Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens hebben ze er wel iets mee bereikt met deze reportage, dealers zijn nu deze dagen... weken... niet meer bereikbaar grrrr
Enkele jaren geleden toen die docu van valentino de wereld rond ging had ik ook maar heel weinig kennis van AAS en dacht ik dus ook dat het allemaal kwam door steroiden etc.
Had geen benul van wat synthol was en het werd natuurlijk ook niet echt verklaard.
Daarom is het idd een schande dat docu makers waarheden verdraaien of zelfs gewoon maken. Als onwetende gaan je al vlug deze dingen voor waar aanzien en dus een heel verkeerd beeld krijgen van dingen

Ik zou niet weten waarom die onbereikbaar zouden zijn... Die hebben toch niets te vrezen. Buiten dan die dealers die je duidelijk in de reportage ziet.

Ze houden het dan toch rustig want 2 man da ik ken kunnen er nu niet aan geraken![]()
dit wordt gezien als vragen naar bronnen
met andere woorden verboden
!!Haha grappig, hij wist zelf nog niet dat hij op tv ging komenIk denk dat de meeste wel weten wie dat is van pharmacon?