MuscleMeat

rellen Australie

Mighty zei:
Dat ben ik idd met je eens. Je moraal ligt nu eenmaal eerder omver, als je hongerende kinderen hebt. Echter, ik vind, dat je daar in Nederland voorheen niet van kon spreken, armoede. Dat is nu anders, maar dat is pas iets van de laatste jaren.

Ja heb je ook gelijk in. Echte armoede is er in Nederland eigenlijk niet eens, maar ik denk dat je dat relatief moet zien. Vergeleken bij mensen in Afrika zijn ze misschien niet arm, maar vergeleken bij een gemiddelde persoon in Nederland wel.

Jep, heb hem nog op mijn pc staan. Met Russel Crow!
Goeie film!

Peoples zei:
Nee, je haalt 2 dingen door elkaar. De huidige immigranten willen niet het land overnemen zoals wij dat wel hebben gedaan. Daar zit het verschil :D

De meesten immigranten niet nee, maar je vergeet even die harde kern moslims die het liefst de Sharia in Nederland invoeren.

Je hebt gelijk dat het 'westen' zich vroeger erg heeft misdragen. We wisten toen helaas niet beter. Maar vergeet niet dat iedereen toen zo was. De geschiedenis is één lange aaneenschakeling van landen die andere landen veroveren, dat was bij 'ons' niet anders, zijn we daarom slecht? Wereldrijken hebben altijd alles uit hun macht gehaald wat er inzat. Dat was niks nieuws, hooguit dat het westen zo machtig was dat ze het op een schaal deed die nog niet eerder vertoond was. Maar vervolgens is zijn de westerse landen wél de eersten in de geschiedenis geweest die vrijwillig weer vertrokken uit de veroverde koloniën. Het is nogal hypocriet als mensen vervolgens gaan jammeren dat ze zo onrechtvaardig behandeld zijn. Wees blij dat het westen als eerste cultuur heeft gebroken met de eeuwenoude traditie van uitbuiting en geweld. Dat is een keerpunt in de wereldgeschiedenis geweest.

Leve het Westen! :D

Zelda zei:
De meesten immigranten niet nee, maar je vergeet even die harde kern moslims die het liefst de Sharia in Nederland invoeren.
En die mogen ze van mij ook het land uitgooien, maar nog steeds zijn kolonisten en immigranten niet te vergelijken.

Zelda zei:
Je hebt gelijk dat het 'westen' zich vroeger erg heeft misdragen. We wisten toen helaas niet beter. Maar vergeet niet dat iedereen toen zo was. De geschiedenis is één lange aaneenschakeling van landen die andere landen veroveren, dat was bij 'ons' niet anders, zijn we daarom slecht? Wereldrijken hebben altijd alles uit hun macht gehaald wat er inzat. Dat was niks nieuws, hooguit dat het westen zo machtig was dat ze het op een schaal deed die nog niet eerder vertoond was. Maar vervolgens is zijn de westerse landen wél de eersten in de geschiedenis geweest die vrijwillig weer vertrokken uit de veroverde koloniën. Het is nogal hypocriet als mensen vervolgens gaan jammeren dat ze zo onrechtvaardig behandeld zijn. Wees blij dat het westen als eerste cultuur heeft gebroken met de eeuwenoude traditie van uitbuiting en geweld. Dat is een keerpunt in de wereldgeschiedenis geweest.

Ik vind dat ze alle recht hebben om daarover te jammeren hoor, voor de rest heb je gelijk.

Corazon zei:
Ik vind dat ze alle recht hebben om daarover te jammeren hoor, voor de rest heb je gelijk.

Die mensen die toen overheersd en uitgebuit zijn wel idd, maar niet hun nakomelingen, die hebben eerder profijt dan nadeel gehad van de westerse invloed. Bovendien, ga dan eerst vragen om schadevergoeding bij de mong*len, Moren, enz, die waren een stuk minder genadig toen zij een wereldrijk waren.

Zelda zei:

En je vergeet nog, dat er anders wss nooit Risk! was uitgevonden!:D
Wat een wereldspel!:cool:

Ernesto M.

wat ben je voor een laffe homo om me wat negatieve karma uit te delen, terwijl je zelf niks post! :booty:

RubenSossa zei:
Ernesto M.

wat ben je voor een laffe homo om me wat negatieve karma uit te delen, terwijl je zelf niks post! :booty:

Hou je bek lul en accepteer die neg karma gewoon. En anders moet je niet zo vaak domme posts schrijven, en ik vond het tijd om je negatieve karma te geven omdat ik me vaak aan je erger. En nee ik hen noch de tijd noch de wil om inhoudelijk op je domme posts in te gaan. Zo beter?? :flipoff:

ERNESTO M. zei:
Hou je bek lul en accepteer die neg karma gewoon. En anders moet je niet zo vaak domme posts schrijven, en ik vond het tijd om je negatieve karma te geven omdat ik me vaak aan je erger. En nee ik hen noch de tijd noch de wil om inhoudelijk op je domme posts in te gaan. Zo beter?? :flipoff:

zielig kneusje ben je! :flipoff:

Heb btw ook nog nooit iets intellectueels van jou gelezen, zal ook wel niet mogelijk zijn met een IQ van een strontvlieg.

Laat ze daar maar doen...heb er geen problemen mee zolang er geen slachtoffers vallen die er niks met te maken hebben.

Hier is het tegenovergesteld en zijn we veel te braaf.
Had graag gezien dat in Frankrijk die cutmarokkaantjes op hun muil kregen.

Voor de rest mogen ze de metro's in Belgie ook wel eens uitkuisen...lang leve bendevorming voor de blanken..het werd tijd en is maar normaal ook.µ

ACTIE = REACTIE;)

Zo gaat er rap een slotje op komen jongens, kunnen jullie dit niet via pm of zo?

wimmeke26 zei:
Laat ze daar maar doen...heb er geen problemen mee zolang er geen slachtoffers vallen die er niks met te maken hebben.
Dat is onvermijdelijk, bij dit soort rellen zijn de slachtoffers altijd mensen die er niets mee te maken hebben.

wimmeke26 zei:
Hier is het tegenovergesteld en zijn we veel te braaf.
Had graag gezien dat in Frankrijk die cutmarokkaantjes op hun muil kregen.
Nou nou niet discrimineren he...pak dan ook gelijk de bulkmarokkaantjes aan :p

wimmeke26 zei:

Newton zou omdraaien in zijn graf als hij zag dat zijn theorie hiervoor wordt gebruikt. Als we dan toch zo gaan doen...waarop is de criminaliteit van de Libanezen dan een reactie?

Terug
Naar boven