hater!
nee Klaus wordt veracht in de bodybuildingscene, maar ondertussen zijn er wel tal van pro's die van zn capaciteiten gebruik maken. Waaronder Milos.
Velen hebben hun carrière letterlijk te danken aan Klaus. Klaus stelt zich heel erg dienstbaar op en experimenteert met voeding, training, supps, AS etc. De verkregen know-how brengt hij op zijn beurt over op de atleten. Zo heeft Klaus ook geëxperimenteerd met synthol om bijvoorbeeld de kuiten van vele pro's te verbeteren. Hierbij heeft hij een inschattingsfout van jewelste gemaakt door te trachten een hele fysiek op te bouwen aan de hand van dit middel. Je ziet wat de gevolgen zijn.
Dit om maar even aan te geven wat een bijzonder persoon Klaus is. Hij maakt zichzelf ondergeschikt aan de andere atleten om hen in topconditie op het podium te krijgen.
Dat hij ipv respect veel haat naar zn hoofd krijgt geslingerd is dan ook een heel triest iets. Maar zoals ik al eerder zei; dat is met alle groten in het verleden vaak het geval geweest (Galilei bijvoorbeeld). Weider werkt Klaus bijvoorbeeld erg tegen, want als je naar afmetingen kijkt had Klaus al lang een plaatsje in de Flex moeten hebben.
Dit zijn echter feiten die je niet al te vaak hoort, men probeert het publiek 'dom' te houden. Echter ik ben er van overtuigd dat eens de waarheid op tafel zal komen en Klaus zn plaatsje in de Hall Of Fame krijgt, dat heeft hij namelijk zeker verdiend.
Ik hoop dat je nu een btje meer inzicht hebt gekregen in onze sport die niet zo mooi is als het schijnbaar lijkt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Klaus 'Huge and Symmetry' Döring