Holymoly
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m70
Voor veel mensen is het gewoon de neerbuigendheid en morele suprioriteit waarmee voornamelijk GL en D66 de rechtse kiezers en dan natuurlijk met name Wilders stemmers afschilderen. Ik zeg niet dat hier niet vaak een kern van waarheid in zit aangezien de groep Wilders stemmers over het algemeen niet de meest hoogopgeleide personen zijn. Maar het voelt wat hypocriet. Ze zagen altijd over gelijkwaardigheid maar zodra een partij als die van Wilders groter wordt dan hen gaan ze het op die manier spelen.
Het woordje polarisatie begint helemaal een grappig klank te krijgen uit de monden van die lui. Ik denk dat VVD hier ook slim op heeft ingespeeld door voor de verkiezingen zich daar buiten te houden en zich voornamelijk te concentreren op het eigen programma.
Heel veel mensen weten echt wel dat Wilders zelden series te nemen valt, maar zodra allerlei anti-Wilders actiegroepen met protesten komen schiet dit gewoon in het verkeerde keelgat van heel veel mensen. Als het zo'n marionet is en zo'n lachertje, waarom ben je er dan zo bang voor? Op dat moment is er in nederland toch wel een grote stroming mensen gekomen tegen het Wilders geluid (getuige de vele populaire facebook sites etc). Tijdens verkiezingsuitslagen gaan ze ineens het opleidingsniveau van Wilders stemmers in kaart brengen. Ik denk eigenlijk dat een groot deel van de schuld bij de Vara ligt die hebben gedacht met een soort smear campagn het NL volk te kunnen overtuigen dat het not done is om op Wilders te stemmen, en dat de jongens van VVD eigenlijk maar wat verwende kids zijn die snel willen rijden op de snelweg en voornamelijk bezig zijn met hun 'vingers likken'. Ze zijn zo hypocriet want ze spelen precies dat spelletje wat ze zo veroordelen bij Wilders.
Eigenlijk is het toch gewoon een speeltuin voor grote mensen he, die politiek!

Rutte krijgt op zijn falie van de voorzitter.