MuscleMeat

Rechter pols

mikeo26

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
1.793
Lengte
1m81
Massa
117kg
Hallo DBB,

Ik heb nu bijna 2 weken last van mn rechter pols, als ik de pols die kant op doe, wanneer je je onderarm aanspant voel ik het pijntje. (helemaal naar voren, zo ver mogelijk)

Verder af en toe tijdens dingen oppakken op het werk, en tijdens het spullen uit me broekzak halen of in me broekzak stoppen.

Het is niet zo hinderlijk dat ik er last van heb tijdens het trainen, maar er zit toch iets niet helemaal goed.
Meestal als de pols of hand wat gevoelig is dan trekt dit wel weg na 2 dagen of zo.

Heb het vanaf deze training, en ik gok van deze oefening:

ook gehad, nog klein beetje last van.
ben gewoon door gegaan met traiinen misschien onderarmen wat versterken?

ik heb het heel regelmatig met men linkerpols, mike... wat bij helpt is dan een paar op de dag een paar setjes expand your hand bands te doen + gewoon polsbandages gebruik en oefeningen waarbij het echt niet gaat ff achterwege laten

Is gewoon een licht ontstoken of gekneusde pees die aanhecht bij je pols heb ik ook last van (gehad), gewoon wat rustig aan doen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is nog steeds niet weg.
ik wacht nog een week of 2, maar voorheen was het nooit langer dan 2 dagen (het is dus al bijna 3 weken nu)

Het is nog steeds niet weg.
ik wacht nog een week of 2, maar voorheen was het nooit langer dan 2 dagen (het is dus al bijna 3 weken nu)
Tja zo'n dingen hebben tijd nodig maar als het echt niet weg gaat zou ik toch wel maatregelen gaan nemen.

Terug
Naar boven