Fitness Seller

Relatie tussen pijn bij injecteren en duur van de ester?

lionel

High on Meth
Elite Member
Waardering
1
Ik lees op boards geregeld over gasten die pijn bij het injecteren hebben. Valt me op dat er geregeld een kortwerkende ester in het spel is; klopt mijn vermoeden dat iemand met (bijv) test prop eerder pijn kan krijgen na het injecteren dan iemand met (bijv) test enth of cyp? Dit even los van de hoeveelheid die wordt geinjecteerd.

ik heb het vijf weken geprobeerd en alle keren verschrikkelijke last van gehad
(test enanthaat),het werd niet minder ook

klopt.. heeft te maken met de dosering/ml en het aantal BA wat nodig is om een stabiele omgeving voor de ester te creeren.

hoe hoger het aantal mg/ml..hoe meer BA er nodig is..dit zorgt met name voor de pijn..

UG prop is op 100mg/ml gedoseerd..waar HG prop op 50mg/ml is gedoseerd...get the picture?

de enanthaat versies zijn gelijk aan elkaar waardoor je hier relatief minder pijn van ondervind..maar dat kan per batch verschillen met UG labs

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reactie! Bij welke percentages BA loopt de pijn op, enig idee? En heeft BB nog enige invloed?

welke preciese % kan ik je niet vertellen..misschien dat Leviathan dat weet..heeft wat ervaring met knutselen..:D

om heel eerlijk te zijn heeft het denk ik weinig met BA te maken...in gemiddelde 1ml AS zit zeg maar 0.05ml BA...heb in het verleden meerdere malen 0.5 tot 1ml BA geinjecteerd met 0.0 pijn...(igf opgelost in ba)

Heeft voornamelijk met concentratie te maken en de mate van kristalisatie in de spier..

om heel eerlijk te zijn heeft het denk ik weinig met BA te maken...in gemiddelde 1ml AS zit zeg maar 0.05ml BA...heb in het verleden meerdere malen 0.5 tot 1ml BA geinjecteerd met 0.0 pijn...(igf opgelost in ba)

Heeft voornamelijk met concentratie te maken en de mate van kristalisatie in de spier..

dan staat het toch weer enigzins in relatie tot elkaar?..:)

om uberhaupt de hoge dosering per ml te verwezelijken is die hoeveelheid BA nodig..

of het dus daadwerkelijk aan de BA ligt..valt over te disscussieren..maar een hoge consentratie werkzame stof in combinatie met een verhoogde concentratie BA zorgt voor pijnlijke billetjes..:D

Terug
Naar boven