AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Regering gaat door met verbieden

Want die 'War on drugs' werkt in andere landen ook zo lekker. :rolleyes:
Dit is nederland de criminaliteit van hier stelt niets voor vergeleken met italie,columbia,thailand zelfs belgie dus ik verwacht geen cowboy gebeuren.Daar zijn ze te slap voor kijk naar de joego's die namen zo amsterdam in omdat die niemand ontzien iets wat nederlanders wel doen;)

Dit is nederland de criminaliteit van hier stelt niets voor vergeleken met italie,columbia,thailand zelfs belgie dus ik verwacht geen cowboy gebeuren.Daar zijn ze te slap voor kijk naar de joego's die namen zo amsterdam in omdat die niemand ontzien iets wat nederlanders wel doen;)

Jij moet wat minder tv kijken :D

• Topic Starter Topic Starter

Lul niet zo dom, idioot. Cocaine is hier ook verboden en toch kan je het zo krijgen. Dat zal met wiet ook gebeuren.

Lul niet zo dom, idioot. Cocaine is hier ook verboden en toch kan je het zo krijgen. Dat zal met wiet ook gebeuren.
Ten eerste ben ik geen idioot punt twee als je hersens zou gebruiken zou je weten dat het klopt en drugs is overal te verkrijgen ja maar wil dat dan zeggen dat het niet zwaar bestraft moet worden ik vind van wel aanpakken die rommel

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste ben ik geen idioot punt twee als je hersens zou gebruiken zou je weten dat het klopt en drugs is overal te verkrijgen ja maar wil dat dan zeggen dat het niet zwaar bestraft moet worden ik vind van wel aanpakken die rommel

Volgens mij heb jij je hersens kapot gesnoven en geblowd, want je bent echt een simpele ziel.

Volgens mij heb jij je hersens kapot gesnoven en geblowd, want je bent echt een simpele ziel.
Ik gebruik geen drugs is voor mietjes zoals jij zodat ze op internet ruig kunne doen tegen andere zonder te weten hoe het werkt en wat iemand bedoelt dus val kapot en zoek het uit ;):D

:popcorn:

Dat kan je wel vinden, maar een maatregel moet ook werken!

Heeft trouwens helemaal niets met de afkomst van de criminelen te maken.

Dat kan je wel vinden, maar een maatregel moet ook werken!

Heeft trouwens helemaal niets met de afkomst van de criminelen te maken.
Afkomst bepaald wel de mentaliteit en karakter en grote lijnen dus ook of het nut heeft ja of nee verder heb je gelijk het moet ook werken natuurlijk

Dus als je perfect typet ben je geen idioot wat een achterlijke redenering.Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord no offence maar dat is idioot ;)

Geavanceerde communicatie is iets wat de mens onderscheid van de dieren. Volgens mij zijn lezen en schrijven basisvaardigheden in de westerse wereld. Het niet fatsoenlijk beheersen van deze vaardigheden durf ik inderdaad onder idioterie te scharen.

Perfect typen is vrijwel onmogelijk, maar probeer het in ieder geval een beetje leesbaar te houden.

Legaliseren en grootschalig in kassen verbouwen. Crimaliteit weg, staatskas aanvullen met wietbelasting. Het lijkt me niet dat de vraag plotseling zal groeien bij de omschakeling van gedoogbeleid naar legalisatie.
helemaal mee eensch

zodra het in grotere aantallen word gekweekt zullen de prijzen lager worden en is er nog minder interesse voor de zwarte markt, en dan verdienen ze ook nog aan belasting en de politie kan zich weer met belangrijkere dingen bezighouden.

Gewoon zowel verkoop als productie legaliseren. De verkoop wel blijven beperken tot coffeeshops en beperkte hoeveelheid per klant. Gebruik moet in coffeeshop of thuis. Ook locatie coffeeshops moet beter. Denk dat je zo een hoop problemen kan oplossen.

Dus als je perfect typet ben je geen idioot wat een achterlijke redenering.Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord no offence maar dat is idioot ;)
dat heeft hij niet gezegd. en verder kun je ook aan de inhoud zien of iemand niet zo heel intelligent is. ik hoop voor je dat je een troll bent, en zo niet heb ik medelijden met je

Ja het levert geld op maar de soft drugs handel is niet meer wat het was en begint steeds gevaarlijker te worden en te lijken op de hard drugs handel want ook moord is niet nieuw meer.Dan daarbij het feit dat die instelling van makkelijk geld verdienen niet opgaat voor een kleine telers die hebben in die handel niks te vertellen en stoppen vrij snel of worden opgepakt en gaan dan klagen dat ze uit huis moeten.Net goed denk ik dan moet je maar gaan werken heb je daar geen last van dat groot doen met niks van mij mogen ze zelfs de straffen 100x hoger maken want die invorderingen worden toch nooit betaald gewoon weed telen huis kwijt (koop of niet)auto in de pers op je eigen kosten kleding in de fik meubels naar het goede doel,en verplicht 20 jaar op een camping daarna en ook samenwonen niet mogelijk en een uitkering ook voor de rest van je leven niet meer mogelijk.Plus 2jaar minimaal en 10maximaal cellstraf ;)zoiets :D

haha, wat een bullshit!!
Opgegroeid tussen de junks ofzo? Of afgunstig??
Mij boeit het niet wat anderen doen, en al zeker niet hoe ze evt gestraft zouden moeten worden.
Zou jij bijv je buurman verraden als je zou weten dat hij kweekt?

Gewoon zowel verkoop als productie legaliseren. De verkoop wel blijven beperken tot coffeeshops en beperkte hoeveelheid per klant. Gebruik moet in coffeeshop of thuis. Ook locatie coffeeshops moet beter. Denk dat je zo een hoop problemen kan oplossen.

Ergens ben ik het met je eens, en toch ook weer niet..
Tegen de criminaliteit zou het absoluut goed zijn om het te legaliseren, en ook de economie kan er van profiteren..
Maar wat gebeurt er als kinderen erg makkelijk aan drugs kunnen komen? Lijkt me weer een nadeel.. Natuurlijk gebeurt het nu ook, maar de stap om er naar opzoek te gaan is groter. Hetzelfde geldt voor steroïden, als je die legaliseert zal niet alleen het gebruik, maar ook het misbruik toenemen. Eigen verantwoordelijk kun je zeggen, maar je kunt niet van kinderen verwachten dat ze grote verantwoordelijkheden kunnen nemen.

Ik weet niet of ik er tegen of voor ben. Het mes snijdt aan twee kanten.

Terug
Naar boven