XXL Nutrition

Realitische verwachtingen van 6 maanden 4iu hgh ed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Twijfel er zelf ook al een hele tijd over.
Maar is 4iu niet weinig ? Kun je dan niet beter 4 maanden 6-8 iu zetten ofzo, voor meer resultaat?

Hangt een beetje af van de kwaliteit .
Van een Hg kan een mooie 4iu prima zijn .
 
Zet nu 4iu in de cruise en met blasten ga ik naar 6iu, dat zou voldoende moeten zijn om wat te merken.
 
Hangt een beetje af van de kwaliteit .
Van een Hg kan een mooie 4iu prima zijn .

Van een goed UG is 3-6iu ook prima, het gaat gewoon om de duur van het zetten van GH en jouw eigen baseline.

Voor een normale man zijn de gemiddelde waardes gedurende bijna de hele dag zo'n 3ng/ml (er zijn wel een aantal pieken, maar deze stellen voor volwassenen over het algemeen weinig voor) Normaliter, zul je in het begin van je slaap zelf de grootst waarneembare stijging van GH hebben, dit zal ergens tussen de 5-35ng/ml zijn, waarbij de hoogste waarde zo'n 10-30 minuten zal aanhouden. Er is een enorme variatie tussen individuen op het gebied van timing en hoeveelheid. Stel jij zit onderaan de ladder met je 5ng/ml, dan ga je zeker al enorm baat hebben bij een kleinere dosis GH, dan iemand die helemaal bovenaan de ladder staat met waardes richting de 35ng/ml.

Naast deze enorme verschillen per persoon, is er ook nog je verwachtingspatroon. Van een paar iu GH voor een paar maanden ga je geen Ronnie Coleman worden nee.

Zet nu 4iu in de cruise en met blasten ga ik naar 6iu, dat zou voldoende moeten zijn om wat te merken.

In de meeste gevallen ga je hier genoeg van merken inderdaad.
 
zit nu een maand of 4 op 3iu hg hgh, wat je merkt:
- vetverbranding
- betere opname voedingsstoffen
- je blijft makkelijker vol op low carb dagen

ik zie nu langzaam dat "3d-effect" doorkomen, lastig te beschrijven.

als je richting 6iu per dag gaat zou ik als ik jou was eens verdiepen in theorieën over insuline shots samen met hgh-shots, bijv 3iu hgh met 1 à 2iu insuline om je suikerspiegel recht te trekken en je igf te verhogen.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
zit nu een maand of 4 op 3iu hg hgh, wat je merkt:
- vetverbranding
- betere opname voedingsstoffen
- je blijft makkelijker vol op low carb dagen

ik zie nu langzaam dat "3d-effect" doorkomen, lastig te beschrijven.

als je richting 6iu per dag gaat zou ik als ik jou was eens verdiepen in theorieën over insuline shots samen met hgh-shots, bijv 3iu hgh met 1 à 2iu insuline om je suikerspiegel recht te trekken en je igf te verhogen.

Ik blijf nog even van insuline af, lijkt me wel verstandig om T4 te gaan cyclen op 6iu.
 
daann01 Ervaarde jij overigens in het begin ook dat je een beetje raar gevoel in je hoofd had? Ik heb sinds ik begonnen ben met hgh na elke shot een paar uur lang een beetje raar soort van duizelig / niet lekker gevoel in mijn hoofd. Zowel als ik geen carbs heb gegeten of erna eet als wanneer ik dat wel doe.
 
daann01 Ervaarde jij overigens in het begin ook dat je een beetje raar gevoel in je hoofd had? Ik heb sinds ik begonnen ben met hgh na elke shot een paar uur lang een beetje raar soort van duizelig / niet lekker gevoel in mijn hoofd. Zowel als ik geen carbs heb gegeten of erna eet als wanneer ik dat wel doe.

Ja dit had ik ook, gaat vanzelf over.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
daann01 Ervaarde jij overigens in het begin ook dat je een beetje raar gevoel in je hoofd had? Ik heb sinds ik begonnen ben met hgh na elke shot een paar uur lang een beetje raar soort van duizelig / niet lekker gevoel in mijn hoofd. Zowel als ik geen carbs heb gegeten of erna eet als wanneer ik dat wel doe.
ik voel me al heel mn leven raar in mn hoofd... :p nee geen last van gehad. opbouwen van dosis helpt voor veel mensen
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
4iu HG: Droger, harder, ronder(idd dat 3D effect)
4iu UG: Forget it, weggegooid geld!
 
6iu erin dan maar
 
Als je gewoon goede UG hebt kun je prima gainen en het 3d effect creeren, zelfs in een periode van 6 maanden op 3.3iu ga je het verschil enorm zien. Het is onzin om te generaliseren dat alle UG troep is, er zijn wel degelijk prima UG's te vinden.
 
Als je gewoon goede UG hebt kun je prima gainen en het 3d effect creeren, zelfs in een periode van 6 maanden op 3.3iu ga je het verschil enorm zien. Het is onzin om te generaliseren dat alle UG troep is, er zijn wel degelijk prima UG's te vinden.
AMEN
 
Nu 2 weken smorgens 2iu en savonds 2iu. Gister met 1iu verhoogd in de avond, 2/3 dus, ging gister 5min na die 3iu bijna KO. Tijd voor T4 of zou het ergens anders aan hebben gelegen. Niet heel veel carbs gegeten ervoor.
 
Nu 2 weken smorgens 2iu en savonds 2iu. Gister met 1iu verhoogd in de avond, 2/3 dus, ging gister 5min na die 3iu bijna KO. Tijd voor T4 of zou het ergens anders aan hebben gelegen. Niet heel veel carbs gegeten ervoor.

