XXL Nutrition

Recente foto's van Milos Sarcev

willem9 zei:
Het is gewoon een lelijkaard. Ik snap niet dat iemand met zoveel posts op een bodybuildingforum dat mooi kan vinden. Dat is echt een raadsel voor mij.

Ik snap ook niet hoe jij Mars niet kunt doorhebben maar goed

wow.. echt super man ! hij ziet er echt heel strak uit uit ! Die abs zijn zeer goed ook man. Duidelijk een man met genetische aanleg :)

willem9 zei:
Het is gewoon een lelijkaard. Ik snap niet dat iemand met zoveel posts op een bodybuildingforum dat mooi kan vinden. Dat is echt een raadsel voor mij.

Ik begrijp Mars heel goed.... sterker nog..ben het met hem eens...

De man heeft supergenen en is een natuurtalent en daar wordt ie gewoon op afgerekend door de jaloezie die er heerst in het BodyBuilding wereldje...

Maar on topic...

Mooi lichaam... jammer dat ie nu geen wedstrijden doet maar altijd één van mijn favorieten geweest....

Socrates zei:
Ik begrijp Mars heel goed.... sterker nog..ben het met hem eens...

De man heeft supergenen en is een natuurtalent en daar wordt ie gewoon op afgerekend door de jaloezie die er heerst in het BodyBuilding wereldje...

Maar on topic...

Mooi lichaam... jammer dat ie nu geen wedstrijden doet maar altijd één van mijn favorieten geweest....

Niemand krijgt z'n armen zo groot als Klaus en dan komt jaloezie natuurlijk als snel om de hoek kijken ..

Ben ik het mee eens, Klaus heeft een nieuwe standaart gezet in bodybuilding.

ach, zo gaat dat altijd met de groten in deze wereld die hun tijd ver vooruit zijn. Pas veel later krijgen ze het respect dat ze verdienen. Je kan eigenlijk wel zeggen dat de wereld nog niet klaar is voor Klaus.

:to: we hadden het over Milos, toch...... ???

Allemaal leuk en aardig die lolletjes over en met Klaus Doring, maar zelfs de post hierboven ook al zegt, het gaat hier over Milos Sarcev.

De naam Klaus Doring in deze thread noemen is gewoon een belediging voor Milos. :mad:

Milos zou zich juist vereerd moeten voelen.

Mars = beetje irritant

idd, de laatste tijd plaats je alleen nog maar trieste posts mars, doe wat met je leven:cool:

Vinden jullie dat van mij ook al of heb ik nog kans om tijdig op het goeie pad te raken ? :D

Terug
Naar boven