MuscleMeat

Rebound gyno

https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/

In dat topic staan meerdere kuurtjes beschreven die je a:e ratio goed houden.

Precieze inhoud over hoe je de juiste A:E ratio krijgt durf ik je echter geen fatsoenlijk antwoord over te geven. Daar heb ik nog veelste weinig kennis over. Ik Kan je alleen helpen met dat topic.

Er zijn hier btw genoeg mensen die het wel weten, dus zeer wss zul je wel een antwoord krijgen.

Haha jaa maar ik vind het zo raar dat ik na 5 maanden dat ik off ben, opeens gyno zich gaat ontwikkelen.

Ik ben begonnen met 20mg tamoxifen hopen dat het dan weg gaat. Maar hoe zorg ik ervoor dat het niet meer terug komt dat is mijn grote vraag.

Hoop iemand mij hierop antwoord kan geven :)

Doe dan gewoon een bloedtest. Dan weet je tenminste wat je waarden zijn

Ik zou willen aansluiten op deze thread met "dan zou ik ook vette t**ten moeten hebben", maar die heb ik ook al 7 jaar :(

• Topic Starter Topic Starter
https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205/

In dat topic staan meerdere kuurtjes beschreven die je a:e ratio goed houden.

Precieze inhoud over hoe je de juiste A:E ratio krijgt durf ik je echter geen fatsoenlijk antwoord over te geven. Daar heb ik nog veelste weinig kennis over. Ik Kan je alleen helpen met dat topic.

Er zijn hier btw genoeg mensen die het wel weten, dus zeer wss zul je wel een antwoord krijgen.

Ik neem aan dat na 5 maanden mijn ratios toch wel redelijk hersteld zijn dus ik vind het raar dat het uit weer komt opzetten. Heb geen anabool aangeraakt meer..

Doe dan gewoon een bloedtest. Dan weet je tenminste wat je waarden zijn
Laten testen op de waarden die Galen zei in dit topic ? En wat als ik de waarden dan heb, en moet ik aan de hand van bepaalde waarden dan nog andere medicatie gaan slikken of ?

Laten testen op de waarden die Galen zei in dit topic ? En wat als ik de waarden dan heb, en moet ik aan de hand van bepaalde waarden dan nog andere medicatie gaan slikken of ?

Eerst testen ja. Wat Galen zegt zal wel goed zijn. Heb de post niet gelezen maar hij heeft er verstand van. Als je dan weet wat het probleem is (diagnose stellen) kun je de juiste maatregelen nemen. Sowieso kan het geen kwaad om 5 maanden na je kuur een bloedtest te doen

• Like
Waarderingen: REJ
Eerst testen ja. Wat Galen zegt zal wel goed zijn. Heb de post niet gelezen maar hij heeft er verstand van. Als je dan weet wat het probleem is (diagnose stellen) kun je de juiste maatregelen nemen. Sowieso kan het geen kwaad om 5 maanden na je kuur een bloedtest te doen

Oke duidelijk, maakt niks uit dat ik de tamoxifen al geslikt heb ? Want voor ik bloedtest kon doen was het misschien alweer stuk erger geworden

Even een update voor de mensen die dezelfde problemen ondervinden zoals ik had en dan op dit topic uitkomen.

Ik heb 2 weken nolvadex geslikt op 20mg
Hierna heb ik deze nog 1 week op 10mg geslikt maar ben deze week ook begonnen op 20mg aromasin.

Na 2 weken aromasin was het ver weg, toen afgebouwd met 1 week 10mg ed, week erna 10 eod en ik voel nu helemaal niks meer :)! De nolva zorgde alleen ervoor dat het niet verder groeide en de grootte nam maar een klein beetje af, de aromasin is echt de doorslag geweest.

Dat is ook fijn spul!

Even een update voor de mensen die dezelfde problemen ondervinden zoals ik had en dan op dit topic uitkomen.

Hierna heb ik deze nog 1 week op 10mg geslikt maar ben deze week ook begonnen op 20mg aromasin.

Na 2 weken aromasin was het ver weg, toen afgebouwd met 1 week 10mg ed, week erna 10 eod en ik voel nu helemaal niks meer :)! De nolva zorgde alleen ervoor dat het niet verder groeide en de grootte nam maar een klein beetje af, de aromasin is echt de doorslag geweest.
even voor de duidelijkheid, je bent na de nolva verdergegaan met Aromasin, of heb je de nolva door laten lopen?

Na 2 weken aromasin was het ver weg, toen afgebouwd met 1 week 10mg ed, week erna 10 eod en ik voel nu helemaal niks meer
:)! De nolva zorgde alleen ervoor dat het niet verder groeide en de grootte nam maar een klein beetje af, de aromasin is echt de doorslag geweest.

He goed nieuws!
...alleen net als @darkmark snap ik chronologisch je verhaal niet..?

- je hebt dus 3 weken nolva geslikte waarvan de laaste week op 10mg/dag... ?
- Je bent deze week begonnen met aromasin (dus geen nolva meer?)
- Maar je zegt daarna dat je al twee weken aromasin neemt... ..je was toch deze week ermee begonnen zei je??

???

He goed nieuws!
...alleen net als @darkmark snap ik chronologisch je verhaal niet..?

- je hebt dus 3 weken nolva geslikte waarvan de laaste week op 10mg/dag... ?
- Je bent deze week begonnen met aromasin (dus geen nolva meer?)
- Maar je zegt daarna dat je al twee weken aromasin neemt... ..je was toch deze week ermee begonnen zei je??

???
Sorry als het onduidelijk is geweest:

1-2 Nolvadex 20mg ed
3 Nolvadex 10mg ed + Aromasin 20mg ed
4 Aromasin 20mg ed
5 Aromasin 10mg ed
6 Aromasin 10mg EOD

Ik heb er voor gekozen om de nolva en aromasin rustig af te bouwen omdat ik geen risico's wou nemen. Hoop dat het nu duidelijker is :)

even voor de duidelijkheid, je bent na de nolva verdergegaan met Aromasin, of heb je de nolva door laten lopen?
Zie bovenstaand bericht, heb de nolva eruit gehaald. De gyno trok pas echt goed weg toen ik met de aromasin begon, goed spul ! De nolvadex zorgde alleen dat het niet erger werd en maar klein beetje afnam.

Heb precies hetzelfde, meer dan een jaar na de kuur is er opeens gyno terug. Heb gelukkig nog nolva staan daar ga ik mee beginnen. Zal ook aromasin halen en dan hopen dat het bij mij ook weg trekt :(

Tamoxifen werkt nog even door he.

Misschien de combinatie van de beide die werkt....in een ander topic pakte iemand nolva icm letro wat ook tegen bestaande (verharde) gyno scheen te helpen.

Sorry als het onduidelijk is geweest:

1-2 Nolvadex 20mg ed
3 Nolvadex 10mg ed + Aromasin 20mg ed
4 Aromasin 20mg ed
5 Aromasin 10mg ed
6 Aromasin 10mg EOD

Ik heb er voor gekozen om de nolva en aromasin rustig af te bouwen omdat ik geen risico's wou nemen. Hoop dat het nu duidelijker is :)
Helemaal helder zo!:thumb:

Tamoxifen werkt nog even door he.
Hoe lang duurt het voordat de receptoren weer "tamoxifen-vrij" zijn dan? Neem aan dat dosis en de hoeveelheid dagen dat je nolva hebt genomen ook van invloed zijn.

Terug
Naar boven