Fitness Seller

Recepten Protein Pancakes

teenbodybuilder

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Hoe maken jullie protein pannekoeken klaar? Zie verschillende ingrediënten en recepten en heb al veel geprobeerd, maar helaas nog niet echt succes opgeleverd... Dan toch maar misschien de kant en klare pannenkoeken aanschaffen van B&F?

3 eieren, 50 gram havermout en 1 a 2 scheppen whey erin :D eventueel als het te dik is klein scheutje melk erbij in

100gr Fine oats 2eieren+1eiwit (of 6 eiwitten), 50ml water, kaneel

Hoe maken jullie protein pannekoeken klaar? Zie verschillende ingrediënten en recepten en heb al veel geprobeerd, maar helaas nog niet echt succes opgeleverd... Dan toch maar misschien de kant en klare pannenkoeken aanschaffen van B&F?

Heb zelf 9 van de 10 keer de pannekoeken mix van B&F, makkelijk en lekker met klein beetje kaneel :)!

Als ik ze zelf maak:
66 gram havermout malen tot meel in de blender + 1 eigeel, 4 eiwitten + 100 ml amandelmelk + dopje vanillearoma + kaneel of koekkruiden + theelepel rauwe cacao
In de bulk eventueel er ook nog rozijnen/appel/banaan doorheen, vult goed en is gewoon erg lekker.

Als ik lui ben:
Protein Pancakes van B&F met kaneel en pindapasta of iets dergelijks.

Mijn recept:
35g havermout
35g meergranen pannenkoekenmix
2 eieren
Eventueel 1 schep whey (Je kan ook een sludge maken om mee te toppen)
Wat water om het tot een mooi beslag te maken.

Ik koop een pak van Koopmans (die waar je enkel water bij moet doen) fl**ker daar 5 scoops chocolade protein in (Total Protein B&F)
Is heerlijk

Recept van havermoutpannenkoeken met één of twee scheppen B&F whey "Cookies & Cream" erbij.

Banaantje prakken,2 eiwit, 1 heel ei, 30/40 gram havermout en wat kaneel, heerlijk!

Terug
Naar boven