevalt.

Terug
Naar boven