Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), enz...twas gewoon een grappige reportage vind ik. als je het mij vraagt was die dealer een fake! welke dealer zegt nu tegen een klant hoeveel hij verkoopt en waar hij zen spul vandaan haalt. tenzij die compleet achterlijk is.
twas gewoon een grappige reportage vind ik. als je het mij vraagt was die dealer een fake! welke dealer zegt nu tegen een klant hoeveel hij verkoopt en waar hij zen spul vandaan haalt. tenzij die compleet achterlijk is.
indie gym met die ex powerlifter, zou die man nooit is is gesnoept hebben dneken jullie? perongeluk zo een dianaboletje dat tussen zen miltivit zat?

Gij hebt nog niet veel dealers ontmoet precies.
En hij zegt enkel dat zijn spullen van underground labs komen uit Nederland. Daar heeft de koper niet veel aan hé.
Trouwens, zijn web-site is blijkbaar niet meer te bereiken. Ik denk dat hij niet lang meer zal dealen. Na 5 minuten zoeken heb ik zijn naam en adres kunnen vinden. Ik vermoed dat de politie dat ook gevonden heeft.
, Vast en zeker gister off gegaan doordat iedereen in België nog eff snel wat wou kopen 
Wat een k*t reportage, alleen Billy van Bill's gym was de moeite om bezig te zien/horen met zen 72 jaar.

En dat plaatje van die borst. Aan wat voor brute overdossissen heb je dan wel niet gezeten of verkeerde combi's zeg het maar
Zo dan is hij compleet achterlijk? Want die dealer was echt.
Gij hebt nog niet veel dealers ontmoet precies.
En hij zegt enkel dat zijn spullen van underground labs komen uit Nederland. Daar heeft de koper niet veel aan hé.
Trouwens, zijn web-site is blijkbaar niet meer te bereiken. Ik denk dat hij niet lang meer zal dealen. Na 5 minuten zoeken heb ik zijn naam en adres kunnen vinden. Ik vermoed dat de politie dat ook gevonden heeft.
Weet iemand toevallig een linkje naar dat artikel over die borst? Had het eens een tijd geleden gezien maar vind het niet meer.