XXL Nutrition

Recente foto's van Milos Sarcev

Mars zei:
lol. ik denk dat je broertje nog even moet wennen aan Klaus, want zeg nou zelf.. het is niet nix!!

Ik vind het een sneue pik,met zn armen vol baby olie. Sorry dat ik t zeg maar dat noem ik geen sportman. Eerder een sportmisbruiker. Maar goed ieder zn eigen smaak.

Sommige mensen hebben nog nooit van sarcasme gehoord volgens mij :D

:bow: Milos Sarcev :bow:

Ik heb zijn visite kaartje :cool: :D

@BOS: heeft Klaus wel eens getrained in de gym van Milos?
Ik denk namelijk dat Milos met al zn ervaring wel een persoon is die inziet dat Klaus tot de top behoort.

@boogie: Sinds Milos Klaus heeft ontmoet is het succes hem aan komen waaien.
De 200lbs dumbbells werden voor Klaus uit het stof gehaald ook al klaagde hij over het feit dat dat de zwaarste dumbbell is.

Waar denk je dat het succes van Gustavo, Richard Jones, Kris Dim, Mustafa etc zo plotseling vandaan komt?
Hallo, denk eens even na en stel niet van die domme vragen!
Natuurlijk heeft Klaus een enorme invloed op Milos gehad!
Hoe denk je dat deze foto's tot stand zijn gekomen?
Wie heeft hem zo gemotiveerd?
Juist ja...
(weer snel verder met sonic)

dat over die klaus is toch zeker een grapje he? Geloof dat hij de reden is dat wij nou zoveel voor onze benzine moeten dokken wat een nep.

Zou me verbazen als hij 200 lb dumbbells kan optillen.

@robocop: hoeveel bevestiging wil je nog? BOS kent Milos en andere pro's persoonlijk. In de bb media en op dit forum wordt vaak wel lacherig over Klaus en consorten gedaan maar de echte pro's weten wat er voor nodig is en respecteren deze mannen gewoon. Ik meende zelfs dat Klaus laatst prof is geworden door 2e te eindigen bij een wedstrijd in Duitsland. Gewoon een kwestie van tijd voordat je deze jongens naast Ronnie en Jay ziet staan. Mss dat zn rug daar nog niet tegen op kunnen en hij wat definitie mist, maar in de mostmuscular owned hij beide heren dus wel dik.

@Bos: ja sorry was een btje retorische vraag, om zo ook de andere members een btje duidelijk te maken dat we hier niet met de eerste de beste te maken hebben en dat dit de toekomst van het bodybuilding is. Once again; Klaus is zn tijd vooruit.
En blijf maar oefenen op Sonic idd, ik ga namelijk een dezer dagen voor de 10.000 barrière :eek:

die klaus kan toch nooit definitie in zijn spieren krijgen met al die synthol of wel ???

W00000000000000000000000000000000000000000000000t
****ing insane voor een oude man ;)

daarom zeg ik het ook hier....lekker veilig :o

maar dit is geweldig, ook die quads. brrr.
maar hij zei toch vet te zijn? speelt ie 'mindgames' met ons? (woordgrapje)

Hij vindt zichzelf altijd vet, behalve in de laatste week voor een wedstrijd en de week erna.
Hij zet de lat erg hoog voor zichzelf en zijn atleten.

Terug
Naar boven