XXL Nutrition

Recente foto's van Milos Sarcev

ken em niet, maar ziet er wel goed uit! vindt alleen dat z'n triceps en traps wat groter mogen. goede rug, dat wel!

• Topic Starter Topic Starter
The Rock zei:
ken em niet, maar ziet er wel goed uit! vindt alleen dat z'n triceps en traps wat groter mogen. goede rug, dat wel!

Milos was pro in de jaren 90 ofzo meen ik. Hij Begeleidt nu alleen nog maar als ik het goed heb. Is ook al vrij oud (41).

damn wat een spelfout :rolleyes: begeleid met een d :o ben niet zo goed wakker vandaag hehe :D

Laatst bewerkt:
milos zei op zijn site toch weer na te denken om weer een wedstrijdje te pakken, hoop dat hij dat wel gaat doen, vond m altijd een mooie estetische atleet. Alleen vind ik hem nu wel erg vreemde aders op zijn biceps hebben, hebben wel een beetje iets weg van spataders.

Pascal zei:
Milos was pro in de jaren 90 ofzo meen ik. Begeleid nu alleen nog maar als ik het goed heb. Is ook al vrij oud (41).

ok, dan ziet hij er voor z'n leeftijd zeer goed uit!

massive zeker, mar volgens mij is ronnie ook al in de veertig.

• Topic Starter Topic Starter
bur zei:
massive zeker, mar volgens mij is ronnie ook al in de veertig.

Ja ook 41 dacht ik. Maar Milos is ook niet in competitie op het moment he dus logisch dat ie dan niet zo groot als ronnie is lijkt me. (niet dat iemand ooit zo groot als Ronnie zal worden maar goed)

The Rock zei:

Draaide zo'n 30 pro wedstrijden ! :eek: , waarvan een groot gedeelte altijd bij de top 5 :yes: , grootste succes is misschien wel zijn eerste plek op de Canadian Pro in 1997 :cool:

Ik vind hem nog steeds top, ondanks een aantal jaartjes niet meer in competitie :thumbs:

vreemde vorm heeft zn biceps:cool:
verder heel veel respect voor deze man, hij is verbrand geweest bij filmopnames meen ik me te herinneren, en als je dan zo terugkomt kan ik niets anders dan diep respect hebben :bow: :bow: :bow:

ja zn biceps was geloof ik altijd al zn zwakke punt....
vind dat ie echt super borst en benen heeft...

Hij is even sterk als Ronnie in ieder geval.

Pascal zei:
Ja ook 41 dacht ik. Maar Milos is ook niet in competitie op het moment he dus logisch dat ie dan niet zo groot als ronnie is lijkt me. (niet dat iemand ooit zo groot als Ronnie zal worden maar goed)

Als je Jay vergeet inderdaad niemand nee.

leuk die recente pics....iemand toevallig oko nog pics van ruhl..

De foto's van Milos zijn top! Is sterk hoe hij zo is terug gekomen.

Terug
Naar boven