Fitness Seller

Reportage over AAS en Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is totaal niet veilig waarmee ie bezig is. Snap niet dat je zo niet direct opgepakt word...
Wat ben ik toch een pechvogel geweest in het verleden :p :(

Laatst bewerkt:
Kort stukje :D die acne lijkt me echt complete bullshit en dan die geshopte foto's :( wel goede reclame ja voor onze pharmacon

net gezien, was weer belachelijk slecht. Niet 1 sec over groeihormoon, maar vaag over aas in het algemeen. GG en EPL mooi in beeld :D Maar groeihormonen?

Hhaah ook gezien tja die aas acne was ****ed up

Ja is net 1 geval. Als je de ergste gevallen van weet ik wat neemt en je toont die dan ben je altijd schokkend.

Ik moet wel zeggen dat de Belgen het beter deden dan die muts van RTL nieuws. Maar ook dat gelul over groeihormoon populair onder jongeren. WTF man. Die hebben genoeg en ik zie jongeren echt niet 200 euries aan GH uitgeven, laat staan hun hele koelkast volzetten tussen de dieetmargarine van moeders.

Lagen daar nu op het einde ampullen B12 bij die ampullen van GG en EPL?

heeft iemand het opgenomen en op internet gezet men digicorder heeft dit niet opgepakt:s:s??

filmpje is niet de moeite om te kijken dus?

Laatst bewerkt:
Inderdaad niks gemist, 10 min zonder echte inhoud. Ik dacht dat ze de inhoud gingen testen omdat ze daar in het lab aankomen met die producten maar niet dus...
In ieder geval zal dinges zijn bezoekersaantal wel hebben zien stijgen :D

Ben het aan het uploaden bij youtube, was net meer dan 10 min dus in 2 delen.

Niet lullig bedoeld hoor maar waarom load je hem dan up? ???

Laatst bewerkt:
zo dat degenen die hem niet gezien hebben kunnen kijken
kun je ook dan effe de youtube link ier neerzette?

edit.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
vond het ook sucken.

Goede reclame voor UG,labs dat wel.

Even een vraagje hoor, zag ook snel werkende insuline staan waar wordt dat voor gebruikt dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven