MuscleMeat

Red Dead Redemption

online vind ik echt klote tot nu toe

single player is wel leuk, goede verhaal lijn.

zal nu rond de 40% zitten, ben net mexico in gegaan met irish.

haha in mexico staat je nog het nodige te wachten mate

hoe kwam jij over de grens met je contrabende?

Ik heb hem gister uitgespeeld, wat een k*teinde..
ook vond ik het spel niet moeilijk, het was wel leuk maar niet echt uitdagend.
Het verhaal was leuk en de missies waren afwisselend. De duur van de mainstory is ongeveer 15 uur wat netjes is vergeleken met andere games maar weinig vergeleken met gta 4 die een speelduur had van 22-25 uur.
De graphics van het spel zijn echt mooi en er zijn vele andere activiteiten te doen naast de mainstory. Ook is het mooi om te zien dat je een beetje moeilijk loopt in het begin omdat je neergeschoten bent. Ook als je een favoriete missie hebt kan je die doen wanneer je maar wilt, dus je hoeft niet helemaal overnieuw te beginnen.
Red Dead Redemption is dus echt een must-have 9/10.

Spoilers voortaan even met spoiler tags erom heen jongens, erg jammer dit.

Heb nu 15 uur in de multiplayer zitten, ben ik de enige die de mp best k*t vind? Snap sowieso niet dat een sandboxgame net doet of het een shooters is, besturing is gewoon niet gemaakt voor die shit. Ik bedoel, als je auto-aim op zo'n manier in je spel verwerkt, heb je zelf toch ook wel door dat de besturing gewoon zuigt? Verder ben je zo door die hideouts heen, zelfs in je eentje.

Laatst bewerkt:
Leuk al die spoilers hier :army:

gelukkig niet gevolgd, heb net het spel gekocht
vind het wel lachen altijd beetje mensen afknallen

ik dacht echt wtf toen ik dat liedje hoorde toen ik die old dutch had gekilled en opweg was naar huis.

Ah k*t man.. vooral die over dat uiteindelijk verderspelen met... is een mooie k*tspoiler!! Ben daar net aangekomen :(

ik heb hem gedownload alleen weet niet waar je die shit kan spelen. staat nergens tussen, misschien moet ik wachten tot er 4 spelers zijn, maar nu is er niemand online.

Laatst bewerkt:
Ging deze nou nog uitkomen voor de PC, geloof het niet he ?

Potverdomme, stomme klootzakken met jullie spoilers. Kga hem morgen halen maar dankzij jullie apen is er niet veel verassing aan.

Potverdomme, stomme klootzakken met jullie spoilers. Kga hem morgen halen maar dankzij jullie apen is er niet veel verassing aan.

dont worry, in tegenstelling tot mafia 2 heb je hier tussendoor nog wel genoeg verrassingen in de story tussendoor.

Enorm goede game, dat valt niet te ontkennen. Maar wat vinden jullie van de replay value? Ik vind de tweede keer RDR veel minder boeiend dan een tweede keer GTA. Ook de cutscenes vind ik niet zo veel aan. In GTA waren ze grappig en satirisch maar hier vind ik ze wat te serieus. Wat denken jullie?

Terug
Naar boven