XXL Nutrition

Reportage over AAS en Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
aan zo een domme kerel van een reporter verkoop je toch niets...ziet toch zo dat het zaakje niet pluis is, kerel kent er niets van

Wat een k*t reportage, alleen Billy van Bill's gym was de moeite om bezig te zien/horen met zen 72 jaar.

4c WK en 9x BK powerliften en nooit aas gebruikt :)

zie net op zijn site: 95€ voor een jaarabbo. Is spotgoedkoop!

Laatst bewerkt:
Most worthless reportage ever.

Vol met fouten, leugens, halve waarheden.

lekker boeiend dit. Alsof er minder door gespoten zal gaan worden. Iedereen die zich inleest weet meteen dat die reportage bs zijn.

Een van mijn grootste ergernissen bij deze reportage was toen de dokter/laborant foto's liet zien van de gevolgen - kwam er daar zo'n gefotoshopte foto voorbij van een kerel met een gigantische rug en ook een andere die DUIDELIJK geshopt was. De dokter wees zo naar de foto's en lachte van "zie je wel"...
Van AAS ken ik zelf weinig tot niks maar genoeg om te weten dat zoiets fake is. Daar moet je dan dokter voor geworden zijn...

Hi Hi crazy Bill... Doe het hem maar na op die leeftijd! ;)

Reportage voldeed helemaal aan mijn verwachtingen, ie. geen nuttige nieuwe info. enkele de extreemste nare gevolgen laten zien en beelden van mensen laten zien op wie een mooi stukje photoshop is toegepast. Repo was ook zeer kort en sloeg nergens op.
Ik denk dat de gemiddelde DBB'er een betere reportage kan maken over...euhm...tjah...iets heel saais in iderd geval.

Die anonieme kerel in de schaduw was ook een grapje imo, die vertelede ook niets zinnigs en had duidelijk iets meegemaakt woordoor ie het wereldje niet meer zo leuk vond en het dan maar via ene reportage wou doen om zo weer wat populariteit te winnen.

Niets ivm 'verstandiger' gebruik tgo andere drugs, info over HGH, controle specifieke details (hoe zouden wij dit kunnen omzeilen ?:D), enz...

Tegen alle verwachtingen in! daar heb je ze weer, de gesoepte foto's van Ruhl :D

twas gewoon een grappige reportage vind ik. als je het mij vraagt was die dealer een fake! welke dealer zegt nu tegen een klant hoeveel hij verkoopt en waar hij zen spul vandaan haalt. tenzij die compleet achterlijk is.

indie gym met die ex powerlifter, zou die man nooit is is gesnoept hebben dneken jullie? perongeluk zo een dianaboletje dat tussen zen miltivit zat?

twas gewoon een grappige reportage vind ik. als je het mij vraagt was die dealer een fake! welke dealer zegt nu tegen een klant hoeveel hij verkoopt en waar hij zen spul vandaan haalt. tenzij die compleet achterlijk is.

Zo dan is hij compleet achterlijk? Want die dealer was echt.

indie gym met die ex powerlifter, zou die man nooit is is gesnoept hebben dneken jullie? perongeluk zo een dianaboletje dat tussen zen miltivit zat?

Gij hebt nog niet veel dealers ontmoet precies. :)

En hij zegt enkel dat zijn spullen van underground labs komen uit Nederland. Daar heeft de koper niet veel aan hé.
Trouwens, zijn web-site is blijkbaar niet meer te bereiken. Ik denk dat hij niet lang meer zal dealen. Na 5 minuten zoeken heb ik zijn naam en adres kunnen vinden. Ik vermoed dat de politie dat ook gevonden heeft.

Laatst bewerkt:
En dat plaatje van die borst. Aan wat voor brute overdossissen heb je dan wel niet gezeten of verkeerde combi's zeg het maar

Triest! Maar ja, het levert kijkcijfers op hé :rolleyes:

Op National Geographic was er een tijd geleden ook een reportage.
Deze was wel heel informatief, leek zelfs op reclame (kreeg zin om aan een kuurtje te beginnen) :D

Laatst bewerkt:

En hij zegt enkel dat zijn spullen van underground labs komen uit Nederland. Daar heeft de koper niet veel aan hé.
Trouwens, zijn web-site is blijkbaar niet meer te bereiken. Ik denk dat hij niet lang meer zal dealen. Na 5 minuten zoeken heb ik zijn naam en adres kunnen vinden. Ik vermoed dat de politie dat ook gevonden heeft.

Site staan nu weer online ;), Vast en zeker gister off gegaan doordat iedereen in België nog eff snel wat wou kopen :D

Enkele jaren geleden toen die docu van valentino de wereld rond ging had ik ook maar heel weinig kennis van AAS en dacht ik dus ook dat het allemaal kwam door steroiden etc.

Had geen benul van wat synthol was en het werd natuurlijk ook niet echt verklaard.

Daarom is het idd een schande dat docu makers waarheden verdraaien of zelfs gewoon maken. Als onwetende gaan je al vlug deze dingen voor waar aanzien en dus een heel verkeerd beeld krijgen van dingen

Zo dan is hij compleet achterlijk? Want die dealer was echt.

jah idd

ik heb er al meer dan genoeg ontmoet, wel niet van aas enzo. maar nog nooit hebk een dealer iets horen zeggen over waar zen spul vandaag komt als ik hem zelf niet goed kende. daarvoor moetje toch achterlijk zijn:s zeker zeggen wat je eraan verdient:s kijk wat ervant komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven