MuscleMeat

Recente foto's 17j 1m.78 70kg. Meningen?

Interessant, leg uit alsjeblieft ? Ik ben hier om te leren dus

Als je het ''fitness-jongentje'' wilt uithangen, adviseer ik je om naar fitness.nl ofzo te gaan, want hier wordt je gebashed. (niet dat het mij uitmaakt)
Ten eerste, wil je aan bodybuilding doen, zal je je gehele lichaam willen trainen (body building, lichaam verbouwen) snap je? Benen horen bij je lichaam, en als je deze niet wilt trainen, is jouw keuze, alleen (mijn mening komt) kun je beter stoppen.
Daarnaast, wil je een massief bovenlichaam met dit als benen?:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik bedoel maar:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Als je het ''fitness-jongentje'' wilt uithangen, adviseer ik je om naar fitness.nl ofzo te gaan, want hier wordt je gebashed. (niet dat het mij uitmaakt)
Ten eerste, wil je aan bodybuilding doen, zal je je gehele lichaam willen trainen (body building, lichaam verbouwen) snap je? Benen horen bij je lichaam, en als je deze niet wilt trainen, is jouw keuze, alleen (mijn mening komt) kun je beter stoppen.
Daarnaast, wil je een massief bovenlichaam met dit als benen?:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik bedoel maar:

Haha goeie post :p maar ik bedoel eigenlijk dat ze zeggen dat je bovenlichaam sneller progessie maakt als je je benen ook traint, ik vroeg me af waarom dat kwam, en ik toon respect voor iedereen hier, moet je niet gaan trollen ^^ ik zeg het maar

Haha goeie post :p maar ik bedoel eigenlijk dat ze zeggen dat je bovenlichaam sneller progessie maakt als je je benen ook traint, ik vroeg me af waarom dat kwam, en ik toon respect voor iedereen hier, moet je niet gaan trollen ^^ ik zeg het maar

Nee haha ik troll niet, tenminste probeer er geen poging voor te doen, wil je alleen iets duidelijk maken. ;)
Volgens mij was de hormoonpiek hoger dan anders na een training van benen, staat ergens op Ergogenics dat ik een poos geleden had gelezen..

Hey bro, je hebt een goed lichaam voor een 17-jarige. Blijven trainen en je wordt een beest. Maar train ook je benen, ook al denk JIJ dat ze al genoeg getraind zijn.

conclusie: gewoon je hele lichaam trainen, man. Je hebt het zeker in je om een nice physique te hebben! :D

• Topic Starter Topic Starter
Hey bro, je hebt een goed lichaam voor een 17-jarige. Blijven trainen en je wordt een beest. Maar train ook je benen, ook al denk JIJ dat ze al genoeg getraind zijn.

conclusie: gewoon je hele lichaam trainen, man. Je hebt het zeker in je om een nice physique te hebben! :D

Ja je hebt gelijk, mja je kent het, je bent jong enzo en wil de macho uithange met je bovenlichaam maar in de praktijk loop je voor schut met van die beentjes ^^ bedankt voor de reactie put er veel motivatie uit

Doe anders 3x per week een fullbody workout. Dan kan je benen nooit overslaan, en als beginner werkt een fullbody workout erg goed.

Ja je hebt gelijk, mja je kent het, je bent jong enzo en wil de macho uithange met je bovenlichaam maar in de praktijk loop je voor schut met van die beentjes ^^ bedankt voor de reactie put er veel motivatie uit

Hehe, heel herkenbaar inderdaad. Ik denk trouwens dat iedereen hier wel zijn eerste jaar zijn benen niet getraind heeft. Het heeft bij mij zelfs 2 jaar geduurd vooraleer ik besefte dat ik die toch beter zou trainen. :p

Als je wil dat je bovenlichaam sneller progressie maakt, moet je toch echt goed zwaar gaan squatten.

Klopt als een bus. Je rug wordt er ook steviger van, en ja dat zie je. Oja, verder ook dat groeihormonenpiekje, maar geen idee of dit significant is.

hoe eerder je begint hoe beter, ik zeg knallen met die deadlifts en squats

Lijkt wel of je alleen je abs traint??? ze lijken op de foto groter dan je borst:rolleyes:

Maar idd ziet er niet slecht uit gewoon lekker blijven knallen, met benen uiterraard;)

goede sixpack..maar meer ook niet imo
meer eten om massa te pakken

Terug
Naar boven