- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ben je pas crimineel als je een verkeersovertreding begaat, de rest is een taakstraf waard.
Ze trillen al als er een paar scheldwoorden naar hun hoofd krijgen.Het lijkt me ook dat Colombiaanse drugbendes/lords vallen onder de beschrijving 'buitenlandse criminele organisaties'. Ik zie nergens een verband met moslim landen? Hasj wordt nou eenmaal gewonnen in het Midden-Oosten. Maar het standpunt van de VVD zal ook gelden voor Columbiaanse cocaïne, wordt hier alleen niet verwoord. Je anti PVV sentiment slaat een beetje door![]()
Nee dat is een foute a contrario redenering, hasj wordt nergens anders gewonnen dan daar. Die quote is gewoon een beetje ongelukkig, dit is misschien wat beter verwoordt in dat artikel;Volgens mij wil jij dat er gewoon uit lezen, heb nergens de PVV genoemd.
Zeg nou zelf, hoe dom staat deze quote "Het komt uit landen waar we niet willen meewerken aan het faciliteren van criminele organisaties. Met de verkoop hou je die import in stand"
?
Dat betekent dat er landen zijn waar ze wel willen meewerken aan criminele organisaties.
De drugshandel is inderdaad groter maar het gaat hier over een totaalverbod op hasj.Misschien toevallig dat ze net twee moslimlanden noemen maar de drugshandel is wel iets groter dan Afghanistan en Marokko alleen.
EU verlaten, dat komt er toch wel van. Mislukt politiek project, ondemocratisch geld verkwistend gedrocht zonder voordelen.De EU zal nooit legalisering toestaan op welke wijze dan ook.
Hasj wordt nergens anders gewonnen dan daar? Nooit gehoord van Nepalese hasj? Zwarte Bombay? Rode Libanon? Pakistaanse hasj? Zelf in Nepal een grote bonk van die pikzwarte Nepalese hasj gekocht, daar komt nog genoeg vandaan ook al zijn de aanvoerroutes uit Marokko voor ons zeker korter.

Gewoon zowel verkoop als productie legaliseren. De verkoop wel blijven beperken tot coffeeshops en beperkte hoeveelheid per klant. Gebruik moet in coffeeshop of thuis. Ook locatie coffeeshops moet beter. Denk dat je zo een hoop problemen kan oplossen.
Ah je bent een liefhebber zie ik
Snap alleen je constatering niet dat Nederland wel zou willen mee werken aan criminele activiteiten van niet moslim landen. Libanon, Pakistan, India (in mindere mate) zijn toch ook gewoon moslimlanden.
Bijna een miljard Hindoes daar.EU verlaten, dat komt er toch wel van. Mislukt politiek project, ondemocratisch geld verkwistend gedrocht zonder voordelen.
"Het komt uit landen waar we niet willen meewerken aan het faciliteren van criminele organisaties. Met de verkoop hou je die import in stand", zegt VVD-Kamerlid Ard van der Steur.

Hahaha, wat een idioten! Die Ard Steur heb ik nog begeleid, met z'n dikke pens. Volgens mij is 'ie iets afgevallen, maar misschien kan die een verbod op junkfood realiseren. Wellicht dat we daar op lange termijn meer winst mee behalen.
Verbod op drugs..... je bent echt een idioot als je daar voor bent. De bestrijding is een gebed zonder eind en je hoeft alleen maar naar Amerika te kijken om te zien hoe goed het zero-tolerance beleid werkt. Volgens mij zit het merendeel van de gevangen daar in de bak vanwege een drugsdelict.
Gaan we als Nederland terug in de tijd en wie zien dat helemaal zitten? Juistem, de drugsdealers op straat.
is dat nu niet zo dan?Ergens ben ik het met je eens, en toch ook weer niet..
Tegen de criminaliteit zou het absoluut goed zijn om het te legaliseren, en ook de economie kan er van profiteren..
Maar wat gebeurt er als kinderen erg makkelijk aan drugs kunnen komen? Lijkt me weer een nadeel.. Natuurlijk gebeurt het nu ook, maar de stap om er naar opzoek te gaan is groter. Hetzelfde geldt voor steroïden, als je die legaliseert zal niet alleen het gebruik, maar ook het misbruik toenemen. Eigen verantwoordelijk kun je zeggen, maar je kunt niet van kinderen verwachten dat ze grote verantwoordelijkheden kunnen nemen.
Ik weet niet of ik er tegen of voor ben. Het mes snijdt aan twee kanten.
Ja gewoon verbieden die rommel word je toch alleen maar sloom van