MuscleMeat

Redelijke bloeding na uittrekken naald!!!

Nou nou wat een opgewonden standje..

Op de plekken waar je normaliter injecteert lopen enkel hele dunne vaatjes. Deze vaatjes kunnen niets wat je injecteert transporteren, die spuit je gewoon kapot.

Na het aspireren hou je de naald ook nooit exact op dezelfde plek ook al denk je dat.

Niet echt opgewonden maar advocaat van de duivel gaan spelen op een forum waar heel veel newbees meelezen is niet echt slim vind ik.

En je zal er waarschijnlijk ook wel niet dood aan gaan maar je wil toch wel weten dat je in de spier zit neem ik aan?

Als je eenmaal goed zit tijdens het aspireren dan blijf je waarschijnlijk ook goed zitten ook al blijft je naald nooit op exact dezelfde plek want het zal nooit zoveel schelen.

Dus gewoon ASPIREREN zeg ik! :D

Niet echt opgewonden maar advocaat van de duivel gaan spelen op een forum waar heel veel newbees meelezen is niet echt slim vind ik.

En je zal er waarschijnlijk ook wel niet dood aan gaan maar je wil toch wel weten dat je in de spier zit neem ik aan?

Als je eenmaal goed zit tijdens het aspireren dan blijf je waarschijnlijk ook goed zitten ook al blijft je naald nooit op exact dezelfde plek want het zal nooit zoveel schelen.

Je hebt een punt. Baat het niet, schaden zal het zeker niet.

IK OOK.....

wat bedoelen jullie met aspireren?

als je de spuit erin hebt zitten(de naald dus) de zuiger een beetje terug trekken zodat je kunt zien of er bloed inkomt of niet.Hoop dat dit duidelijk is.

waarschijnlek adertje geraakt, kan gebeuren
naald ook altijd in een vlotte beweging uit trekken
als je het langzaam doet kan het zijn dat er vloeistof mee uit loopt

Misschien dat ik het altijd verkeerd begrepen heb hoor, maar ik dacht dat voordat je de naald erin prikt je je huid een beetje ''wegtrekt'', zodat als je de naald er weer uit haalt en je je huid weer loslaat alles vanzelf weer dichtzit.

??? of begrijp ik het niet

Nee zoiets lijkt me wel logisch, zou kunnen helpen, als het natuurlijk een intense bloeding is zal dat niet veel schelen.

Ik heb eens een keer voorgehad dat ik na het aspireren gewoon in aan het spuiten was en dat ik precies een druppel bloed naast de naald naar buiten zag komen. De spuit was toen bijna leeg maar vond dit best raar dus ik aspireerde nog een keer en toen kwam er bloed in de naald. toen heb ik de spuit er gewoon uitgetrokken maar de eerst volgende minuten moest ik nogal hard hoesten. Iemand hier ervaring mee?

Terug
Naar boven