Fitness Seller

Realitische verwachtingen van 6 maanden 4iu hgh ed

  • Topic starter Cal_
  • Startdatum
  • Reacties 58
  • Weergaven 6K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Bloedglucose eens prikken .
 
Hmm, van die zeer zelden heb ik er dan een paar incl verhoogde hartslag ook bijna direct na het zetten. Fuck my genetics...
 
Moet sowieso eens bloed laten checken maar komt er niet van omdat ik nog steeds ON blijf, 2,5 jaar nu

Misschien is je glucose hoog . Bloed kan je zelf via je vinger prikken .
Setje online bestellen voor 3 tientjes bv .

1 x nuchter prikken
1 x na een maaltijd
1 x na zetten hgh

Vergelijken met referentie waarden .
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
HGH kan bloedglucose toch ook gewoon verhogen, zeker bij langer gebruik. Stel nou dat het al wat hoger was in jouw geval kan het nu best wat te hoog zijn na een injectie. Is bij mijn weten wel echt iets om mee uit te kijken.

Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben :P
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
HGH kan bloedglucose toch ook gewoon verhogen, zeker bij langer gebruik. Stel nou dat het al wat hoger was in jouw geval kan het nu best wat te hoog zijn na een injectie. Is bij mijn weten wel echt iets om mee uit te kijken.

Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebbenp :P

Jij hebt het helemaal goed juist .
Daarom is het handig op zelf glucose te prikken .
Bij mij : zit er geen verschil in verhoging vanaf de 2e maand en nu in maand 8 .
 
Moet sowieso eens bloed laten checken maar komt er niet van omdat ik nog steeds ON blijf, 2,5 jaar nu
Wat een kut reden man. Dus je bent al 2,5 jaar on zonder bloedonderzoek? Imo is dat gewoon je kop in het zand steken man.

Bij cruisen en blasten ( daarbuiten imo ook) is 1x per jaar bloed controleren echt het absolute minimum!
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Wat een kut reden man. Dus je bent al 2,5 jaar on zonder bloedonderzoek? Imo is dat gewoon je kop in het zand steken man.

Bij cruisen en blasten ( daarbuiten imo ook) is 1x per jaar bloed controleren echt het absolute minimum!

Voor elke blast bloedtest doen als je t mij vraagt.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Wat een kut reden man. Dus je bent al 2,5 jaar on zonder bloedonderzoek? Imo is dat gewoon je kop in het zand steken man.

Bij cruisen en blasten ( daarbuiten imo ook) is 1x per jaar bloed controleren echt het absolute minimum!

Voor elke blast bloedtest doen als je t mij vraagt.

Ik ben het 100% met jullie eens. Ik ben wat dat betreft ook niet slim bezig.
Mijn achter liggende gedachte was in eerste instantie gewoon van als ik nu bloed onderzoek doe kloppen de waardes sowieso niet want ik ben ON en bij een cruise precies hetzelfde. Deze gedachte heb ik eigenlijk vanaf het begin in mijn hoofd gehouden en het daarom dus laten sloffen...:angstig:

Zou 1 van deze 2 testen wat zijn?

Bodybuilding - www.bloedwaardentest.nl

Flex Challenge test - www.bloedwaardentest.nl
 
Die tweede lijkt me wel oke bro.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik heb nu weer om 7 uur 3iu gezet en nu alleen lichtelijk vaag in mijn hoofd maar absoluut geen KO gevoel zoals gisteren. Kan zoiets ook liggen aan hoe je bijv. hebt geslapen en hoe je gegeten hebt die dag?
 
Als je 4 iu kut UG hebt vast wel ja. Goede UG doet 't op 4 iu prima hoor.

imo ging het om de vergelijking UG - HG, persoonljik van UG 3 verschillende merken gehad, en ja, tuurlijk doet het "iets", absoluut, maar het is imo niet te vergelijken met wat HG deed (bij mij althans)
Als je de results van HG in je achterhoofd hebt, is het imo zonde om er dan 4 iu UG in te knallen,.. zou dan eerder naar 2x 4iu UG gaan,... kost wat meer,maar krijg je imo ook wat meer voor (of HG kopen, maar dat kost nog iets meer :) )
 
Mijn achter liggende gedachte was in eerste instantie gewoon van als ik nu bloed onderzoek doe kloppen de waardes sowieso niet want ik ben ON en bij een cruise precies hetzelfde. Deze gedachte heb ik eigenlijk vanaf het begin in mijn hoofd gehouden en het daarom dus laten sloffen...:angstig:
Die bloedtesten dienen niet om je hormoonwaardes zoals testosteron, stuurhormonen, enz te meten maar om je toestand van je lever, bloedlichaampjes, cholesterol, nieren, prostaat, suiker, enz na te kijken. Dat hormoonwaardes niet kloppen interesseert niemand op dat ogenblik maar wel je afwijkende waardes wat algemene gezondheid betreft.
 
Kleine update:
Ben nu 1 maand en een paar dagen bezig met hgh, zit inmiddels op 6iu ed. Ik merk nog niet zoveel verschil, heb wel het idee dat mijn huid wat gezonder oogt met name op mijn borst glanst het bijna. Ook heb ik vollere en meer zichtbare aders, onder andere nu ook kleine adertjes.

Verder lijkt het alsof alles wat ronder is geworden maar dit kan ook placebo zijn.

Ik heb wel last van mijn vingers sinds een week, vraag me af of dit te maken heeft met hgh.
 
Slapende hand of vingers ?
Af en toe pijnlijke steken ?
 
Slapende hand of vingers ?
Af en toe pijnlijke steken ?

Ja heb wel dagen dat mijn armen heel snel slapen, alleen in gesterkte toestand niet.

Pijn in de vingers beetje gewrichts pijn denk ik.
 
Ja heb wel dagen dat mijn armen heel snel slapen, alleen in gesterkte toestand niet.

Pijn in de vingers beetje gewrichts pijn denk ik.

Hoort er idd bij !
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Mooi omschreven:D
 
Back
Naar boven