XXL Nutrition

Rebound gyno

4 weken ong. Gyno kan nooit meer volledig weg (alleen operatief), maar wel zo goed als onmerkbaar

• Topic Starter Topic Starter
4 weken ong. Gyno kan nooit meer volledig weg (alleen operatief), maar wel zo goed als onmerkbaar
hoezo ben je dan zo zeker dat het niet meer terug komt als je pas 4 weken klaar ermee bent. Bij mij is het ook pas na 4 maanden weer gevoelig geworden

Jou oestrogeen speelt opeens op.. daarom gebeurd dat nu. Je moet gewoon zorgen dat dat niet gebeurd en dan heb je dat niet :p

Tamoxifen, en doe daarvoor nog een bloedtest: totaal T, SHBG, LH en oestradiol.

Tamoxifen, en doe daarvoor nog een bloedtest: totaal T, SHBG, LH en oestradiol.
Oke ga ik doen gewoon bij de huisarts neem ik aan ?

Waar staat totaal t voor ? Totaal testosterone ? En SHBG, LH en oestradiol staat dit gewoon allemaal op de standaard lijst waarvoor ik me kan laten testeb

Je moet 3x 500iu hcg zetten elke drie dagen en dan twee weken clomid slikken op 25mcg. Cools weet hier het fijne vanaf. Ik had ook terugkomende gyno en is zo weggegaan.

Hcg verhoogt oestrogeen juist........of cools probeer icm clomid de juiste A:E balans te simuleren kan ook. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord hcg tegen gyno

Hcg verhoogt oestrogeen juist........of cools probeer icm clomid de juiste A:E balans te simuleren kan ook. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord hcg tegen gyno

Niet dat ik weet, in dit geval.
Kunt u mij even uitleggen wat ik allemaal moet doen want ik weet het even niet meer..

Eerst bloed laten prikken en kijken wat de uitslag zegt ?, erna 20mg tamoxifen slikken en dan aankijken of het weg gaat. Als het weg is dan weer bloed laten prikken of ?
Alvast bedankt voor de hulp!

Ik ben ervan overtuigd dat het gekomen is dat ik donderdag en zaterdag wiet gerookt hebt, wat mijn oestroegeen heeft verhoogd en daardoor de gyno die ik had maar niet voelbaar was, weer is begonnen met groeien.

Bump

No one ?

Wat als ik die test gedaan heb, dan nolva slikken en dan zal het wel wegtrekken. Wat dan, waarom zou het dan niet meer terug komen als ik off ben?

ik denk dat je jezelf helemaal gek zit te maken. Een jointje roken en gyno krijgen kom op man waar heb je het over... Kans is imo veel groter dat per toeval, om wat voor reden dan ook je wat jeuk kreeg aan je tepel je vervolgens obsessief bent gaan voelen en hierdoor wat irritatie is opgetreden wat je nu gyno noemt.

donderdag en zaterdag wiet gerookt hebt, wat mijn oestroegeen heeft verhoogd en daardoor de gyno
wooow... dan moet ik inmiddels cup D hebben, rook regelmatig een pretsigaret:joint:

OT; dat is natuurlijk onzin. Ik moet tijdens kuren ook rekening houden met gyno maar na de kuur gaat die gyno gewoon weer weg, ook met zo af en toe een wietje erbij:)

wooow... dan moet ik inmiddels cup D hebben, rook regelmatig een pretsigaret:joint:

OT; dat is natuurlijk onzin. Ik moet tijdens kuren ook rekening houden met gyno maar na de kuur gaat die gyno gewoon weer weg, ook met zo af en toe een wietje erbij:)
Haha jaa maar ik vind het zo raar dat ik na 5 maanden dat ik off ben, opeens gyno zich gaat ontwikkelen.

Ik ben begonnen met 20mg tamoxifen hopen dat het dan weg gaat. Maar hoe zorg ik ervoor dat het niet meer terug komt dat is mijn grote vraag.

Hoop iemand mij hierop antwoord kan geven :)

Zorgen dat je in de toekomst een correct A:E ratio hebt. Dus je zult toch een keer even bloed moeten laten trekken om te kijken hoe je hormoonhuishouding in elkaar steekt.

Dan zou ik zware gyno moeten hebben, ik rook iedere dag 2 jointjes.(ben zelf aan het kuren)
Ik heb dr verder geen verstand van hoe het is ontstaan bij jou...Maar 1 ding weet ik zeker...Die gyno is niet van je jointje gekomen..

Kuurtje van Cools proberen dan zit je altijd wel goed met je a:e ratio. Plus wat @GewoonDenny zegt even je bloed laten testen.

Dan zou ik zware gyno moeten hebben, ik rook iedere dag 2 jointjes.(ben zelf aan het kuren)
Ik heb dr verder geen verstand van hoe het is ontstaan bij jou...Maar 1 ding weet ik zeker...Die gyno is niet van je jointje gekomen..

Kuurtje van Cools proberen dan zit je altijd wel goed met je a:e ratio. Plus wat @GewoonDenny zegt even je bloed laten testen.
Ik heb bij mijn vorige kuur arimidex ook gebruikt maar ik lees nu dat dat ook rebound gyno kan veroorzaken.

Komt goed ik ben vandaag begonnen met tamoxifen 20mg dus die zal wel weer krimpen. Maar hoe zorg ik voor de juiste A:E ratio , ik ben beetje gaan zoeken hierop maar kan nergens een duidelijke uitleg vinden over wat het precies is. Zou je die eens kunnen toelichten haha..

Terug
Naar boven