XXL Nutrition

Recente foto's 17j 1m.78 70kg. Meningen?

Roi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Ik ben nieuw in dit forum, heb altijd zwaar werk gedaan en ben de laatste tijd gemotiveerd aan het trainen, ik ben nu 17jaar, weeg +-70 kilo en ben 1meter 78 ik zou graag meningen willen en tips wat ik er nu mee naartoe moet! Alvast bedankt

[afbeelding niet meer beschikbaar]

vg7omw.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie geen fotos upload met Tinypic

70kg, meer massa op.

Enneh, hoe lang train je?

Veel meer eten!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie geen fotos upload met Tinypic

Nu wel en kdoe mn best,, sochtends smiddags en na school boterhamme, 's avonds stevige maaltijd en voor het slapen gaan 100g ongezoute pinda's en kwark, ik heb moeite met aankomen.. ik boks ook en verbrand er veel mee denk ik.

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:08 ----------

70kg, meer massa op.

Enneh, hoe lang train je?

een half jaar, voorheen was ik mager denk 64 kilo dat het was, maarja je moet geduld hebben zeker? iedereen denkt altijd dat het meteen moet komen al die masse en spieren..

Geduld inderdaad. Je vroeg om tips, dus tsja..

Gewoon clean blijven eten, en als je gewoon een paar kg spiermassa op jaar basis kan blijven gainen. En dit vet percentage kan behouden is dat prima

Mooi frame om op te bouwen. Clean eten en over 2 jaar ben je beest.

goed lichaam heb je al!

mag ik vragen welk schema je hebt gevolgd of welke je nu volg?

en hoeveel calorieen je eet? en wat je calorie behoefte is?

goed lichaam heb je al!

mag ik vragen welk schema je hebt gevolgd of welke je nu volg?

en hoeveel calorieen je eet? en wat je calorie behoefte is?

Goh ik heb eigenlijk niet echt een schema gevolgd, bedoel je voeding of training? Want vroeger at ik onregelmatig en slecht en nu probeer ik ondanks ik nog amper honger heb om de 3 uur te eten (vooral pindakaas op m'n brood enz) en hiermee ben ik in 3 maanden 1.5kg aangekomen wat je eigenlijk amper ziet aan de buitenkant :s..
dan heb 'k 't over de laatste tijd daarvoor ben ik wel wat meer aangekomen door gewoon regelmatig te eten maar nu lijkt het of 't steeds langzamer gaat

Laatst bewerkt:
Gaat gewoon lekker he... Doe zo voort!

goede basis, om jaloers op te zijn.
Zwaar trainen en veel eten... zo lang je iedere maand ~1kg aankomt weet je dat je goed bezig bent. Blijf je hangne qua gewicht, dan eet je te weinig. simpel

Heb er ook een foto van m'n rug bijgedaan waar ik die spieren breed opspan zeg maar,
ik weet niet hoe een getrainde rug eruit moet zien ofzo dus

Best goed eigenlijk alleen je borst zou beter kunnen

aha nou goed om te horen dat het nu beter gaat.

en welk trainingsschema heb je gevolgd of volg je nu?

aha nou goed om te horen dat het nu beter gaat.

en welk trainingsschema heb je gevolgd of volg je nu?

Om te beginnen heb 'k 2 jaar zeer zwaar werk gedaan, houthakken, bomen omdoen, op de bouw werken (leercontract) veel puin sjouwen met de verbouwing, zware kruiwagens lossen (goed voor trapezius denk ik zo)

daarbij heb ik ook veel gebokst wat je serratus anterior, kuiten, schouders, buik allemaal mooi aflijnt (naar mijn ervaring) alleen je hebt veel moeite met aankomen omdat het conditioneel zo zwaar is..

nu ben ik tijdelijk gestopt met boksen en aan 't fitnessen, ik ken de benamingen niet zo goed maar ik ben veel buikspieren (37.5kg) en schuine buikspieren (35kg) aan het trainen, bankdrukken met 40kilo, biceps met dumbbells van 12,5kg, trapezius met dumbbells van 10 kilo (schouders ophalen met gestrekte armen) en dat is het wel zo wat tot nu toe.. beenspieren zijn al redelijk goed heb er op DIT moment nog geen behoefte aan..

Om te beginnen heb 'k 2 jaar zeer zwaar werk gedaan, houthakken, bomen omdoen, op de bouw werken (leercontract) veel puin sjouwen met de verbouwing, zware kruiwagens lossen (goed voor trapezius denk ik zo)

daarbij heb ik ook veel gebokst wat je serratus anterior, kuiten, schouders, buik allemaal mooi aflijnt (naar mijn ervaring) alleen je hebt veel moeite met aankomen omdat het conditioneel zo zwaar is..

nu ben ik tijdelijk gestopt met boksen en aan 't fitnessen, ik ken de benamingen niet zo goed maar ik ben veel buikspieren (37.5kg) en schuine buikspieren (35kg) aan het trainen, bankdrukken met 40kilo, biceps met dumbbells van 12,5kg, trapezius met dumbbells van 10 kilo (schouders ophalen met gestrekte armen) en dat is het wel zo wat tot nu toe.. beenspieren zijn al redelijk goed heb er op DIT moment nog geen behoefte aan..

je beenspieren zijn al goed ?

je beenspieren zijn al goed ?

goed genoeg voor mij, eerst wil ik mijn bovenlichaam eigenlijk verder trainen en af en toe een beetje benen want ik hoef geen monsterdijen of kuiten om eerlijk te zijn, momenteel zijn ze vergeleken met leeftijdgenoten vrij stevig dus..

goed genoeg voor mij, eerst wil ik mijn bovenlichaam eigenlijk verder trainen en af en toe een beetje benen want ik hoef geen monsterdijen of kuiten om eerlijk te zijn, momenteel zijn ze vergeleken met leeftijdgenoten vrij stevig dus..

Als je wil dat je bovenlichaam sneller progressie maakt, moet je toch echt goed zwaar gaan squatten.

Terug
Naar boven