daann01
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.514
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo ben je dan zo zeker dat het niet meer terug komt als je pas 4 weken klaar ermee bent. Bij mij is het ook pas na 4 maanden weer gevoelig geworden4 weken ong. Gyno kan nooit meer volledig weg (alleen operatief), maar wel zo goed als onmerkbaar
Oke ga ik doen gewoon bij de huisarts neem ik aan ?Tamoxifen, en doe daarvoor nog een bloedtest: totaal T, SHBG, LH en oestradiol.
Je moet 3x 500iu hcg zetten elke drie dagen en dan twee weken clomid slikken op 25mcg. Cools weet hier het fijne vanaf. Ik had ook terugkomende gyno en is zo weggegaan.
Hcg verhoogt oestrogeen juist........of cools probeer icm clomid de juiste A:E balans te simuleren kan ook. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord hcg tegen gyno
galen aan welke hoeveelheid tamoxifen denk je dan?Tamoxifen, en doe daarvoor nog een bloedtest: totaal T, SHBG, LH en oestradiol.
T = testosteron. Staat niet standaard op de lijst.Oke ga ik doen gewoon bij de huisarts neem ik aan ?
Waar staat totaal t voor ? Totaal testosterone ? En SHBG, LH en oestradiol staat dit gewoon allemaal op de standaard lijst waarvoor ik me kan laten testeb
20 mg
hoger heeft geen enkel nut?T = testosteron. Staat niet standaard op de lijst.
20 mg
Niet dat ik weet, in dit geval.
Kunt u mij even uitleggen wat ik allemaal moet doen want ik weet het even niet meer..
wooow... dan moet ik inmiddels cup D hebben, rook regelmatig een pretsigaretdonderdag en zaterdag wiet gerookt hebt, wat mijn oestroegeen heeft verhoogd en daardoor de gyno

Haha jaa maar ik vind het zo raar dat ik na 5 maanden dat ik off ben, opeens gyno zich gaat ontwikkelen.wooow... dan moet ik inmiddels cup D hebben, rook regelmatig een pretsigaret
OT; dat is natuurlijk onzin. Ik moet tijdens kuren ook rekening houden met gyno maar na de kuur gaat die gyno gewoon weer weg, ook met zo af en toe een wietje erbij![]()

Ik heb bij mijn vorige kuur arimidex ook gebruikt maar ik lees nu dat dat ook rebound gyno kan veroorzaken.Dan zou ik zware gyno moeten hebben, ik rook iedere dag 2 jointjes.(ben zelf aan het kuren)
Ik heb dr verder geen verstand van hoe het is ontstaan bij jou...Maar 1 ding weet ik zeker...Die gyno is niet van je jointje gekomen..
Kuurtje van Cools proberen dan zit je altijd wel goed met je a:e ratio. Plus wat @GewoonDenny zegt even je bloed laten testen.