MuscleMeat

Reebok Crossfit Lifter 2.0

meaantje

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.991
Lengte
1m83
Massa
64kg
hey allen,

Mn oly schoenen vallen van ellendigheid bijna uit elkaar dus ben wel aan vervanging toe. En 50% korting nu op de Lifter 2.0's, dus vroeg me af of dit een beetje goeie schoenen zijn voor squats voor namelijk. (en af en toe cleans, fsq etc).

Verder zie ik niets waardoor deze schoenen niet IPF aproved zijn, klopt dit?

groetjes

Wat is het verschil tussen deze en de adidas, behalve het design?
Ben zelf ook zoekende.

Schijnen heel goed te zijn en heb al gezien dat Karen Tovmasjan er zelfs wedstrijden in heeft getild, wat die niet deed met de oude reebok modellen.

Zou ze gewoon bestellen en als het echt niet zit terugsturen.

• Topic Starter Topic Starter
heb ze net besteld. Afwachten nu

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

Wat is het verschil tussen deze en de adidas, behalve het design?
Ben zelf ook zoekende.

prijs. Met die actie zijn ze nu goedkoper.

heb ze net besteld. Afwachten nu

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

prijs. Met die actie zijn ze nu goedkoper.

Bedoelde meer qua specificaties.
Wat ik lees is dat er niet heel veel verschil tussen zit of wel?
Ben benieuwd of ze je bevallen.

nee maar dat is met al die schoenen. Ook die romaleos

Waarom heb je de lifter 2.0 gekozen en niet de lifter plus 2.0? Het prijsverschil is niet zo groot en de lifter plus lijkt me meer een "echte" schoen om te liften. De lifter heeft een andere neus, die me minder stevig lijkt.
Of ga je dat verschil in praktijk niet merken?

Waarom heb je de lifter 2.0 gekozen en niet de lifter plus 2.0? Het prijsverschil is niet zo groot en de lifter plus lijkt me meer een "echte" schoen om te liften. De lifter heeft een andere neus, die me minder stevig lijkt.

ja ik heb de plus besteld. Maar zon lange naam. Aint nobody got time for that

zwart/oranje. Hoezo?

Heb ze ook besteld. Ben benieuwd.

ja ik heb de plus besteld. Maar zon lange naam. Aint nobody got time for that
Maar die zonder "plus" is gewoon een ander model. Da's wel verwarrend. Laat je weten hoe het met de maat zit? Ik ben ook aan het overwegen ze te bestellen.

Maar die zonder "plus" is gewoon een ander model. Da's wel verwarrend. Laat je weten hoe het met de maat zit? Ik ben ook aan het overwegen ze te bestellen.

ja die naamgeving is idd verwarrend.

de schoen heeft een speciale binnenkant. Moet je een paar minuten in de oven zetten en dan aandoen en dan vormt het naar je voet. Je kan de pasvorm dus veranderen.

Ik doelde op maatvoering. Past een 42 als je normaal in andere schoenen ook een 42 hebt of neem je beter een 41 of een 43?

Wel goeie info ivm die pasvorm die je kan aanpassen door de zool te verwarmen. :)

En ook ik heb ze besteld, blauw/zwarte. Ik heb al een paar Crossfit Lite´s (chuck copy) en die zijn fantastisch.

Ik doelde op maatvoering. Past een 42 als je normaal in andere schoenen ook een 42 hebt of neem je beter een 41 of een 43?

Wel goeie info ivm die pasvorm die je kan aanpassen door de zool te verwarmen. :)

pasvorm is gemiddeld. Vallen beetje groter dan Adidas

voelen wel solide aan. Stukje steviger/logger dan de adipowers

Maar als je maat 43 van nike max heb passen ze dan ??

staat op de site een maattabel zou die raadplegen. Ik heb geen nikes

Thanks heb het gevonden. Post je ook nog ff hoe ze zitten met trainen??

KLopt helemaal rik. De lifter plus zijn liftersschoenen de lifters 2.0 meer allround. Die zijn veel flexibeler in de neus. Ligt dus ook aan je doelen en je voorkeur.

Groter dan Adidas? Hmmm, als ik de maattabel volg zou ik juist een halve maat groter vallen dan Adidas...

...toch maar bestelling geplaatst. :)
Als 't niet past stuur ik ze terug.

Terug
Naar boven