MuscleMeat

rellen Australie

De Australische premier… :eek: wat een wereldvreemde mafketel.
Hij weigerde te geloven dat er een dieper liggend probleem achter deze rellen zit.
Hoezo ivoren toren….

Lauw zei:
De Australische premier… :eek: wat een wereldvreemde mafketel.
Hij weigerde te geloven dat er een dieper liggend probleem achter deze rellen zit.
Hoezo ivoren toren….
De problemen daar zijn heel anders dan hier, dus te snel een oordeel vellen is onverstandig. De situatie op straat is daar eigenlijk veel beter dan hier. Beduidend minder niet-westerse allochtonen die zich misdragen, weinig tot geen aanpassingen aan de "originele" (vertel dat de aboriginals maar) Australische cultuur. Alleen schijnt er daar wel een kleine, maar zeer harde kern van extremisme te zitten. Er is ook nog veel meer sprake van kliekvorming en onderlinge strijd (letterlijk) tussen verschillende nationaliteiten.

Van wat ik begrijp is het contrast voor immigranten daar erg groot: overdag moeten ze mee met de open Australische cultuur, als ze thuiskomen wordt het opeens extreem sectarisch en repressief. Schijnbaar is dat dus ook niet helemaal dè manier om mensen geïntegreerd te krijgen.

FYI: ik heb deze inzichten van een Libanese moslim BBer uit Melbourne. Volgens mij objectief genoeg, maar laat het me weten als het niet zo is.

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Zag er wel extreem uit ja. Hier kan je een filmpje bekijken:

http://www.nu.nl/news.jsp?n=640474&c=24
(klik op modem of breedband)

De beelden die ik net op het journaal zag waren een stuk erger.

Maar daar pikken ze het blijkbaar niet als er iets dergelijks voorkomt en ze zijn daar goed georganiseerd als je ziet hoeveel mensen er op de been zijn.
Hier in Nederland zullen ze zeggen dat ze GTST moeten kijken, daar gaan ze er flink op los.

Wil niet zeggen dat ik het goed keur, maar af en toe vind ik het wel jammer dat we hier in Nederland niet wat meer eergevoel hebben. Dan zou ik namelijk met veel plezier eens naar het strand van Zandvoort gaan ofzo....

maniac zei:
Wil niet zeggen dat ik het goed keur, maar af en toe vind ik het wel jammer dat we hier in Nederland niet wat meer eergevoel hebben. Dan zou ik namelijk met veel plezier eens naar het strand van Zandvoort gaan ofzo....
En dan met zn allen jonge meisjes in elkaar slaan? Mijn eergevoel laat dat toch echt niet toe.

dj_phreak zei:
En dan met zn allen jonge meisjes in elkaar slaan? Mijn eergevoel laat dat toch echt niet toe.
Nee, die moet je verkrachten!!!
Sorry voor deze misplaatste grap:o
Maar ik vind het wel schokkend eerst Frankrijk nu Australie. Natuurlijk waren de rollen nu omgedraaid om het zo maar te zeggen. Als het maar geen trend wordt.

Wat een helden proberen 2 meisjes te lynchen moet je wel heel stoer voor zijn. Nou hebben gezien wat Ausies van de moslims vinden kijken wat de Aboriginals van de Ausies vinden, kan nog leuk worden in dat zogenaamde geweldige land.

Geef mij dan maar Nieuw Zeeland.

dit is een prachtig vertoon van hoe het niveau daar is
laag achterlijk en natuurlijk boers
dit naar aanleiding van geruchten dat een strandwacht in elkaar zou geramd zijn?
so what en al was het waar help je die mensen ermee als je de halve stad gaat terroriseren
stelletje hilbileys
zodra de uitvoerende macht opzij word gelegd en men eigen militia's gaat oprichten is totale chaos en wanorde niet ver in het zicht
een harde en strenge aanpak van relschoppers is nodig om rust en vrede te bewaren

en waar ik helemaal boos om kan worden is het feit dat 5 agenten hierin gewond zijn geraakt:mad:
dienders die alleen de rechtsorde proberen te handhaven

Pak dan ook alleen de schuldigen aan.

Dit heeft toch totaal geen nut ???

Ze claimen dat Austrailië hun land is en dat "anderen" moeten oprotten. Australië is het land van de Aboriginals en die platvloerse Engelsen hebben het ginder allemaal ingepikt dus moeten ze niet zo hoog van de toren blazen.

• Topic Starter Topic Starter
dj_phreak zei:

Hoezo jonge meisjes??? Op het strand van Zandvoort loopt zo nu en dan wel wat groepjes tuig rond hoor.

Ze claimen dat Austrailië hun land is en dat "anderen" moeten oprotten. Australië is het land van de Aboriginals en die platvloerse Engelsen hebben het ginder allemaal ingepikt dus moeten ze niet zo hoog van de toren blazen.

Dat vind ik ook, laat de Aboriginals ze eruit schoppen:D

Dit is gewoon weer een teken van de nood aan zwaardere repressies, stem later op mijn partij belgen ->> OSEC!: Orde Structuur en Controle!

Blank of zwart, iedereen in vrede samen maar iedereen aan dezelfde keiharde regels gebonden, een totallitaire politiestaat die gelijke kansen voor iedereen garandeert (en gelijke snelberechtiging voor iedereen die zich misdraagt)

komt ook nog wel hier....eens durven de blanken zich te groeperen.

Zelda's gouden regel: "waar moslims zijn is heibel"

Probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen. ;)

Hehehe.gaat me niet lukken,bro.

Prima volk, die aussie's. Die laten bij het minste of geringste wel blijken dat ze niet van die middeleeuwse volkeren gediend zijn. Twee meisjes slachtoffer? "tand om tand".
Wat een heerlijke beelden. Het mogen dan "hillbillies" zijn, het is een gewéldig volkje dat genoeg heeft van het pacifisme en hopelijk op tijd is om het tij te keren,daar waar wij al tientallen jaren te laat zijn. Niet voor niks loopt ons land leeg, die kant op. Rel die gasten maar de pan uit, plat met kleermakerijen, moskees, schaaphuizen, shoarmatenten en ander laag-bij-de-grondse middenstand.
In 's naam gods, ik hoop toch écht dat de rest van de wereld door heeft dat wanneer nota bene AUSTRALIË begint te rellen, het hier tijd is voor de meest gruwelijke en op religie gebaseerde oorlog ooit? Dat het ijzer maar gesmeed moge worden wanneer het heet is, daar wil ik mijn handen wel aan branden.

maniac zei:
Hoezo jonge meisjes??? Op het strand van Zandvoort loopt zo nu en dan wel wat groepjes tuig rond hoor.
Inderdaad. Ook vaak blank tuig, trouwens. Beter eerst die aanpakken, want als je eigen bevolking zich niet gedraagt heb je geen rechtvaardiging om anderen op hun tekortkomingen te wijzen.

Ik vind het jammer dat dit hier niet gebeurd.

Terug
Naar boven