XXL Nutrition

rellen Australie

Wat een wartaal dj_phreak! De discussie ging over het feit dat jij zei dat men eerst autochtone (eigenvolk in jouw woorden) tuig moet aanpakken dan pas allochtone tuig. Zodat wij (autochtoon) hun (allochtoon) mogen aanspreken hierop.
Dat is gewoon zwaar rascistisch. Hokjesmentaliteit: wij tegen hen.

Denk jij zo dj_phreak?

Jordees zei:
Overbevolking is niet het probleem.

Nederland is 1 van de dichtstbevolkste landen ter wereld, terwijl er maar 10% van ons land bebouwd is. Dat zegt toch voldoende? 70% is agrarisch en 20% natuurgebied.

Moet je nagaan dat we ook 1 van de kleinste landen zijn.

Dus overbevolking is onzin en propaganda van milieuactivisten en new-world-order mong*len.

Er zijn maar een klein aantal oorzaken wat de problemen veroorzaakt:

Geloof, Wereldheerschappij, geld en olie (is indirect geld).

Verdere oorzaken zijn er niet en zullen er nooit komen.

Kwa oppervlakte gebruik klopt dat wel ja, maar de uitstoot van uitlaatgassen en andere vervuilende stoffen per vierkante kilometer over de hele wereld net zo hoog zou zijn als in NL zouden we binnen een paar jaar stikken natuurlijk.

Peoples zei:
En hoe bewijst dit mijn of zijn ongelijk? Zijn de achtergronden van de problemen in Australia die ik van hem quote onwaar? Ik heb het hier met hem al gedurende meerdere jaren over. Deze rellen zijn zeker niet zomaar ontstaan, maar ik heb hier nog niemand een betere verklaring horen geven, noch een enkele reden kunnen lezen waarom hij gelogen zou hebben.

RubenSossa: meelopen ben ik niet van onder de indruk.

zeekip zei:
Wat een wartaal dj_phreak! De discussie ging over het feit dat jij zei dat men eerst autochtone (eigenvolk in jouw woorden) tuig moet aanpakken dan pas allochtone tuig. Zodat wij (autochtoon) hun (allochtoon) mogen aanspreken hierop.
Dat is gewoon zwaar rascistisch. Hokjesmentaliteit: wij tegen hen.

Denk jij zo dj_phreak?
Waarom moet ik vooral op dit forum toch alles helemaal voorkauwen... :rolleyes:

Wie speelt hier de rechter?

- Moet de staat iedereen gelijk behandelen en straffen? Ja.
- Mag Nederlands tuig (want eigen rechter spelen is verboden) op eigen houtje gaan "bestraffen"? Nee.

• Topic Starter Topic Starter
dj_phreak zei:

- Mag Nederlands tuig (want eigen rechter spelen is verboden) op eigen houtje gaan "bestraffen"? Nee.

Mag je in Nederland een inbreker je huis uit slaan? Nee, maar wat doe jij als er eentje in je huis staat?

Zal ik eens een hele radicale kreet neerzetten?

Ik denk dat het probleem komt door " de westerse (overwegend blanke) gemeenschap".

Kijkend naar de slavenhandel, de aboriginals, de roofreizen naar Azie en Amerika en de Indianen zijn dit allen voorbeelden van de Westerse gemeenschap. Wij hebben ons verrijkt en gevestigd op andersmans grond.

Zelda zei:
Kwa oppervlakte gebruik klopt dat wel ja, maar de uitstoot van uitlaatgassen en andere vervuilende stoffen per vierkante kilometer over de hele wereld net zo hoog zou zijn als in NL zouden we binnen een paar jaar stikken natuurlijk.

Met de huidige brandstoffen is dat inderdaad een probleem. Maar als er schone alternatieven worden gebruikt, is er geen vuiltje aan de lucht...

Peoples zei:

Ik denk dat het probleem komt door " de westerse (overwegend blanke) gemeenschap".