Vreemde bijwerkingen heb jij :dunno:

Zoek even naar het stuk over T3 v.s. T4 van Big Cat, staat overigens los van GH.
 
Vreemde bijwerkingen heb jij :dunno:

Zoek even naar het stuk over T3 v.s. T4 van Big Cat, staat overigens los van GH.

Miss keer bloodwork doen:o
 
Geen andere symptomen ? Misselijk , hoofdpijn etc ?
 
Geen andere symptomen ? Misselijk , hoofdpijn etc ?

Ja had ik de eerste anderhalve week. Half misselijk en vaag in mijn hoofd inderdaad, niet echt dikke hoofdpijn maar soort duizelig/beginnende hoofdpijn. Moeilijk te omschrijven, gewoon een raar gevoel in je hoofd.
 
Miss keer bloodwork doen:o

Of je bent een zeldzamer geval, of misschien ben je er wel allergisch voor :roflol: (j/k)


De belangrijkste bijwerkingen zijn de volgende.

Soms (bij 10 tot 30 op de 100 mensen)

  • Pijn, jeuk, zwelling en irritatie op de injectieplaats. Zelden een bloeduitstorting. U voorkomt dit door steeds een andere plaats te kiezen voor de injectie.
  • Vocht vasthouden. Dit komt vooral de eerste maanden van de behandeling voor en verdwijnt meestal vanzelf als u aan het medicijn gewend bent geraakt. Door het vasthouden van vocht kunt u de volgende klachten krijgen:
    • Dikke enkels en voeten.
    • Toename van uw gewicht.
    • Hoofdpijn, zelden migraine. Waarschuw uw arts bij hevige hoofdpijn, samen met misselijkheid en wazig zien. Dit kan wijzen op een ernstig verhoogde druk in de hersenen, maar dat hoeft niet. Als dit het geval is moet u meestal stoppen met dit medicijn.
    • Pijn in gewrichten en spieren, gespannen spieren en stijfheid van armen en benen.
    • Doof of tintelend gevoel van de huid. Blijft u hier last van houden, raadpleeg dan uw arts. Zeer zelden kunt u tintelende vingers krijgen door een beklemde zenuw in uw pols (carpale-tunnel-syndroom). Raadpleeg bij tintelende vingers uw arts.
  • Te hoog bloedglucose. Bij mensen die hiervoor gevoelig zijn, kunnen daarom verschijnselen van diabetes (suikerziekte) ontstaan. U merkt dit aan verschijnselen als veel dorst en veel moeten plassen. Mensen met diabetes kunnen tijdens de behandeling meer insuline of bloedsuikerverlagende tabletten nodig hebben. Meet daarom extra vaak uw bloedglucose.
Zelden (bij 1 tot 10 op de 100 mensen)

  • Zwak gevoel, vermoeidheid. Zeer zelden komt dit door bloedarmoede. Waarschuw uw arts als u extreem moe bent en daarnaast ook een bleke huid en slijmvliezen heeft.
  • Zwelling van de borsten. Ook mannen kunnen dit krijgen. Deze bijwerking gaat over als u stopt met dit medicijn. Neem contact op met uw arts als u hier last van heeft.
  • Pijn in de borst.
  • Slapeloosheid en slaapapneu (kortdurende periode van ademstilstand tijdens de slaap). Neem contact op met uw arts als u merkt dat u nachtelijke aanvallen van stokkende ademhaling heeft.
  • Kortademigheid, benauwdheid.
  • Te veel cholesterol en andere vetten in het bloed. Uw arts zal uw cholesterol regelmatig controleren.
  • Bij mensen die groeihormoontekort hebben doordat de nieren minder goed werken: buikvliesontsteking, uitval van de nieren, ontsteking van de botten. Waarschuw uw arts bij koorts, buikpijn, pijn in botten en gewrichten, donkere urine, en als u minder plast dan normaal.
Zeer zelden (bij minder dan 1 op de 100 mensen)

  • Langzame of juist te snelle werking van de schildklier. Heeft u al schildklierproblemen? Uw arts zal uw schildklier extra controleren en eventueel de dosering van somatropine aanpassen.
  • Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, buikpijn, diarree en winderigheid.
  • Duizeligheid, draaierig gevoel, slaperigheid.
  • Problemen met plassen, zoals ongewild urineverlies, vaak moeten plassen en bloed in de urine. Neem contact op met uw arts als u problemen krijgt met plassen.
  • Vaginale afscheiding, vaginaal bloedverlies of veel bloedverlies tijdens de menstruatie.
  • Meer beharing in het gezicht of op het lichaam bij vrouwen. Neem contact op met uw arts als u hier last van heeft.
  • Psychische klachten, zoals stemmingswisselingen, depressie, prikkelbaarheid, snel ruzie maken en stoornissen in het gedrag, zoals ziekelijk perfectionisme.
  • Versnelde hartslag, hoge bloeddruk.
  • Huiduitslag, eczeem, jeuk, galbulten. Dit kan komen door overgevoeligheid voor dit medicijn, maar dat hoeft niet. Raadpleeg uw arts, als u dit merkt.
  • Overgevoeligheid voor dit medicijn. U merkt dit aan huiduitslag, galbulten of jeuk. Raadpleeg dan uw arts. In zeldzame gevallen ontstaat er een pijnlijke huidafwijking met een rode, branderige huid met schilfers. Stop dan het gebruik en waarschuw uw arts of ga naar de Eerste-hulpdienst.
    Als u overgevoelig bent, mag u dit medicijn in de toekomst niet meer gebruiken. Geef daarom aan de apotheker door dat u overgevoelig bent voor somatropine. Het apotheekteam kan er dan op letten dat u dit medicijn niet opnieuw krijgt.
 
Back
Naar boven