keesdekapper
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom geloof je hem wel en Ronnie niet.Maar even over dat van john cena, ik heb ook gezocht of hij aas heeft gebruikt maar op geen enkele vertrouwelijke site heb ik het gevonden. En hij heeft gewoon goede genen ook. Hij krijgt trouwens betaalt om in de gym te trainen, hoe GEWELDIG is dat ?! Maar wel veel stress i guess.
---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20061205130916AAngkfS
---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
Vind alleen maar site's waarop staat, dat ie niks heeft gebruikt en ik geloof hem ook wel. Hij was eerst al BB en toen is hij gaan worstelen bij Ohio Valley Wresteling, PWI, UPW en nu WWE
, nee joke maar ik heb al veel van John Cena enso gezien en veel over hem gelezen enzo enja als hij gewoon goede genen heeft, op voeding let en goeie workouts kan het best wel kloppen en haalbaar zijn voor mensen met goede genen en voeding enzovoort.
Cena is geen naturel
In de WWE word ook gigantisch veel gekuurd, kijk maar naar aantal overledenen.
Ik snap het: je bent fan van Cena, ik zelf vind hem ook bruut vooral qua fysiek.
Maar kan niet geloven dat hij geen naturel is.

Iedereen die meedoet aan de Mister Olympia ontkent ook dat ze kuren.
Zijn zij dan ook naturel ?
Randy Orton had ik minder snel verwacht omdat die er een stuk natuurlijker eruit ziet.
Cena ziet eruit als hij gekuurd heeft
Batista lijkt mij ook geen naturel hoor![]()

Het feit dat hij zegt tijdens interviews:
Ik kan niet zeggen dat het niet zo is, maar jullie kunnen nooit bewijzen dat het wel zo is.
Lijkt mij een gevalletje van vroeger gebruikt maar al zolang niet dat het te bewijzen is
![]()
Doe mij maar zulke armen naturel, lukt vast wel![]()
Hoelang zou dat dan duren als je AAS hebt gebruikt, dat ze het niet meer kunnen bewijzen ? Jaren of wat ?haha ja k*t film he.. 6 explosies en hij loopt gewoon door![]()
ook beetje jammer dat ie WWE worstelaar is, nep gedoe allemaal.
maargoed zun fysiek mag er wel zijn!
maar zon body is wel dag en nacht in de sportschool zitten als dat naturel uberhaupt haalbaar is
Laat me raden, jij hebt net ook die vet trieste k*tfilm gekeken
Edit:
Om onderstaand naturel te bereiken moet je behoorlijk je best doen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
!! Wel een pracht fysiekVerdenk jij John Cena ook niet van lichtelijk synthoil gebruik in de triceps?
Echter doet hij al lang aan bodybuilding maar zijn triceps zijn wel hele dikke joekels!! Wel een pracht fysiek
Niet bepaald droog ?
Aders zie je lopen als een malle over borst, armen en schouders![]()