XXL Nutrition

Red Dead Redemption

Enorm goede game, dat valt niet te ontkennen. Maar wat vinden jullie van de replay value? Ik vind de tweede keer RDR veel minder boeiend dan een tweede keer GTA. Ook de cutscenes vind ik niet zo veel aan. In GTA waren ze grappig en satirisch maar hier vind ik ze wat te serieus. Wat denken jullie?

ja dit ben ik wel met je eens.
maar in rdr is meer te doen en daarom heb ik bewust voor 1 run enkel het verhaal gevolgt met een beetje side missions en challenges.

2e run vooral het verhaal om meer side missions en challenges te unlocken, sommigen zijn best grappig.

Ik vind het wel een leuke game maar als je hem hebt uitgespeeld gaat de lol er snel vanaf .

Online is k*t ben je gewoon een beetje aan het kloten word je constant afgeknald.

Ik hou het bij fifa en Cod MW2.

Ik vind het wel een leuke game maar als je hem hebt uitgespeeld gaat de lol er snel vanaf .

Online is k*t ben je gewoon een beetje aan het kloten word je constant afgeknald.

Ik hou het bij fifa en Cod MW2.

heb ik altijd met mw2, ben ik beetje mooi snipe plekke aant zoeken word ik ineens afgeknald!

Straks naar de lokale gameshop m'n exemplaar halen...khoop dat ze call of juarez ook nog hebben. Modern warfare twee begint me echter de kloten uit te hangen. Het is nu wel mooi geweest met die hele hype. Ook al speel ik het wel enorm graag, ik eindig toch steeds met m'n eigen team genoten neer te knallen :)

Replay value bij dit soort games is altijd laag. Als je het 1 keer hebt uitgespeeld is de lol er wel af bij mij. Maar gelukkig kan je je met Read Dead Redemption nog wel aardig lang vermaken, bij bijvoorbeeld Mafia II ben je er zo door heen.

Replay value bij dit soort games is altijd laag. Als je het 1 keer hebt uitgespeeld is de lol er wel af bij mij. Maar gelukkig kan je je met Read Dead Redemption nog wel aardig lang vermaken, bij bijvoorbeeld Mafia II ben je er zo door heen.

hm ik had al gehoord dat mafia 2 zo'n 15 levels bevat en je daarna enkel nog maar kon gaan voor de 50 playboy's ???

anyway, kheb nu Red dead redemption binnengehaald samen met Call of juarez: bound in blood. En morgen de 'man with no name' trilogy...omg, de westernmicrobe has found me:D

Terug
Naar boven