Kijkend naar de slavenhandel, de aboriginals, de roofreizen naar Azie en Amerika en de Indianen zijn dit allen voorbeelden van de Westerse gemeenschap. Wij hebben ons verrijkt en gevestigd op andersmans grond.

In principe heb je daar gelijk in. Maar occupatie van andermans land werd niet alleen door westerlingen gepleegd, maar door bijna alle volkeren van de wereld.

Denk eens aan wat de vikingen vroeger deden, of de Zulu's, of de japanners, chinezen etc.

De eerste stelling van je vind ik idd erg radicaal en is ook totale onzin!

Inderdaad. Ook vaak blank tuig, trouwens. Beter eerst die aanpakken, want als je eigen bevolking zich niet gedraagt heb je geen rechtvaardiging om anderen op hun tekortkomingen te wijzen.

Dit slaat echt nergens op.

dj_phreak zei:
Waarom moet ik vooral op dit forum toch alles helemaal voorkauwen... :rolleyes:

Mag allochtoons tuig op eigen houtje bestraffen? Nee.

Tevens twijfel ik eraan of jij wel weet wat het begrip objectief betekent. Een Libanese moslim die in Melbourne woont en in principe tot één van de tegenstellende partijen behoort, lijkt me nou niet echt een objectieve bron.
Hetzelfde geldt voor de blanke Australier.

Iemand die volledig buiten het conflict staat, geen moslim, geen australier en niet bevooroordeeld is, die kun je enigszins als objectief beschouwen.

RubenSossa zei:
In principe heb je daar gelijk in. Maar occupatie van andermans land werd niet alleen door westerlingen gepleegd, maar door bijna alle volkeren van de wereld.

Denk eens aan wat de vikingen vroeger deden, of de Zulu's, of de japanners, chinezen etc.

De eerste stelling van je vind ik idd erg radicaal en is ook totale onzin!

Gelukkig, want ik hou van discussie!!:D

Vikingen waren overigens ook westers maar dat terzijde.
Ga eens na hoeveel koloniën er zijn op de wereld en hoeveel daarvan westers zijn.

Jordees zei:
Snap niet waar je dat weghaalt, maar zo'n speculatieve opmerking heb ik nog nooit gehoord.

Als ik je nu eens vertel dat de hele wereldbevolking in South Carolina past. Het kleine gele staatje rechtsonder op de kaart (naast het roze, Georgia). Is er dan nog overbevolking?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wil jij zo leven dan? Zo ken ik er nog wel een paar. De hele wereldbevolking past ook makkelijk in een doos van een kubieke kilometer. Sterker nog dan houd je 67,5%% lege ruimte over.

(gemiddelde wereldburger neemt 50 liter in beslag, 6,5 miljard mensen dus 325 miljard liter. In een kubieke kilometer zit 10.000x10.000x10.000=1000 miljard liter. Er wordt dus slechts 325.000.000.000/1.000.000.000.000=0,325=32,5% gebruikt.)

Peoples zei:

Ga eens na hoeveel koloniën er zijn op de wereld en hoeveel daarvan westers zijn.
Dat komt, omdat wij gewoon beter waren in landje veroveren.:D

Peoples zei:

ja, ergens heb je wel gelijk.

en tja, we hadden gewoon eerder de technische middelen om dat mogelijk te maken. :D

dreigen met straffen van minimaal 2 a 3 jaren cel bij betrokkenheid van de rellen
maar ook dat is een tijdelijke oplossing

Maar dat heeft niks met met dit te maken, dit heeft met opvoeding te maken[cultuur] en te heet gebakkerde figuren die het stoer vinden om met 1 groep een kleine groep in elkaar te slaan en andersom. Laat die groepen elkaar maar afmaken kunnen de aboriginals eens een keer lachen in hun eigen land hoe die 2 verschrikkelijke groepen elkaar afmaken. Dan kan je zien hoe het komt dat het in Nieuw zeeland wel goed en bij Australie niet.

Terug
Naar boven