MuscleMeat

Reportage over AAS en Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
TV

'nuff said

sad-panda.jpg

Ergens hebben ze er wel iets mee bereikt met deze reportage, dealers zijn nu deze dagen... weken... niet meer bereikbaar grrrr

Ergens hebben ze er wel iets mee bereikt met deze reportage, dealers zijn nu deze dagen... weken... niet meer bereikbaar grrrr

Ik zou niet weten waarom die onbereikbaar zouden zijn... Die hebben toch niets te vrezen. Buiten dan die dealers die je duidelijk in de reportage ziet.

Enkele jaren geleden toen die docu van valentino de wereld rond ging had ik ook maar heel weinig kennis van AAS en dacht ik dus ook dat het allemaal kwam door steroiden etc.

Had geen benul van wat synthol was en het werd natuurlijk ook niet echt verklaard.

Daarom is het idd een schande dat docu makers waarheden verdraaien of zelfs gewoon maken. Als onwetende gaan je al vlug deze dingen voor waar aanzien en dus een heel verkeerd beeld krijgen van dingen

me pa zegt nog altijd dat ik zo kaal bent door de anabolen :D

terwijl ik op me 18e al kaal was en nog lange na niet aan de ana's zat

ja! blijkbaar is de site ook offline gezet:mad:
niet te bereiken op tel. en e-mail denk problemen

Davinchki zieke avatar hehe

dank je,blijft men voorbeeld

ja, heeft pas 2dagen na uitzending op tv zen site offline gezet!!!
hoop voor de klanten en zen bron dat hij op tijd alle gegevens gewist heeft

zou lelijk kunne tegenslagen voor hem :mad:

Beetje domme manier van handelen... maargoed

wat een bullshit, wordt je toch echt maf van zo`n k*t reportage. Zo gemakkelijk om wat simpele dingen te roepen die al bij iedereen bekend zijn, zo blijft elke leek er zo tegenaan kijken.

bestaat die site nog en wie is die gast?
Toch niet.. 'superdude'?

Dit topic was al wel een poosje klaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven